IKM uke 14

skulle ønske eg klarte det:rolleyes:
har vel heller med å gjøre at jeg ikke liker negative tester, ikke har de beste testene liggende (onestep), og ikke vil bruke mer penger på tester :p
 
Da var el dagen her:) Slim og positiv test i går, smerter i dag.

Aksjer ble lagt i natt, men det ble også lagt flere ganger før denne uken, så føler vi virkelig er innafor i denne PP.

Så da starter man på den helsikes, lange dpo tiden. Men man får bare finne på diverse ting, så dagene går.

Når har dere tenkt å teste? Venter dere til ikm, eller starter dere før? :)
Tvi, tvi!!

Testet positivt 8 dpo sist, så blir vel rundt da denne gangen :p
Har null viljestyrke!
 
Da er du flink! Jeg har ikke den samme viljestyrken, det kan ihvertfall sies. Selv om vi har holdt på aktivt i flere år, så har jeg ikke mistet motet, og det er fortsatt ufattelig spennende og «gøy» å tisse på pinner:hilarious:
For en deilig innstilling :D
 
har vel heller med å gjøre at jeg ikke liker negative tester, ikke har de beste testene liggende (onestep), og ikke vil bruke mer penger på tester :p
Eg testa litt første og andre pp'en me prøvde, og tenkte det samme som deg tredje runden. Trudde mensen var på vei pga murringar, men testa positivt rundt 15/16 dpo:p
Gjekk jo ikkje veien nokon av gongane og no har prøvinga tatt mykje lenger tid enn håpa, så er vel lengselen til dei to strekane som gjer det vanskelig å styre unna:rolleyes:
 
El test sterkere i morges enn dagen før, men svakere på ettermiddagen.. trodde det skulle være omvendt? Ganske sikker på at el ikke har vært enda.
Masse el slim og el smerter som snart får meg til å ville skjære ut hele systemet der nede, så el bør vel komme snart :)
 
El test sterkere i morges enn dagen før, men svakere på ettermiddagen.. trodde det skulle være omvendt? Ganske sikker på at el ikke har vært enda.
Masse el slim og el smerter som snart får meg til å ville skjære ut hele systemet der nede, så el bør vel komme snart :)
Nei da, trenger ikke å være sterkere på ettermiddagen. Kommer an på hvor konsentrert urinen din er. Hvordan type test du tar. Strimmel fanger opp kun lh, mens digital måler både lh og østrogen.
Om din urin var konsentrert nok på ettermiddagen så har nok egget sluppet.
Jeg hadde positiv x 3 i går, positiv i morrest og negativ (svakere) i ettermiddag. Så jeg har hatt el i dag.
El kommer gjerne 12-36 timer etter første positive test.
El smerter kan kjennes både før, under og etter el.
 
Elslim og elsmerter igår, men tester ikke, så EL kan ha vært både før gårsdagen, og etter... Fikk lagt inn aksjer søndag, tirsdag, og inatt, så håper vi er godt dekt opp, for det er nok maks av det vi får til i en hektisk hverdag med fire barn i hus ;)
 
Nei da, trenger ikke å være sterkere på ettermiddagen. Kommer an på hvor konsentrert urinen din er. Hvordan type test du tar. Strimmel fanger opp kun lh, mens digital måler både lh og østrogen.
Om din urin var konsentrert nok på ettermiddagen så har nok egget sluppet.
Jeg hadde positiv x 3 i går, positiv i morrest og negativ (svakere) i ettermiddag. Så jeg har hatt el i dag.
El kommer gjerne 12-36 timer etter første positive test.
El smerter kan kjennes både før, under og etter el.
Skjønner :)
Kan godt hende egget har sluppet som du sier. Har testet 2-3 ganger ila dagen i 3 dager og har enda ikke fått positiv test så jeg fortsetter å teste et par dager til tilfelle rottefelle. Hadde vært veldig greit om egget har sluppet, da føles dpo land litt kortere :)
 
Last edited:
Skjønner :)
Kan godt hende egget har sluppet som du sier. Har testet 2-3 ganger ila dagen i 3 dager og har enda ikke fått positiv test så jeg fortsetter å teste et par dager til tilfelle rottefelle. Hadde vært veldig greit om egget har sluppet, da føles dpo land litt kortere :)
Haha leste litt feil, trodde du skrev at du hadde hatt positiv test for så bli svakere :oops:
Men ja det kan jo svinge litt opp og ned med lh, så lurt å teste videre ja :)
 
Bonapple - PP1 etter SA - B nr. 2 - EL 27/3 - IKM 10/4 :Heartred

Slenger meg på her da det ser ut som jeg har fått positiv EL-test idag. Testet etter jeg kom hjem fra jobb idag. i 15-draget. Ikke tisset hele dagen :p Hadde en SA 5/3.
 

Vedlegg

  • IMG_8417.jpg
    IMG_8417.jpg
    23,6 KB · Visninger: 20
Ja, må bare ha en positiv innstilling. Hvis ikke hadde jeg blitt knust i løpet av disse årene. Men hjelper fælt at vi er i IVF prosessen igjen også:) Jeg tenker liksom at det SKAL gå en eller annen gang:joyful:
Det forstår jeg veldig godt! Ønsker dere masse lykke til! :joyful::joyful:
 
Bonapple - PP1 etter SA - B nr. 2 - EL 27/3 - IKM 10/4 :Heartred

Slenger meg på her da det ser ut som jeg har fått positiv EL-test idag. Testet etter jeg kom hjem fra jobb idag. i 15-draget. Ikke tisset hele dagen :p Hadde en SA 5/3.
Velkommen! Håper det blir terminspire neste gang!
 
Rilla - 38år - PP12 - B2 - el 25.03 - ikm 08.04

Slenger meg på. Er begynt å undersøke IVF, men kan jo skje naturlig og.
 
Rilla - 38år - PP12 - B2 - el 25.03 - ikm 08.04

Slenger meg på. Er begynt å undersøke IVF, men kan jo skje naturlig og.
Velkommen
 
Back
Topp