IKM uke 14

CD 47. Sannsynligvis 10 dpo

Wow, hva skjer her? Enda høyere temp idag?
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210327_061300_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210327_061300_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    29,2 KB · Visninger: 22
Dag tre med eggløsningsslim, nå må jeg komme inn i dpo land snart, for det er litt stress å treffe EL :nailbiting: dette er ulempen med å "bare" skulle tyde kroppen for når EL er...
 
Dag tre med eggløsningsslim, nå må jeg komme inn i dpo land snart, for det er litt stress å treffe EL :nailbiting: dette er ulempen med å "bare" skulle tyde kroppen for når EL er...
Krysser fingrene for at du er der straks eller allerede!
 
Nå snakker vi! Håper på positiv test ila dagen og el i morgen :)
 

Vedlegg

  • B40E62C1-8463-4669-A9B3-26CC3C139D6F.jpeg
    B40E62C1-8463-4669-A9B3-26CC3C139D6F.jpeg
    28,1 KB · Visninger: 23
Har reist på påskeferie på hytta i dag (ein plass der me ikkje treffer andre folk;)) og har handla med det viktigaste: lesestoff, strikketøy og ananas:hilarious: elsker ananas:rolleyes:

Valgte bevisst å ikkje ta med g-tester og kjem nok til å angre etterkvart, men er heime igjen seinast 10 dpo så berre bra at eg ikkje tester før:p
 
Har reist på påskeferie på hytta i dag (ein plass der me ikkje treffer andre folk;)) og har handla med det viktigaste: lesestoff, strikketøy og ananas:hilarious: elsker ananas:rolleyes:

Valgte bevisst å ikkje ta med g-tester og kjem nok til å angre etterkvart, men er heime igjen seinast 10 dpo så berre bra at eg ikkje tester før:p
God ferie:joyful:
Håper det lyser to streker når du kommer hjem igjen. Slapp av og nyt dagene:happy:
 
Tror jeg er 3 dpo i dag men denne gang var jeg litt usikker på eksakt eggløsningsdag :cat: :sour:
Tolker iallefall el som over med de typiske tegn jeg alltid har etter el: utfloden er tørr og sticky igjen, dvs elslim borte, livmortappen har lukket seg helt igjen og puppene har blitt ømme. Samt hvilepulsen har steget. (Ser ofte på pulsklokka , dvs grafen i appen når el er over)
Spiser ananas og drikker varm te . (Har koppen stående /holder den på magen som varmepute) :chicken: Reiser på hytta snart og skal ta med EN graviditetsstrimmel som er planen å ta påskeaften , da er jeg kanskje ca 10 dpo. xsmile9
 
Har reist på påskeferie på hytta i dag (ein plass der me ikkje treffer andre folk;)) og har handla med det viktigaste: lesestoff, strikketøy og ananas:hilarious: elsker ananas:rolleyes:

Valgte bevisst å ikkje ta med g-tester og kjem nok til å angre etterkvart, men er heime igjen seinast 10 dpo så berre bra at eg ikkje tester før:p
God ferie!
 
Back
Topp