Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpennandeCD 47. Sannsynligvis 10 dpo
Wow, hva skjer her? Enda høyere temp idag?
Å så spennende!CD 47. Sannsynligvis 10 dpo
Wow, hva skjer her? Enda høyere temp idag?
Hurra!
Krysser fingrene for at du er der straks eller allerede!Dag tre med eggløsningsslim, nå må jeg komme inn i dpo land snart, for det er litt stress å treffe EL dette er ulempen med å "bare" skulle tyde kroppen for når EL er...
Jeg heier på deg helt til målstreken!!!
Vet at en måned hadde jeg masse eggløsningsslim dagen etter EL, så håper at det er tilfelle denne måneden og, for da traff vi braKrysser fingrene for at du er der straks eller allerede!
Takk gode duJeg heier på deg helt til målstreken!!!
Heia heia!
Hurra!Nå snakker vi! Håper på positiv test ila dagen og el i morgen
Håper detVet at en måned hadde jeg masse eggløsningsslim dagen etter EL, så håper at det er tilfelle denne måneden og, for da traff vi bra
God ferieHar reist på påskeferie på hytta i dag (ein plass der me ikkje treffer andre folk) og har handla med det viktigaste: lesestoff, strikketøy og ananas elsker ananas
Valgte bevisst å ikkje ta med g-tester og kjem nok til å angre etterkvart, men er heime igjen seinast 10 dpo så berre bra at eg ikkje tester før
Vet at en måned hadde jeg masse eggløsningsslim dagen etter EL, så håper at det er tilfelle denne måneden og, for da traff vi bra
God ferie!Har reist på påskeferie på hytta i dag (ein plass der me ikkje treffer andre folk) og har handla med det viktigaste: lesestoff, strikketøy og ananas elsker ananas
Valgte bevisst å ikkje ta med g-tester og kjem nok til å angre etterkvart, men er heime igjen seinast 10 dpo så berre bra at eg ikkje tester før
God ferie
Håper det lyser to streker når du kommer hjem igjen. Slapp av og nyt dagene
Tusen takk, og god ferie til alle her inneGod ferie!