IKM uke 14

Jeg tester allerede :D for å teste ut ovitrelle. Første gang jeg har satt den, så blir interessant å se hvor lenge den henger i
 
Tor jeg tar en test neste helg. Er ikke mer enn 2dpo i dag, så noe tidligere er nok bortkastet for min del :)
 
Jeg tester allerede :D for å teste ut ovitrelle. Første gang jeg har satt den, så blir interessant å se hvor lenge den henger i
Spennende om de blir sterkere igjen etterpå :)
 
Jeg tester allerede :D for å teste ut ovitrelle. Første gang jeg har satt den, så blir interessant å se hvor lenge den henger i
Spennende. Har aldri gjort det selv, men vurderer å gjøre det selv om det ikke klaffer nå.
 
Får håpe tiden flyr avgårde frem til neste helg :)
Ja med påske og masse kos med familien så tror jeg tiden flyr :)
Det er jo ferie og helger som går fortest :rolleyes:
 
Her har vi ikke så mye planer for påsken. Her er ikke skjærtorsdag helligdag, så mannen jobber t.o.m. torsdag. Vi må få gjort litt i hagen, men ellers er det ikke så mye vi har tenkt å gjøre. Forhåpentligvis gå noen turer :)
 
Når har dere tenkt å begynne å teste?
De 3 gangene jeg har vært gravid så har jeg testa dagen etter ikm fordi jeg ikke har hatt trua, men mensen kom jo ikke.... Og alle ganger etter dette så har jeg testa fom 8 dpo. Begynner å tro at min nyoppståtte testetrang gjør at jeg ikke blir gravid :oops:
Så derfor orker jeg ikke teste denne gangen kjenner jeg, så da må jeg finne noen andre å være spent for:smiley-bounce016

Lurer på å gjøre det samme, å vente til IKM (hvis jeg klarer). :nailbiting: Høres ut som en god idé.
 
Da var el dagen her:) Slim og positiv test i går, smerter i dag.

Aksjer ble lagt i natt, men det ble også lagt flere ganger før denne uken, så føler vi virkelig er innafor i denne PP.

Så da starter man på den helsikes, lange dpo tiden. Men man får bare finne på diverse ting, så dagene går.

Når har dere tenkt å teste? Venter dere til ikm, eller starter dere før? :)
 
Da var el dagen her:) Slim og positiv test i går, smerter i dag.

Aksjer ble lagt i natt, men det ble også lagt flere ganger før denne uken, så føler vi virkelig er innafor i denne PP.

Så da starter man på den helsikes, lange dpo tiden. Men man får bare finne på diverse ting, så dagene går.

Når har dere tenkt å teste? Venter dere til ikm, eller starter dere før? :)
Sprekker vel fort før :rolleyes: sånn rundt 9 dpo kanskje? :joyful:
 
Jeg er 9 dpo og har ikke testet enda. Venter til ihvertfall 11 dpo, sannsynligvis lenger
Da er du flink! Jeg har ikke den samme viljestyrken, det kan ihvertfall sies. Selv om vi har holdt på aktivt i flere år, så har jeg ikke mistet motet, og det er fortsatt ufattelig spennende og «gøy» å tisse på pinner:hilarious:
 
Nå er el rett rundt hjørne og gleder meg til det nærmer seg testing:joyful:
Ser akkurat det ikke er opprettet IKM uke 15. Vet det ikke er en populær tid å ha termin, men skulle tro det var et par. Jeg er uansett håpefull og satser på det sitter denne gang:nailbiting:
 
Nå er el rett rundt hjørne og gleder meg til det nærmer seg testing:joyful:
Ser akkurat det ikke er opprettet IKM uke 15. Vet det ikke er en populær tid å ha termin, men skulle tro det var et par. Jeg er uansett håpefull og satser på det sitter denne gang:nailbiting:
Jeg så det samme og vurderte å starte tråd for uke 15, men så kom el 4 dager før tia og da ble det plutselig uke 14 på meg også. Er sikkert noen som prøver, men ingen som vil lage tråd kanskje?
 
Kommer vel til å starte testingen om 2-3 dager... Fikk pos g-test med min yngste da jeg var 6-7 dpo, og idag er jeg 4 dpo :D Tror ikke jeg blir gravid denne gangen, men har så ufattelig mange tester at jeg gleder meg allikevel til selve testingen :p Og håpet er jo selvfølgelig der at det blir positive tester da... ;) testet idag, det var jo idiotisk :hilarious: Så en svaaaak strek som jeg vet er umulig så nå blir de neste dagene enda mer uutholdelige :rolleyes: Det er tøft å være testetøs:arghh:
 
Nå er el rett rundt hjørne og gleder meg til det nærmer seg testing:joyful:
Ser akkurat det ikke er opprettet IKM uke 15. Vet det ikke er en populær tid å ha termin, men skulle tro det var et par. Jeg er uansett håpefull og satser på det sitter denne gang:nailbiting:
Ser det er noen som har blitt med i uke 16 med ikm i uke 15 :)
 
Back
Topp