IKM uke 14

Røyk på en ettermiddagstest også... kritthvit...:banghead:
Har ikke trua- mer flau over alle symptomene jeg har klarer å innbille meg...:chicken:
 
Røyk på en ettermiddagstest også... kritthvit...:banghead:
Har ikke trua- mer flau over alle symptomene jeg har klarer å innbille meg...:chicken:
Det gule legemet rundt egget produserer progesteron som vil kunne gi symptomer
 
Har du testet i ettermiddag også? Jeg tok en easyhome test nå, neeegativ. Elendig dag på jobb, så syns jeg hadde fortjent en positiv test er jo tidlig å drive så aktiv testing, men burde ikke tidligtestene (babyplan) slå ut nå, 8 DPO? Kanskje optimistisk. Hååååper på positiv test en av de kommende dagene.
Babyplan slo ut sist når jeg var 9 dpo. Men da testet jeg ikke dagene før. Så vet ikke om de hadde slått tidligere ut på meg. Men føler liksom håpet er ute nå som jeg er ca 9 dpo. Testet både morgen/ettermiddag/kveld:hilarious::hilarious::angelic::angelic:
 
Babyplan slo ut sist når jeg var 9 dpo. Men da testet jeg ikke dagene før. Så vet ikke om de hadde slått tidligere ut på meg. Men føler liksom håpet er ute nå som jeg er ca 9 dpo. Testet både morgen/ettermiddag/kveld:hilarious::hilarious::angelic::angelic:

Okei. Håper likevel på at det kan være mulighet for deg nå, og hvis ikke må vi håpe for neste måned
 
Jepp! Da var det gjort. Bestilt en haug med tester igjen:facepalm: Gjøre seg klar for å teste ut Ovitrelle etter IVF i mai/juni :hilarious: Man blir jo mer eller mindre gal av dette! Men viktig å være forberedt, eller hva? :smiley-angelic006
 
Jepp! Da var det gjort. Bestilt en haug med tester igjen:facepalm: Gjøre seg klar for å teste ut Ovitrelle etter IVF i mai/juni :hilarious: Man blir jo mer eller mindre gal av dette! Men viktig å være forberedt, eller hva? :smiley-angelic006
Jeg skal også kjøpe en haug til neste pp :angelic:

Ser forresten at mannen har vaktuke hver eneste eggløsning framover da så blir lite unger av det for å si det sånn..........
 
Jeg har spottet mye den pp-en. Først cd 15,16 og 17 (rundt da jeg pleier å ha el). Så kom el cd21. Da spottet jeg igjen og har gjort det hver dag siden. Kommer alltid litt rosa, rødt eller brunt på papiret. Mest brunt de siste dagene. Er 5 dpo nå. Noen som har opplevd dette?
 
Jeg skal også kjøpe en haug til neste pp :angelic:

Ser forresten at mannen har vaktuke hver eneste eggløsning framover da så blir lite unger av det for å si det sånn..........
Inseminering? :p
 
Screenshot_20210406_210701.jpg
Inseminering? :p
Aldri sett han så løsningsorientert før :hilarious:
 
Altså.. Jeg klarer virkelig ikke å fatte hva som skjer..

Blødningene har eskaleret og minner mer og mer om en mens. Har også fått skikkelig med menssmerter.. Venter ikke mensen før på søndag og pleier ikke å ha SÅ korte sykluser, har alltid hatt rundt 28 dager. Pleier heller ikke å ha så sterke menssmerter.

Helt blenda rfsu tidlig-test, så kan vel konkludere med at jeg rett og slett har fått mensen selv om det ikke forklarer alle symptomene jeg har hatt. Er vel placeboeffekten :shifty::wtf::arghh::facepalm::dead:

Kan rett og slett tenkes du har blitt gravid, men kroppen ikke helt godkjente resultatet og valgte a skille det ut. (50% av alle påbegynte graviditeter ender i abort, flesteparten av disse er før kvinnen vet hun er gravid (4uker))

Skjedd meg et par ganger og.
 
Hopper på helt på tampen

Gundalillblåsokk- 32år- b2 -pp 100 (neida 7) - el 27.03 - IKM 10.04

Tusen symptomer - på både gravid og kjempemens!
 
Kan rett og slett tenkes du har blitt gravid, men kroppen ikke helt godkjente resultatet og valgte a skille det ut. (50% av alle påbegynte graviditeter ender i abort, flesteparten av disse er før kvinnen vet hun er gravid (4uker))

Skjedd meg et par ganger og.
Ville det ikke kommet som en normal mens på tiden da isåfall? Det gir forøvrig mening, jeg pleier ikke å ha så sterke menssmerter til vanlig, og heller ikke utenfor syklus. Kan godt hende noe har tullet til litt her denne måneden :meh:
 
Back
Topp