Ååh så fantastisk! Gratulerer!!Ble visst bildesamling fra meg...
Fikk denne nå utvanna urin
Kan sette meg på gravid![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh så fantastisk! Gratulerer!!Ble visst bildesamling fra meg...

IKM i dag, ingen tr og heller ikke positive tester.
Ikke noen tegn til tr heller, men derimot flere tegn på graviditet
Kroppen er nok enda tullete etter MA i januar.. når skal den bli normal??![]()
mange klemmer!IKM i dag, ingen tr og heller ikke positive tester.
Ikke noen tegn til tr heller, men derimot flere tegn på graviditet
Kroppen er nok enda tullete etter MA i januar.. når skal den bli normal??![]()
gratulerer!Ble visst bildesamling fra meg...
Da håper jeg den sitter for oss beggeJeg kan settes på TR. Nå blir det IVF i mai som forventa
Grattis til de med positiv test og lykke til alle sammen!
Blir spennende å følge med deg på mai gruppaHvordan ser det ut for deg? Har du testa mere?Da håper jeg den sitter for oss beggeBlir spennende å følge med deg på mai gruppa
![]()

Så leitAltså.. Jeg klarer virkelig ikke å fatte hva som skjer..
Blødningene har eskaleret og minner mer og mer om en mens. Har også fått skikkelig med menssmerter.. Venter ikke mensen før på søndag og pleier ikke å ha SÅ korte sykluser, har alltid hatt rundt 28 dager. Pleier heller ikke å ha så sterke menssmerter.
Helt blenda rfsu tidlig-test, så kan vel konkludere med at jeg rett og slett har fått mensen selv om det ikke forklarer alle symptomene jeg har hatt. Er vel placeboeffekten![]()
Ja, men menSå leit![]()
Kan vel ikke forvente å lage baby på et ligg heller 

Ja den er blendaHvordan ser det ut for deg? Har du testa mere?
Så vi retter snuta mot IVF i mai igjen vi også
ÅåhAltså.. Jeg klarer virkelig ikke å fatte hva som skjer..
Blødningene har eskaleret og minner mer og mer om en mens. Har også fått skikkelig med menssmerter.. Venter ikke mensen før på søndag og pleier ikke å ha SÅ korte sykluser, har alltid hatt rundt 28 dager. Pleier heller ikke å ha så sterke menssmerter.
Helt blenda rfsu tidlig-test, så kan vel konkludere med at jeg rett og slett har fått mensen selv om det ikke forklarer alle symptomene jeg har hatt. Er vel placeboeffekten![]()

GRATULERERBle visst bildesamling fra meg...

Såå spent på hva som skjer videre nåTrøster meg med at jeg kaaan være alt mellom 8-9 dpo i dag... Blenda enda. Men håpet falmer siden jeg testet positiv 9 dpo med mini.Håper nesten mensen kommer så jeg får endt denne sinnsykt lange syklusen
Har fortsatt den lille svake mensensmerten/murringen nede i magen. Men det ligner på samme som når jeg har litt nervøs mage, så kan være hva som helst
![]()

Samme her! Kanskje det ligger noe i lufta. Kom det med 5G-nettet?Har skikkelige mensmurringer idag og er bare på cd 24. Pleier aldri å ha murringer før akkurat på dagen TR dukker opp. Og har aldri hatt en syklus som er kortere enn 27 dager. Pleier å ligge stabilt på 28-29 dager. Kommer TR nå, da er syklusen herved helt på bærtur![]()
Merkelig. Klarer aldri å forstå kroppen til enhver tid altsåSamme her! Kanskje det ligger noe i lufta. Kom det med 5G-nettet?

Trøster meg med at jeg kaaan være alt mellom 8-9 dpo i dag... Blenda enda. Men håpet falmer siden jeg testet positiv 9 dpo med mini.Håper nesten mensen kommer så jeg får endt denne sinnsykt lange syklusen
Har fortsatt den lille svake mensensmerten/murringen nede i magen. Men det ligner på samme som når jeg har litt nervøs mage, så kan være hva som helst
![]()