Hahaha!Vis vedlegget 353448
Aldri sett han så løsningsorientert før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha!Vis vedlegget 353448
Aldri sett han så løsningsorientert før
Da er det jo lov å håpe litt enda for meg fortsatt ingen tr som har kommet...Hadde det sånn med min nr 2, fikk positiv test 3 dager senere!
Absolutt ingenting er avgjort før TR! Her begynte jeg dessverre å blø 5 dager før tiden så anser slaget som tapt denne gangen Lever igjennom dere nåDa er det jo lov å håpe litt enda for meg fortsatt ingen tr som har kommet...
Godt å se slike post. Venter fremdeles på tr. Skulle komme mellom søndag og i dag testet negativt senest I dag.Da er det jo lov å håpe litt enda for meg fortsatt ingen tr som har kommet...
Ville det ikke kommet som en normal mens på tiden da isåfall? Det gir forøvrig mening, jeg pleier ikke å ha så sterke menssmerter til vanlig, og heller ikke utenfor syklus. Kan godt hende noe har tullet til litt her denne måneden
Legger deg til! Lykke tilHopper på helt på tampen
Gundalillblåsokk- 32år- b2 -pp 100 (neida 7) - el 27.03 - IKM 10.04
Tusen symptomer - på både gravid og kjempemens!
Hvordan går det?Stars1992 - 28 år - PP? - B2 - EL 23.03 - IKM 06.04
Slenger meg på her jeg også
Jeg er kjempefrustrert og ganske uttafor... Skulle hatt mensen igår, men det er ingen tegn til den overhode. Ikke en gang litt i utfloden som det pleier å være før det tar seg litt opp... Kjøpte en rfsu på matbutikken igår og den var negativ. Var så dårlig igår, lå rett ut store deler av dagen med skikkelig kvalme, mensmurringer og mensfølelse og det føltes ut som at puppene mine skulle brenne opp! Var rett og slett helt slått ut. Er litt bedre idag da, men puppene mine har det virkelig ikke bra.Hvordan går det?
Blir det IVF neste runde på deg?Blenda test i går, og venter TR i dag.
Gratulerer så mye til dere som har fått positiv test denne runden
Jeg tror EL var litt senere for meg denne måneden, og tipper jeg har IKM på lørdag kanskje... Tør ikke teste, så venter og ser om mensen kommerDagens ikmere! Hvordan går det?
♡ Onsdag 7. April ♡
Stjerneskudd123 - 33 - PP6 - b1 - EL 23.03 - IKM 07.04
MammaJ09 - 30år - PP14 - B2 - el 24.03 - ikm 07.04
27mamma27 - 27år - PP2 - B4 - EL22.03? - IKM 07.04.21
Acinonyx jubatus- 39- PP? Vil si 3,siden det er da vi startet aktiv prøving- B5- EL- 24.03.21 - IKM 07.04.21
B82 - 38 - PP13 (PP1 etter MA) - B4 - EL 23.03 - IKM 07.04
Tok test idag tidlig, hva syns dere?
Vær mnd får jeg alltid tr på morgenen når jeg står opp, ikke antydning til den nå... krysser fingrene!
Syns jeg ser antydning til noe, men litt dårlig oppløsning på bildet.. Håper for deg!!Tok test idag tidlig, hva syns dere?
Vær mnd får jeg alltid tr på morgenen når jeg står opp, ikke antydning til den nå... krysser fingrene!
syns jeg kan skimte en strek men var ikke så lett å se på det bildet
Syns jeg ser antydning til noe, men litt dårlig oppløsning på bildet.. Håper for deg!!