IKM uke 14

Jeg er kjempefrustrert og ganske uttafor... Skulle hatt mensen igår, men det er ingen tegn til den overhode. Ikke en gang litt i utfloden som det pleier å være før det tar seg litt opp... Kjøpte en rfsu på matbutikken igår og den var negativ. Var så dårlig igår, lå rett ut store deler av dagen med skikkelig kvalme, mensmurringer og mensfølelse og det føltes ut som at puppene mine skulle brenne opp! Var rett og slett helt slått ut. Er litt bedre idag da, men puppene mine har det virkelig ikke bra.
Vil bare ha mensen jeg. Det har jo vært SÅ mye tull i over 2 år nå, men trodde faktisk at ting var på riktig vei... :(
Huff mange klemmer! Hører mye dårlig om rfsu testene, at de har dårlig fargestoff og ikke blir positive før sent. Håper du får en avklaring!
 
Blenda test i går, og venter TR i dag.

Gratulerer så mye til dere som har fått positiv test denne runden :Heartred
Mange klemmer! Håper det blir januarbaby på deg!
 
Tok test idag tidlig, hva syns dere?
Vær mnd får jeg alltid tr på morgenen når jeg står opp, ikke antydning til den nå... krysser fingrene! :)
Håper for deg!
 
Huff mange klemmer! Hører mye dårlig om rfsu testene, at de har dårlig fargestoff og ikke blir positive før sent. Håper du får en avklaring!
Tusen takk :Heartred
Det er noe som skjer i kroppen hvertfall, for er så vanvittig hormonell også. Begynte å gråte av meldingen din nå liksom, er virkelig helt ute av meg selv. Haha, uff... Men hvis mensen ikke dukker opp iløpet av dagen kjøper jeg en clearblue i morgen istedefor :)
 
10 DPO, blenda.. må si at jeg i stor grad har gitt opp denne PP, men hadde heller ikke forventet at det skulle klaffe med første forsøk. Jeg hadde positiv EL-test denne syklusen, men mistenker at det var en litt "dårlig" en, evt at egget ikke slapp. Hadde NULL EL-slim, og det har jeg hatt ved flere anledninger før (typisk at det glimrer med sitt fravær når man trenger det :p ).
 
Njæ. Har fått mensen både 4 dager for tidlig og 4 dager for sent i prøveperioden. Har normalt 28 dager bænkers syklus.

Prøver å tenke at det er flott at kroppen luker ut disse før positiv test. Selvom det er litt dritkjipt og..
Ja, det kommer veldig mye slim med blodet nå, så det kan virke sånn. Jaja, da rekker vi ihvertfall å hoppe over på 2022 :rolleyes:
 
10 DPO, blenda.. må si at jeg i stor grad har gitt opp denne PP, men hadde heller ikke forventet at det skulle klaffe med første forsøk. Jeg hadde positiv EL-test denne syklusen, men mistenker at det var en litt "dårlig" en, evt at egget ikke slapp. Hadde NULL EL-slim, og det har jeg hatt ved flere anledninger før (typisk at det glimrer med sitt fravær når man trenger det :p ).
Visst det er ei trøst så hadde eg ingen tegn til el-slim første gong eg blei gravid. Det er nok oppi der, sjølv om ein ikkje ser det:p
Blei litt meir synleg hos meg når eg begynte å drikke meir vatn:rolleyes:
Lykke til neste runde:joyful:
 
Håper det blir masse flotte streker her i løpet av uka :D
Fortsatt ingen TR her eller noe tegn til at den skal komme.. Testet negativt sist 13 dpo og er fri for tester så jeg prøver å slappe av å la være å løpe å kjøpe flere :hilarious::hungover:
 
Jeg har blitt enig med meg selv om å ikke teste noe mer nå før IKM. Blir så lei meg hver gang jeg får blenda test, så skal prøve å unngå det så mye som mulig. Får se om jeg klarer å holde meg til det, men akkurat nå er jeg ganske sikker på at det ikke har klaffet denne måneden uansett, så da er ønsket om å teste ganske redusert.
 
Jeg måtte reise å kjøpe en til test, nettopp tatt den. Har åpnet den også, si det ikke bare er meg som ser 2 streker??? :) :D
 

Vedlegg

  • 85AA19D7-D29B-4D5E-90E4-21C42BA6EB1D.jpeg
    85AA19D7-D29B-4D5E-90E4-21C42BA6EB1D.jpeg
    17,1 KB · Visninger: 83
Jeg måtte reise å kjøpe en til test, nettopp tatt den. Har åpnet den også, si det ikke bare er meg som ser 2 streker??? :) :D
Her er det strek ja! :hello2
 
Back
Topp