Her er det strek ja!
ååå
Venter på flere tester i posten så får prøve å holde meg til de kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det strek ja!
Visst det er ei trøst så hadde eg ingen tegn til el-slim første gong eg blei gravid. Det er nok oppi der, sjølv om ein ikkje ser det
Blei litt meir synleg hos meg når eg begynte å drikke meir vatn
Lykke til neste runde
Har alltid lurt på hvordan det der funker. Sjekket rundt EL da var den enkel å finne. Plutselig nå er den waaay up thereLivmortappen har trukket seg laaaangt opp, håper det er er et godt tegn... Synes tappetolkning er umulig, selv etter fem svangerskap tok en test, for ble litt optimistisk, men den var blank, så nå angrer jeg, jeg liker å ha litt håp ca 11 dpo vil jeg anta, men bare et par timer siden sist jeg var på toalettet, så krysser fingre for at det er grunnen...
Jeg har sjekket livmortappen jevnlig, gjennom maaaange sykluser, og i starten av flere svangerskap, og det er ingen eksakt vitenskap i mitt hode men høyt oppe er bra, tror jegHar alltid lurt på hvordan det der funker. Sjekket rundt EL da var den enkel å finne. Plutselig nå er den waaay up there
Mange klemmerNå har jeg begynt å spotte brunt, så nå er det nok bare å gi opp på denne pp-en
Ser en strek.. men tør ikke si om det er skygge eller ei. Vet du sikkert når du hadde el?Jeg er så dum
Tok en clearblue tidlig test i stad. Kunne skimte en strek før tiden gikk ut, men la den fra meg og bare sa til meg selv at den var negativ. 14-15 dpo idag, så da burde jo en strek vært ordentlig synlig uansett. Så skulle jeg kaste den nå, og da er jeg så dum at jeg ser på den da... Og da var det jo faktisk en blå strek på den! Får det ikke sånn kjempegodt frem på bildet, og når man laster opp her så blir det jo ekstra dårlig. Har heller ikke begynt å blø da...
Nei, jeg temper jo ikke... Og gikk tom for eggløsningstester også. Men jeg blir usikker nå. For tirsdag kveld for to uker siden hadde jeg SKIKKELIG eggløsningssmerter og masse eggløsningsslim. Gjorde litt mindre vondt onsdag igjen og torsdag var alle smerter borte. Men fredag begynte jeg å få «kramper» høyre side ved eggstokkområdet, og dette varte til søndag og da hugget det SKIKKELIG tak i magen, også har jeg hatt masse unormale plager etter det. Følt meg så gravid fra mandagen av, altså i litt over 1 uke. Kan det hugget søndag kveld ha vært eggløsning istedefor? Aldri vært borti sånne type «kramper» før men, var ikke typisk sånn eggløsningssmerter som jeg pleier å ha, som jeg altså hadde den tirsdagen.Ser en strek.. men tør ikke si om det er skygge eller ei. Vet du sikkert når du hadde el?
Håper for deg! At el var litt senereJeg er så dum
Tok en clearblue tidlig test i stad. Kunne skimte en strek før tiden gikk ut, men la den fra meg og bare sa til meg selv at den var negativ. 14-15 dpo idag, så da burde jo en strek vært ordentlig synlig uansett. Så skulle jeg kaste den nå, og da er jeg så dum at jeg ser på den da... Og da var det jo faktisk en blå strek på den! Får det ikke sånn kjempegodt frem på bildet, og når man laster opp her så blir det jo ekstra dårlig. Har heller ikke begynt å blø da...
Ser strek!!Jeg er så dum
Prøv uke 18, denne tråden dør nok fort ut neste ukeMomme - 30 år - PP1 - B3 - EL 25.04 - IKM 09.05 ❤
Nei, jeg temper jo ikke... Og gikk tom for eggløsningstester også. Men jeg blir usikker nå. For tirsdag kveld for to uker siden hadde jeg SKIKKELIG eggløsningssmerter og masse eggløsningsslim. Gjorde litt mindre vondt onsdag igjen og torsdag var alle smerter borte. Men fredag begynte jeg å få «kramper» høyre side ved eggstokkområdet, og dette varte til søndag og da hugget det SKIKKELIG tak i magen, også har jeg hatt masse unormale plager etter det. Følt meg så gravid fra mandagen av, altså i litt over 1 uke. Kan det hugget søndag kveld ha vært eggløsning istedefor? Aldri vært borti sånne type «kramper» før men, var ikke typisk sånn eggløsningssmerter som jeg pleier å ha, som jeg altså hadde den tirsdagen.
Her har vi ikm denne uka så du må nok vente til IKM for dine datoer kommer eller lage en selvMomme - 30 år - PP1 - B3 - EL 25.04 - IKM 09.05 ❤