IKM uke 14

Har gitt litt opp jeg. Hadde skygge 7 dpo, nå er den helt hvit. Men kan være el har vært senere enn jeg har trodd. Vi får se. Men orker ikke teste før evt tr blir forsinket:spitoutdummy:

Visst det er ei trøst så hadde eg ingen tegn til el-slim første gong eg blei gravid. Det er nok oppi der, sjølv om ein ikkje ser det:p
Blei litt meir synleg hos meg når eg begynte å drikke meir vatn:rolleyes:
Lykke til neste runde:joyful:

Tusen takk <3 Må bare stole på kroppen og være positiv- orker ikke la noe annet ta for mye plass :)

Livmortappen har trukket seg laaaangt opp, håper det er er et godt tegn... Synes tappetolkning er umulig, selv etter fem svangerskap :banghead: tok en test, for ble litt optimistisk, men den var blank, så nå angrer jeg, jeg liker å ha litt håp :happy: ca 11 dpo vil jeg anta, men bare et par timer siden sist jeg var på toalettet, så krysser fingre for at det er grunnen...

Kjenner liten stikking midt på magen nedre del. :happy090 håper håper. CD29 i dag.
Sist syklus var på 26 dager.. Prøveperiode før forrige graviditet hadde jeg også regelmessig syklus på 26 dager. Mulig det er uregelmessig nå på grunn av spiraluttak i januar..

Håper det var sen eggløsning og at vi tilfeldigvis traff :hilarious:

Livmortappen har trukket seg laaaangt opp, håper det er er et godt tegn... Synes tappetolkning er umulig, selv etter fem svangerskap :banghead: tok en test, for ble litt optimistisk, men den var blank, så nå angrer jeg, jeg liker å ha litt håp :happy: ca 11 dpo vil jeg anta, men bare et par timer siden sist jeg var på toalettet, så krysser fingre for at det er grunnen...
Har alltid lurt på hvordan det der funker. Sjekket rundt EL da var den enkel å finne. Plutselig nå er den waaay up there:hilarious::hilarious:

Nå har jeg begynt å spotte brunt, så nå er det nok bare å gi opp på denne pp-en :(

Har alltid lurt på hvordan det der funker. Sjekket rundt EL da var den enkel å finne. Plutselig nå er den waaay up there:hilarious::hilarious:
Jeg har sjekket livmortappen jevnlig, gjennom maaaange sykluser, og i starten av flere svangerskap, og det er ingen eksakt vitenskap i mitt hode :banghead: men høyt oppe er bra, tror jeg :happy:

Jeg er så dum :banghead:
Tok en clearblue tidlig test i stad. Kunne skimte en strek før tiden gikk ut, men la den fra meg og bare sa til meg selv at den var negativ. 14-15 dpo idag, så da burde jo en strek vært ordentlig synlig uansett. Så skulle jeg kaste den nå, og da er jeg så dum at jeg ser på den da... Og da var det jo faktisk en blå strek på den! Får det ikke sånn kjempegodt frem på bildet, og når man laster opp her så blir det jo ekstra dårlig. Har heller ikke begynt å blø da...

Vedlegg

• 232FC0F2-BBC7-44AD-BEE8-72BC53AE4BE0.jpeg
    232FC0F2-BBC7-44AD-BEE8-72BC53AE4BE0.jpeg
    17,9 KB · Visninger: 66
Tok en clearblue tidlig test i stad. Kunne skimte en strek før tiden gikk ut, men la den fra meg og bare sa til meg selv at den var negativ. 14-15 dpo idag, så da burde jo en strek vært ordentlig synlig uansett. Så skulle jeg kaste den nå, og da er jeg så dum at jeg ser på den da... Og da var det jo faktisk en blå strek på den! Får det ikke sånn kjempegodt frem på bildet, og når man laster opp her så blir det jo ekstra dårlig. Har heller ikke begynt å blø da...
Ser en strek.. :) men tør ikke si om det er skygge eller ei. Vet du sikkert når du hadde el?

Ser en strek.. :) men tør ikke si om det er skygge eller ei. Vet du sikkert når du hadde el?
Nei, jeg temper jo ikke... Og gikk tom for eggløsningstester også. Men jeg blir usikker nå. For tirsdag kveld for to uker siden hadde jeg SKIKKELIG eggløsningssmerter og masse eggløsningsslim. Gjorde litt mindre vondt onsdag igjen og torsdag var alle smerter borte. Men fredag begynte jeg å få «kramper» høyre side ved eggstokkområdet, og dette varte til søndag og da hugget det SKIKKELIG tak i magen, også har jeg hatt masse unormale plager etter det. Følt meg så gravid fra mandagen av, altså i litt over 1 uke. Kan det hugget søndag kveld ha vært eggløsning istedefor? Aldri vært borti sånne type «kramper» før men, var ikke typisk sånn eggløsningssmerter som jeg pleier å ha, som jeg altså hadde den tirsdagen.

Håper for deg! At el var litt senere

Spennende test Stars1992 :smiley-bounce012
Håper den blir enda sterkere etterhvert!

Ser strek!!

Nei, jeg temper jo ikke... Og gikk tom for eggløsningstester også. Men jeg blir usikker nå. For tirsdag kveld for to uker siden hadde jeg SKIKKELIG eggløsningssmerter og masse eggløsningsslim. Gjorde litt mindre vondt onsdag igjen og torsdag var alle smerter borte. Men fredag begynte jeg å få «kramper» høyre side ved eggstokkområdet, og dette varte til søndag og da hugget det SKIKKELIG tak i magen, også har jeg hatt masse unormale plager etter det. Følt meg så gravid fra mandagen av, altså i litt over 1 uke. Kan det hugget søndag kveld ha vært eggløsning istedefor? Aldri vært borti sånne type «kramper» før men, var ikke typisk sånn eggløsningssmerter som jeg pleier å ha, som jeg altså hadde den tirsdagen.

Sniker:smiley-angelic006Det du beskriver har jeg lest er det gule legemet som er i gang med å produsere progesteron. Det gule legemet er sekken som egget satt i, så krampene/stikkene er på samme side som egget slapp. Stikkene kan kjennes noen dager etter eggløsning og er et godt tegn. :)

Momme - 30 år - PP1 - B3 - EL 25.04 - IKM 09.05 ❤
Her har vi ikm denne uka :) så du må nok vente til IKM for dine datoer kommer eller lage en selv :)

Back
Topp