IKM uke 14

IKM i dag, ingen tr og heller ikke positive tester.
Ikke noen tegn til tr heller, men derimot flere tegn på graviditet :shifty:
Kroppen er nok enda tullete etter MA i januar.. når skal den bli normal?? :eek:

Hadde det sånn med min nr 2, fikk positiv test 3 dager senere!
 
IKM i dag, ingen tr og heller ikke positive tester.
Ikke noen tegn til tr heller, men derimot flere tegn på graviditet :shifty:
Kroppen er nok enda tullete etter MA i januar.. når skal den bli normal?? :eek:
mange klemmer!
 
Prøver desperat å beholde håpet med denne siden :wacky:
 

Vedlegg

  • ACC86220-B546-457B-ACFA-FFEF62252248.jpeg
    ACC86220-B546-457B-ACFA-FFEF62252248.jpeg
    21 KB · Visninger: 50
Altså.. Jeg klarer virkelig ikke å fatte hva som skjer..

Blødningene har eskaleret og minner mer og mer om en mens. Har også fått skikkelig med menssmerter.. Venter ikke mensen før på søndag og pleier ikke å ha SÅ korte sykluser, har alltid hatt rundt 28 dager. Pleier heller ikke å ha så sterke menssmerter.

Helt blenda rfsu tidlig-test, så kan vel konkludere med at jeg rett og slett har fått mensen selv om det ikke forklarer alle symptomene jeg har hatt. Er vel placeboeffekten :shifty::wtf::arghh::facepalm::dead:
 
Altså.. Jeg klarer virkelig ikke å fatte hva som skjer..

Blødningene har eskaleret og minner mer og mer om en mens. Har også fått skikkelig med menssmerter.. Venter ikke mensen før på søndag og pleier ikke å ha SÅ korte sykluser, har alltid hatt rundt 28 dager. Pleier heller ikke å ha så sterke menssmerter.

Helt blenda rfsu tidlig-test, så kan vel konkludere med at jeg rett og slett har fått mensen selv om det ikke forklarer alle symptomene jeg har hatt. Er vel placeboeffekten :shifty::wtf::arghh::facepalm::dead:
Så leit :(
 
Altså.. Jeg klarer virkelig ikke å fatte hva som skjer..

Blødningene har eskaleret og minner mer og mer om en mens. Har også fått skikkelig med menssmerter.. Venter ikke mensen før på søndag og pleier ikke å ha SÅ korte sykluser, har alltid hatt rundt 28 dager. Pleier heller ikke å ha så sterke menssmerter.

Helt blenda rfsu tidlig-test, så kan vel konkludere med at jeg rett og slett har fått mensen selv om det ikke forklarer alle symptomene jeg har hatt. Er vel placeboeffekten :shifty::wtf::arghh::facepalm::dead:
Ååh:sorry::sorry:
 
Trøster meg med at jeg kaaan være alt mellom 8-9 dpo i dag... Blenda enda. Men håpet falmer siden jeg testet positiv 9 dpo med mini. :p Håper nesten mensen kommer så jeg får endt denne sinnsykt lange syklusen:p Har fortsatt den lille svake mensensmerten/murringen nede i magen. Men det ligner på samme som når jeg har litt nervøs mage, så kan være hva som helst :angelic:
 
Trøster meg med at jeg kaaan være alt mellom 8-9 dpo i dag... Blenda enda. Men håpet falmer siden jeg testet positiv 9 dpo med mini. :p Håper nesten mensen kommer så jeg får endt denne sinnsykt lange syklusen:p Har fortsatt den lille svake mensensmerten/murringen nede i magen. Men det ligner på samme som når jeg har litt nervøs mage, så kan være hva som helst :angelic:
Såå spent på hva som skjer videre nå :bag::D
 
Har skikkelige mensmurringer idag og er bare på cd 24. Pleier aldri å ha murringer før akkurat på dagen TR dukker opp. Og har aldri hatt en syklus som er kortere enn 27 dager. Pleier å ligge stabilt på 28-29 dager. Kommer TR nå, da er syklusen herved helt på bærtur:wideyed:
 
Har skikkelige mensmurringer idag og er bare på cd 24. Pleier aldri å ha murringer før akkurat på dagen TR dukker opp. Og har aldri hatt en syklus som er kortere enn 27 dager. Pleier å ligge stabilt på 28-29 dager. Kommer TR nå, da er syklusen herved helt på bærtur:wideyed:
Samme her! Kanskje det ligger noe i lufta. Kom det med 5G-nettet?
 
Trøster meg med at jeg kaaan være alt mellom 8-9 dpo i dag... Blenda enda. Men håpet falmer siden jeg testet positiv 9 dpo med mini. :p Håper nesten mensen kommer så jeg får endt denne sinnsykt lange syklusen:p Har fortsatt den lille svake mensensmerten/murringen nede i magen. Men det ligner på samme som når jeg har litt nervøs mage, så kan være hva som helst :angelic:


Har du testet i ettermiddag også? Jeg tok en easyhome test nå, neeegativ. Elendig dag på jobb, så syns jeg hadde fortjent en positiv test er jo tidlig å drive så aktiv testing, men burde ikke tidligtestene (babyplan) slå ut nå, 8 DPO? Kanskje optimistisk. Hååååper på positiv test en av de kommende dagene.
 
Veldig trasig at det kun er en gang i mnd man kan bli gravid er bare 8 dpo, men tviler på at jeg ble gravid denne eggløsningen, så nå er jeg så klar for neste.. men er jo flere (tre) uker til
 
Back
Topp