Ååh så fantastisk! Gratulerer!!Ble visst bildesamling fra meg...
Fikk denne nå utvanna urin
Kan sette meg på gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh så fantastisk! Gratulerer!!Ble visst bildesamling fra meg...
Kan sette meg på gravid
IKM i dag, ingen tr og heller ikke positive tester.
Ikke noen tegn til tr heller, men derimot flere tegn på graviditet
Kroppen er nok enda tullete etter MA i januar.. når skal den bli normal??
mange klemmer!IKM i dag, ingen tr og heller ikke positive tester.
Ikke noen tegn til tr heller, men derimot flere tegn på graviditet
Kroppen er nok enda tullete etter MA i januar.. når skal den bli normal??
gratulerer!Ble visst bildesamling fra meg...
Kan sette meg på gravid
Da håper jeg den sitter for oss begge Blir spennende å følge med deg på mai gruppaJeg kan settes på TR. Nå blir det IVF i mai som forventa
Grattis til de med positiv test og lykke til alle sammen!
Hvordan ser det ut for deg? Har du testa mere?Da håper jeg den sitter for oss begge Blir spennende å følge med deg på mai gruppa
Så leitAltså.. Jeg klarer virkelig ikke å fatte hva som skjer..
Blødningene har eskaleret og minner mer og mer om en mens. Har også fått skikkelig med menssmerter.. Venter ikke mensen før på søndag og pleier ikke å ha SÅ korte sykluser, har alltid hatt rundt 28 dager. Pleier heller ikke å ha så sterke menssmerter.
Helt blenda rfsu tidlig-test, så kan vel konkludere med at jeg rett og slett har fått mensen selv om det ikke forklarer alle symptomene jeg har hatt. Er vel placeboeffekten
Ja, men men Kan vel ikke forvente å lage baby på et ligg hellerSå leit
Ja den er blenda Så vi retter snuta mot IVF i mai igjen vi ogsåHvordan ser det ut for deg? Har du testa mere?
ÅåhAltså.. Jeg klarer virkelig ikke å fatte hva som skjer..
Blødningene har eskaleret og minner mer og mer om en mens. Har også fått skikkelig med menssmerter.. Venter ikke mensen før på søndag og pleier ikke å ha SÅ korte sykluser, har alltid hatt rundt 28 dager. Pleier heller ikke å ha så sterke menssmerter.
Helt blenda rfsu tidlig-test, så kan vel konkludere med at jeg rett og slett har fått mensen selv om det ikke forklarer alle symptomene jeg har hatt. Er vel placeboeffekten
GRATULERERBle visst bildesamling fra meg...
Kan sette meg på gravid
Såå spent på hva som skjer videre nåTrøster meg med at jeg kaaan være alt mellom 8-9 dpo i dag... Blenda enda. Men håpet falmer siden jeg testet positiv 9 dpo med mini. Håper nesten mensen kommer så jeg får endt denne sinnsykt lange syklusen Har fortsatt den lille svake mensensmerten/murringen nede i magen. Men det ligner på samme som når jeg har litt nervøs mage, så kan være hva som helst
Samme her! Kanskje det ligger noe i lufta. Kom det med 5G-nettet?Har skikkelige mensmurringer idag og er bare på cd 24. Pleier aldri å ha murringer før akkurat på dagen TR dukker opp. Og har aldri hatt en syklus som er kortere enn 27 dager. Pleier å ligge stabilt på 28-29 dager. Kommer TR nå, da er syklusen herved helt på bærtur
Merkelig. Klarer aldri å forstå kroppen til enhver tid altsåSamme her! Kanskje det ligger noe i lufta. Kom det med 5G-nettet?
Trøster meg med at jeg kaaan være alt mellom 8-9 dpo i dag... Blenda enda. Men håpet falmer siden jeg testet positiv 9 dpo med mini. Håper nesten mensen kommer så jeg får endt denne sinnsykt lange syklusen Har fortsatt den lille svake mensensmerten/murringen nede i magen. Men det ligner på samme som når jeg har litt nervøs mage, så kan være hva som helst