IKM uke 14

Ooomg rosa/blod på papiret...! Festeblødning!? 9 dpo :wideyed::nailbiting::smiley-angelic001

(holdt på å legge ut bilde, men burde kanskje spørre om noen er interessert i å hjelpe meg å tolke først fordi æsj :hilarious:)
 
Blenda test i går. Ikke tatt noen ny test i dag. Pleier å spotte litt før tr noen dager i forveien, men denne gangen er det absolutt ingenting. Ingen tegn på tr og alle symptomer er borte. Bortsett fra litt magevondt...noe som sikkert er smittsomt etter at minstemann brukte dagen i går på do og kaste opp... :arghh:
Huff, håper du slipper omgangssyke
 
Ooomg rosa/blod på papiret...! Festeblødning!? 9 dpo :wideyed::nailbiting::smiley-angelic001

(holdt på å legge ut bilde, men burde kanskje spørre om noen er interessert i å hjelpe meg å tolke først fordi æsj :hilarious:)
Håper for deg :)
 
11 dpo og blenda test. Tror jeg er ferdig med å teste nå. Får heller vente på TR. Håper selvsagt ikke at den kommer, men akkurat nå, ser jeg ikke så lyst på det:meh:
Syns jeg kan skimte noe, jeg! Hos meg begynte det med veldig svak strek kveld 10dpo:happy:
 
11 dpo og blenda test. Tror jeg er ferdig med å teste nå. Får heller vente på TR. Håper selvsagt ikke at den kommer, men akkurat nå, ser jeg ikke så lyst på det:meh:
Ooomg rosa/blod på papiret...! Festeblødning!? 9 dpo :wideyed::nailbiting::smiley-angelic001

(holdt på å legge ut bilde, men burde kanskje spørre om noen er interessert i å hjelpe meg å tolke først fordi æsj :hilarious:)

Som sykepleier er det mye som skal til før det blir æsj her;) håper for deg! Høres ut som en mulig festeblødning
 
Som sykepleier er det mye som skal til før det blir æsj her;) håper for deg! Høres ut som en mulig festeblødning
Haha ja jeg og eier ingen hemninger på sånt og er sånn i prøvebobla at det virket helt naturlig å dele i en brøkdel av et sekund på :hilarious: MEN det er jo absolutt nok å fortelle om det :hilarious::hilarious:

:angelic:
 
jeg fant tilfeldigvis en strimmel fra babyplan... den ble negativ.
Nå håper jeg tr kommer snart. Blir så utålmodig av å vente.
Bestilte meg nye graviditetstester og eggløsningstester. Blir spennende å følge med på eggløsning for første gang. :joyful:
 
Hm fått litt murringer og mye mer friskt blod på papiret.. Hadde vært veldig rart om mensen kom nå 5 dager før tida.. Somregel pleier mens å komme som brun utflod først men nå er det helt friskt, startet som rosa utflod..

Ble plutselig veldig usikker.
 
jeg fant tilfeldigvis en strimmel fra babyplan... den ble negativ.
Nå håper jeg tr kommer snart. Blir så utålmodig av å vente.
Bestilte meg nye graviditetstester og eggløsningstester. Blir spennende å følge med på eggløsning for første gang. :joyful:
Lykke til :)
 
Hm fått litt murringer og mye mer friskt blod på papiret.. Hadde vært veldig rart om mensen kom nå 5 dager før tida.. Somregel pleier mens å komme som brun utflod først men nå er det helt friskt, startet som rosa utflod..

Ble plutselig veldig usikker.
Festeblødning?
 
Hm fått litt murringer og mye mer friskt blod på papiret.. Hadde vært veldig rart om mensen kom nå 5 dager før tida.. Somregel pleier mens å komme som brun utflod først men nå er det helt friskt, startet som rosa utflod..

Ble plutselig veldig usikker.

det er jo litt rart om syklusen din er stabil. Får håpe det gir seg og at det var en festeblødning:happy:
 
Ble visst bildesamling fra meg...
Fikk denne nå utvanna urin:love7
Kan sette meg på gravid:happy:
 

Vedlegg

  • 2D4C05C3-1199-406A-81B0-C77BDF82437E.jpeg
    2D4C05C3-1199-406A-81B0-C77BDF82437E.jpeg
    69,4 KB · Visninger: 56
IKM i dag, ingen tr og heller ikke positive tester.
Ikke noen tegn til tr heller, men derimot flere tegn på graviditet :shifty:
Kroppen er nok enda tullete etter MA i januar.. når skal den bli normal?? :eek:
 
Back
Topp