IKM uke 14

Krysser fingrene for oss i morgen tidlig:angelic: Jeg har
Ikke mye troen:p

Jeg får ha litt troen for deg da! Jeg forventer ikke positiv, men håper veldig da. Selv om det praktisk sett hadde passet fint å vente en mnd eller to til er jeg plutselig veldig utålmodig og motivert og vil bare ha full klaff med en gang..
 
Jeg får ha litt troen for deg da! Jeg forventer ikke positiv, men håper veldig da. Selv om det praktisk sett hadde passet fint å vente en mnd eller to til er jeg plutselig veldig utålmodig og motivert og vil bare ha full klaff med en gang..
Enig! Hadde jeg klart å vente hadde jeg prøvd på nytt til sommeren. For å få vår-baby igjen. Var perfekt å få i mai:angelic: Ikke det at man bare kan «bestemme» seg for det, men ja. :) Blir selvfølgelig glad uansett:rolleyes:
 
Elsker å lese testeperiodene til de tidligere IKM-gruppene, men.... Det finnes ingen for uke 15? :wideyed: Stakkars alle uke 15-testerne som ikke har noen plass å være klin kokos på? :eek:
Nei, ingen uke 15 Så jeg henger litt her og litt der. IKM ca 12/04 og har så smått begynt å teste, 7 DPO i dag og innbiller meg at jeg så et eller annet på testen i dag, men sikkert ønsketenkning..
Jeg har tatt ansvar og merget uke 15 sammen med den jeg lagde for uke 16 :) var mange 15 folk som heiv seg med og nå tenker jeg at det er så seint at det bare var å slå de sammen!
 
9 dpo og blenda test:shifty:
 
8 dpo i dag og våknet opp av skikkelige luftsmerter. Tviler det har noen sammenheng, men håper jo:p
Negative tester (selvom strekene er der i hodet mitt :bag:)
Blir sikkert flere tester ila dagen!
 

Vedlegg

  • 378EA8D1-90B7-4429-B5BB-F05BB4E6F27A.jpeg
    378EA8D1-90B7-4429-B5BB-F05BB4E6F27A.jpeg
    39,2 KB · Visninger: 47
8 dpo i dag og våknet opp av skikkelige luftsmerter. Tviler det har noen sammenheng, men håper jo:p
Negative tester (selvom strekene er der i hodet mitt :bag:)
Blir sikkert flere tester ila dagen!
Spennende! Våknet med veldig vondt i høyre siden og litt korsrygg. Mye luft i magen, men det kan også være helt tilfeldig :hilarious: (mest sannsynlig:p)
Krysser fingrene for to streker i kveld eller i morgen:smug::hilarious: Selvom jeg ikke har helt troen:angelic:
 
Back
Topp