Hattifnatt♡
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Påskeliljene 2022 ❤️
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Krysser fingrene for at det var «noe»![]()
Krysser fingrene for at det blir strek i morgen, men tør egentlig ikke å håpe, er første pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at det var «noe»![]()
Samme her! Pp 1 og 8-9 dpo i morgenKrysser fingrene for at det blir strek i morgen, men tør egentlig ikke å håpe, er første pp
Samme her! Pp 1 og 8-9 dpo i morgen![]()
Har testet i vildens skyÅå, artig! Har du testet enda? Krysser fingrene for deg![]()

Bare negativt. Utenom en som ble positiv 1 time etter tidsfristen
Har testet i vildens skyBare negativt. Utenom en som ble positiv 1 time etter tidsfristen
![]()
Krysser fingrene for oss i morgen tidligStemmer, det var du som hadde den! Håper du får positiv snart. Jeg skal teste i morgen tidlig (igjen..)
Jeg harKrysser fingrene for oss i morgen tidligJeg har
Ikke mye troen![]()
Enig! Hadde jeg klart å vente hadde jeg prøvd på nytt til sommeren. For å få vår-baby igjen. Var perfekt å få i maiJeg får ha litt troen for deg da! Jeg forventer ikke positiv, men håper veldig da. Selv om det praktisk sett hadde passet fint å vente en mnd eller to til er jeg plutselig veldig utålmodig og motivert og vil bare ha full klaff med en gang..
Ikke det at man bare kan «bestemme» seg for det, men ja. Heng gjerne med ossNei, ingen uke 15 Så jeg henger litt her og litt der. IKM ca 12/04 og har så smått begynt å teste, 7 DPO i dag og innbiller meg at jeg så et eller annet på testen i dag, men sikkert ønsketenkning..
Krysser fingrene!Hurra!!! gratulerer!God morgen! Etter en ganske søvnløs natt pga hjertebank, magekramper og ryggsmerter fikk jeg denne imorges!

Elsker å lese testeperiodene til de tidligere IKM-gruppene, men.... Det finnes ingen for uke 15?Stakkars alle uke 15-testerne som ikke har noen plass å være klin kokos på?
![]()
Jeg har tatt ansvar og merget uke 15 sammen med den jeg lagde for uke 16Nei, ingen uke 15 Så jeg henger litt her og litt der. IKM ca 12/04 og har så smått begynt å teste, 7 DPO i dag og innbiller meg at jeg så et eller annet på testen i dag, men sikkert ønsketenkning..
Mange klemmer!SA 5+3 den 05.03... EL 23.03... TR 05.04..![]()
Tusen takkHurra!!! gratulerer!![]()

Supert!Jeg har tatt ansvar og merget uke 15 sammen med den jeg lagde for uke 16var mange 15 folk som heiv seg med og nå tenker jeg at det er så seint at det bare var å slå de sammen!
9 dpo og blenda test![]()
Spennende! Våknet med veldig vondt i høyre siden og litt korsrygg. Mye luft i magen, men det kan også være helt tilfeldig8 dpo i dag og våknet opp av skikkelige luftsmerter. Tviler det har noen sammenheng, men håper jo
Negative tester (selvom strekene er der i hodet mitt)
Blir sikkert flere tester ila dagen!
(mest sannsynlig
Selvom jeg ikke har helt troen
Krysser fingrene for oss! Enda tidlig, men føler jeg sku sett strekene nåSå kjedelig.. men fremdeles tidlig. Samme her, negativ.