IKM uke 14

Da var det selvdisiplinen da- til å ikke svi av en test nå på kveld... kan noen rasjonalisere for meg og si det ikke er vits? Var jo blenda i dag tidlig, men ingen hindring i mitt hode det :D
Jeg liker å dra med meg andre ned i driten :smiley-angelic002 Et helhjertet forsøk på å framstå som normal:gen014 Test!!:laughing001:laughing001
 
♡ Mandag 5. April ♡
Mangojenta - 21 - PP 12 - B1 - EL 20.03 - IKM 05.04
prøverpåenbabynr3- 20 år - PP1 (8 mnd venting..) - B3 - EL 22/03 - IKM 05/04
Marihøna09 - 31 år - PP3 - b3 - EL ca 20/3-21 - IKM 05.04

Dagens ikmere! Hvordan går det?


TR kom Igår... det positive er at jeg har fått en lenger lutealfase så jeg hååååper det blir januarbaby her :dummy1:

gratulerer så mye med positiv test!! :wav
 
TR kom Igår... det positive er at jeg har fått en lenger lutealfase så jeg hååååper det blir januarbaby her :dummy1:

gratulerer så mye med positiv test!! :wav
Tusen takk :) håper din spire sitter snart!
 
Woho! Oppdatert meg!

Hmmm, nå ble det jammen meg litt spennende.. synes jeg ser en ørliten skygge, men umulig å få med på bilde. Akkurat som om «feltet» der streken skal komme synes litt bedre uten at man klarer å se tydelig strek. Nå blir det ekstra spennende i morgen! Helt intuitivt kastet jeg ikke denne slik jeg pleier :)
 
Hmmm, nå ble det jammen meg litt spennende.. synes jeg ser en ørliten skygge, men umulig å få med på bilde. Akkurat som om «feltet» der streken skal komme synes litt bedre uten at man klarer å se tydelig strek. Nå blir det ekstra spennende i morgen! Helt intuitivt kastet jeg ikke denne slik jeg pleier :)
Oooh! Spennende! Hadde en slik tidligere i dag. Nesten som feltet var blankt :p Men, det er jo litt tullete. Bruksanvisningen sier jo at man skal holde den på en armlengde unna og ser man ikke noe - kvitt deg med den og aldri se på den igjen:laughing002:laughing002
Men vi vet jo veldig godt at vi ikke er helt der:laughing001

Jeg følger spent med på deg og testene dine:smiley-angelic003
 
;);)
Oooh! Spennende! Hadde en slik tidligere i dag. Nesten som feltet var blankt :p Men, det er jo litt tullete. Bruksanvisningen sier jo at man skal holde den på en armlengde unna og ser man ikke noe - kvitt deg med den og aldri se på den igjen:laughing002:laughing002
Men vi vet jo veldig godt at vi ikke er helt der:laughing001

Jeg følger spent med på deg og testene dine:smiley-angelic003
Akkurat slik du beskriver ja!
Bruksanvisning er for mannfolk

veldig hyggelig å være her inne o ventetiden- er så koselig at alle er så engasjerte på hverandres vegne <3
 
;);)
Akkurat slik du beskriver ja!
Bruksanvisning er for mannfolk

veldig hyggelig å være her inne o ventetiden- er så koselig at alle er så engasjerte på hverandres vegne <3
Haha! Er så kjekt med noen som forstår hva som forgår oppe i hodet. Eller gjerne ikke forstår, men kjenner seg igjen! Man er ikke alene om å være gal:hilarious:
 
Elsker å lese testeperiodene til de tidligere IKM-gruppene, men.... Det finnes ingen for uke 15? :wideyed: Stakkars alle uke 15-testerne som ikke har noen plass å være klin kokos på? :eek:
 
Elsker å lese testeperiodene til de tidligere IKM-gruppene, men.... Det finnes ingen for uke 15? :wideyed: Stakkars alle uke 15-testerne som ikke har noen plass å være klin kokos på? :eek:

Nei, ingen uke 15 Så jeg henger litt her og litt der. IKM ca 12/04 og har så smått begynt å teste, 7 DPO i dag og innbiller meg at jeg så et eller annet på testen i dag, men sikkert ønsketenkning..
 
Nei, ingen uke 15 Så jeg henger litt her og litt der. IKM ca 12/04 og har så smått begynt å teste, 7 DPO i dag og innbiller meg at jeg så et eller annet på testen i dag, men sikkert ønsketenkning..
Krysser fingrene for at det var «noe»:angelic:
 
Back
Topp