IKM uke 14

Nå har jeg lest igjennom hele IKM fra uke 20 2018 og har konkludert med følgende:

:happy6 Jeg var like skråsikker som nå
:happy6 Jeg var like testegal og besatt som nå
:happy6 Jeg kastet opp første gang ca 4 dpo
:happy6 Jeg var skikkelig kvalm i noen døgn før det forsvant igjen rundt 8 dpo
:happy6 Presset og stikkingen i magen gav seg ca 1 uke før ikm
:happy6 Hadde helt blenda tester fram til 3-4 dager etter IKM
:happy6 Jeg var like opptatt av at jeg inbilte meg synptomene som nå

:hilarious: Det er i det minste lovende :angelic:
 
Gjett om jeg røk utpå allerede da:angelic::hilarious::hungover: blenda. Så den forrige testen kan umulig være riktig. Med så sterk strek skulle den vist hele døgnet:p
Hahha har også lyst til å teste igjen i dag, men skal vente. Er ihvertfall glad for at det er flere testegale her inne, akkurat som meg :love7
 
Nå har jeg lest igjennom hele IKM fra uke 20 2018 og har konkludert med følgende:

:happy6 Jeg var like skråsikker som nå
:happy6 Jeg var like testegal og besatt som nå
:happy6 Jeg kastet opp første gang ca 4 dpo
:happy6 Jeg var skikkelig kvalm i noen døgn før det forsvant igjen rundt 8 dpo
:happy6 Presset og stikkingen i magen gav seg ca 1 uke før ikm
:happy6 Hadde helt blenda tester fram til 3-4 dager etter IKM
:happy6 Jeg var like opptatt av at jeg inbilte meg synptomene som nå

:hilarious: Det er i det minste lovende :angelic:
Spennende :)
 
Jeg har så sjukt ømme/vonde bryster, for tredje eller fjerde dag på rad. Er så ille at jeg sliter med å ligge på siden når jeg skal sove :hungover:
 
Har du testet om du er gravid enda? Eller blir det slik før tr?
Ja, testa blenda i dag Norges, 9 dpo. Pleier jo å ha litt ømme bryster før TR, men kan ikke huske at det har vært så ille før. Men kan jo hende jeg bare kjenner ekstra etter fordi jeg har så lyst på en positiv test denne måneden :joyful:
 
Ja, testa blenda i dag Norges, 9 dpo. Pleier jo å ha litt ømme bryster før TR, men kan ikke huske at det har vært så ille før. Men kan jo hende jeg bare kjenner ekstra etter fordi jeg har så lyst på en positiv test denne måneden :joyful:
Krysser alt!!
 
Nå har jeg lest igjennom hele IKM fra uke 20 2018 og har konkludert med følgende:

:happy6 Jeg var like skråsikker som nå
:happy6 Jeg var like testegal og besatt som nå
:happy6 Jeg kastet opp første gang ca 4 dpo
:happy6 Jeg var skikkelig kvalm i noen døgn før det forsvant igjen rundt 8 dpo
:happy6 Presset og stikkingen i magen gav seg ca 1 uke før ikm
:happy6 Hadde helt blenda tester fram til 3-4 dager etter IKM
:happy6 Jeg var like opptatt av at jeg inbilte meg synptomene som nå

:hilarious: Det er i det minste lovende :angelic:

Dette er jo kjempespennende!:p Venter du med test til i morgen?
 
Altså jeg tok en til i sted når kvalmen kom igjen, fortsatt helt blenda :hilarious: skulle vente til i morgen men neidaaaaa.
Elsker at du har like dårlig selvkontroll som meg:hilarious::hilarious:
Jeg har null tro på denne PP, men den falske testen tidligere i dag satte fyr på bålet:hilarious::hilarious::angelic::eek:
Så her testes det i vildens sky. Selvom det lureste og sikreste er å vente til i morgen tidlig:angelic::facepalm:
 
Elsker at du har like dårlig selvkontroll som meg:hilarious::hilarious:
Jeg har null tro på denne PP, men den falske testen tidligere i dag satte fyr på bålet:hilarious::hilarious::angelic::eek:
Så her testes det i vildens sky. Selvom det lureste og sikreste er å vente til i morgen tidlig:angelic::facepalm:
Hahaha ja du er ikke alene :facepalm: burde jo egentlig vente til onsdag mtp at hcg dobles på 48 timer og det tross alt mest sannsynlig er det som skal til :hilarious: men kommer jeg til å vente? Absolutt ikke! :banghead:
 
Hahaha ja du er ikke alene :facepalm: burde jo egentlig vente til onsdag mtp at hcg dobles på 48 timer og det tross alt mest sannsynlig er det som skal til :hilarious: men kommer jeg til å vente? Absolutt ikke! :banghead:
I know! 2 dager skjer jo ikke:p Ryker nok på en til i kveld i guess. Men etter jeg fikk positiv med førstemann så var strekene sterkere når jeg testet på nytt etter flere timer, men samme dag. Så det finnes jo håp selvom man ikke venter 48 timer:angelic::angelic::angelic::facepalm:
 
Dere som har opplevd skyggestreker på deres tester, forsvinner skyggene når testen er helt tørr?
Hos meg pleier de å forsvinne etter en stund, for så å bli helt blenda. Men på den siste testen jeg tok, kan jeg fortsatt skimte «noe» (flere timer siden jeg tok den), så begynner faktisk å lure litt på om det kan være noe.
«Prøver iherdig å holde meg positiv frem til TR»:hilarious:
 

Vedlegg

  • EA526C18-731C-4598-8BDE-06453FA1E9E7.jpeg
    EA526C18-731C-4598-8BDE-06453FA1E9E7.jpeg
    32,9 KB · Visninger: 52
God morgen! Etter en ganske søvnløs natt pga hjertebank, magekramper og ryggsmerter fikk jeg denne imorges!
Hvilke CD fikk du endelig positiv test? Krysser fingrene for at min også evige lange syklus ender med to streker :angelic::angelic:
 
Back
Topp