IKM uke 14

Ehhh. Denne kom når jeg (som en idiot:angelic::angelic:) hentet ut testen fra søppelet bare for å dobbeltsjekke.... ca 1 time senere:hilarious: Tror dere testetrangen tidoblet seg?!! 3.testen i dag:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: Er det potetsalaten i søppelet som slår ut på hcg’en:p:hilarious::laughing001
Åjj, den var jo veldig rosa og tydelig! Kom det ikkje strek før tida? :wideyed: Kor mangen dpo er du?
 
Fredag kom Tr for min del. Så nå det blir 2022 baby her :( Mannen ble glad det ikke ble desember baby, men hadde det klaffa så hadde han blitt glad:)
Mange klemmer!
 
Dere med positiv test må si fra når jeg skal sette dere på gravid :)
 
Åjj, den var jo veldig rosa og tydelig! Kom det ikkje strek før tida? :wideyed: Kor mangen dpo er du?
Veldig tydelig. Men tok en ny test nå. Den er uten strek:hilarious: Den testen var helt hvit før jeg kastet den. Men er bare sånn 8 dpo så streken er i tillegg alt for sterk til å være reell. Står på babyplan at man ikke skal lese av resultat etter 5 min for den kan gi falsk positiv:rolleyes:
 
Hei :) jeg er idag 13 DPO og tok en digital på morgen urin, fikk ikke gravid. IKM er 7 april..
Hadde ingen andre tester liggende, er det egentlig for tidlig med digital eller er den troverdig? :(
 
Hei :) jeg er idag 13 DPO og tok en digital på morgen urin, fikk ikke gravid. IKM er 7 april..
Hadde ingen andre tester liggende, er det egentlig for tidlig med digital eller er den troverdig? :(
Det kan være for tidlig, den kan være troverdig. Du får se utover uka :)
 
10 dpo og det har ikke skjedd noe særlig på testen.
Har vonde pupper, og litt småkvalm da jeg stod opp i dag, men det kan jo komme av alt påskesnopet:wacky:
 

Vedlegg

  • B8D63242-9FA9-4CB2-B93D-84901EC50361.jpeg
    B8D63242-9FA9-4CB2-B93D-84901EC50361.jpeg
    42,2 KB · Visninger: 48
Veldig tydelig. Men tok en ny test nå. Den er uten strek:hilarious: Den testen var helt hvit før jeg kastet den. Men er bare sånn 8 dpo så streken er i tillegg alt for sterk til å være reell. Står på babyplan at man ikke skal lese av resultat etter 5 min for den kan gi falsk positiv:rolleyes:
Whaaaaat!!!
 
Hehe, ja! Men det er vel en grunn til at vi ikke skal lese de av etter tidsfristen:hilarious::p:p:p Jeg klarer bare ikke la vær. Burde brenne de istede for å kaste de:hilarious:

Her er testen jeg tok nå. Blenda:chicken:
 

Vedlegg

  • 9E06DD62-9485-4180-BE00-4AA06DED1035.png
    9E06DD62-9485-4180-BE00-4AA06DED1035.png
    239,4 KB · Visninger: 65
Hehe, ja! Men det er vel en grunn til at vi ikke skal lese de av etter tidsfristen:hilarious::p:p:p Jeg klarer bare ikke la vær. Burde brenne de istede for å kaste de:hilarious:

Her er testen jeg tok nå. Blenda:chicken:
Ja det var eit godt eksempel på kvifor ein ikkje skal lese av etter fristen, men trudde ikkje det var mulig å få såå sterk strek etterpå:bag:
 
Altså jeg hadde trippet :hilarious:
Ja det var eit godt eksempel på kvifor ein ikkje skal lese av etter fristen, men trudde ikkje det var mulig å få såå sterk strek etterpå:bag:

Altså, jeg aner ikke! Men tørr jo ikke håpe når alle de (tre) andre testene var blenda både før og etter tiden:hilarious:
Ryker nok på en test til i kveld og i morgen tidlig:p:stop:
Har litt smerter i korsryggen. Ser for meg fantomsymptomer nå pga testingen:angelic::hilarious:
 
Altså, jeg aner ikke! Men tørr jo ikke håpe når alle de (tre) andre testene var blenda både før og etter tiden:hilarious:
Ryker nok på en test til i kveld og i morgen tidlig:p:stop:
Har litt smerter i korsryggen. Ser for meg fantomsymptomer nå pga testingen:angelic::hilarious:
Kan isåfall være med på fantomfesten, for fysøren jeg har hatt så sterke symptomer..!! Var 100% sikker fram til i går, og i dag er jeg så og si symptomfri. Føles kjemperart...!
 
Kan isåfall være med på fantomfesten, for fysøren jeg har hatt så sterke symptomer..!! Var 100% sikker fram til i går, og i dag er jeg så og si symptomfri. Føles kjemperart...!

Arh! Så merkelig. Jeg har hatt null symptomer. Helt til nå, litt «mensenmurringer» i magen og korsrygg. Men for all del, det får jeg av å være spent også:hilarious::hilarious: Eller bare dårlig i magen:angelic: Hvem vet:hilarious:
 
Arh! Så merkelig. Jeg har hatt null symptomer. Helt til nå, litt «mensenmurringer» i magen og korsrygg. Men for all del, det får jeg av å være spent også:hilarious::hilarious: Eller bare dårlig i magen:angelic: Hvem vet:hilarious:
Ja jeg kastet jo opp i 2 dager uten at noen andre på hytta ble dårlige og tenkte at det var bombesikkert, men kanskje det var påskemiddagen som tok meg rett og slett :grumpy::hilarious:

Var jo så oppblåst også, tenker det var sjokoladen sin feil. Synderne demrer for meg som perler på snor :hilarious:
 
Back
Topp