Det kan være for tidlig, den kan være troverdig. Du får se utover uka
takk for svar! krysser fingrene for at det er for tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan være for tidlig, den kan være troverdig. Du får se utover uka
Det er jammen ikke lett å vite! Jeg trodde også at oppkasten din var klart symptom! Krysser fingrene for oss begge. Er alt for lenge til i kveld og ny testJa jeg kastet jo opp i 2 dager uten at noen andre på hytta ble dårlige og tenkte at det var bombesikkert, men kanskje det var påskemiddagen som tok meg rett og slett
Var jo så oppblåst også, tenker det var sjokoladen sin feil. Synderne demrer for meg som perler på snor
Off jaDet er jammen ikke lett å vite! Jeg trodde også at oppkasten din var klart symptom! Krysser fingrene for oss begge. Er alt for lenge til i kveld og ny test
Du kan fint bruke vanlig måler. Men du kan bare stole på tempen når den blir tatt rett etter at du spretter opp øya på mårran. Du skal ikke gå ut av senga engang. Det er gøy med temping. Du burde prøve om det ikke stresser deg. Last ned fertility friend og prøvFryser sånn i dag. Tok temp nå, 37,1. Pleier å ligge rundt 36,5-36,8 til vanlig. Nå har jeg bare vanlig ternometer uten 2 desimaler da men teller det likevel? Ikke at jeg noen gang har tempet før.
Huff ja, jeg har lyst å teste. Får håpe jeg klarer å holde meg unna de digitale. Har to stk Og 8 igjen av strimmel. Må jo vente minst noen timer til! Bare 2 timer siden sist blendaOff ja
JEG klarer ikke vente til du skal teste igjen
Vis vedlegget 353330
Jeg trøster meg med denne i dag...
Ååå ja det er noe med det og! Jaja var gøy å bare prøve. Forøvrig ser jeg at tempen pleier å ligge på typ 36,2 ish, hadde visst lagret det på termometeret.Du kan fint bruke vanlig måler. Men du kan bare stole på tempen når den blir tatt rett etter at du spretter opp øya på mårran. Du skal ikke gå ut av senga engang. Det er gøy med temping. Du burde prøve om det ikke stresser deg. Last ned fertility friend og prøv
Førstemann å holde seg til i morgen tidlig?Huff ja, jeg har lyst å teste. Får håpe jeg klarer å holde meg unna de digitale. Har to stk Og 8 igjen av strimmel. Må jo vente minst noen timer til! Bare 2 timer siden sist blenda
Ååååå så lur! Elsket denne og alle andre type kalkulatorerVis vedlegget 353330
Jeg trøster meg med denne i dag...
Sniker fra ikm 13, føler dette er en veldig ivrig gjeng som gjerne vil teste tidlig! Bare en liten oppmuntring til dere som trooor. Dere ser noe, men ikke er sikre
Rimelig lei av skyggestreker. Dagens andre test
Har ikke troen, da jeg har hatt mange slike skyggestreker opp gjennom årene vi har prøvd. Vil tro det gikk ca 20 minutter før jeg så på testen Så den er ikke gyldig en gang. Er 10 dpo.Her kan det da være noe på gang..? hvor lenge etter er bildet tatt? Hvor mange dpo?
Har ikke troen, da jeg har hatt mange slike skyggestreker opp gjennom årene vi har prøvd. Vil tro det gikk ca 20 minutter før jeg så på testen Så den er ikke gyldig en gang. Er 10 dpo.
Gjett om jeg røk utpå allerede da blenda. Så den forrige testen kan umulig være riktig. Med så sterk strek skulle den vist hele døgnetFørstemann å holde seg til i morgen tidlig?