IKM uke 14

Fryser sånn i dag. Tok temp nå, 37,1. Pleier å ligge rundt 36,5-36,8 til vanlig. Nå har jeg bare vanlig ternometer uten 2 desimaler da men teller det likevel? :bag: Ikke at jeg noen gang har tempet før.
 
Ja jeg kastet jo opp i 2 dager uten at noen andre på hytta ble dårlige og tenkte at det var bombesikkert, men kanskje det var påskemiddagen som tok meg rett og slett :grumpy::hilarious:

Var jo så oppblåst også, tenker det var sjokoladen sin feil. Synderne demrer for meg som perler på snor :hilarious:
Det er jammen ikke lett å vite! Jeg trodde også at oppkasten din var klart symptom!:p Krysser fingrene for oss begge. Er alt for lenge til i kveld og ny test:joyful:
 
Fryser sånn i dag. Tok temp nå, 37,1. Pleier å ligge rundt 36,5-36,8 til vanlig. Nå har jeg bare vanlig ternometer uten 2 desimaler da men teller det likevel? :bag: Ikke at jeg noen gang har tempet før.
Du kan fint bruke vanlig måler. Men du kan bare stole på tempen når den blir tatt rett etter at du spretter opp øya på mårran. Du skal ikke gå ut av senga engang:joyful:. Det er gøy med temping. Du burde prøve om det ikke stresser deg. Last ned fertility friend og prøv :D
 
Off ja :banghead:

JEG klarer ikke vente til du skal teste igjen :hilarious::hilarious::hilarious:
Huff ja, jeg har lyst å teste. Får håpe jeg klarer å holde meg unna de digitale. Har to stk:hilarious: Og 8 igjen av strimmel. Må jo vente minst noen timer til! Bare 2 timer siden sist blenda:angelic::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
 
B4460A4A-64A1-4E27-B469-34017782BBC0.png
Jeg trøster meg med denne i dag...
 
Nå er det mye spennende som skjer her med mange av dere:D Jeg følger spent med!!

Gratulerer så mye til de som allerede har fått positiv test:Heartred Håper flere henger seg på der.

Måtte så klart ta en test til, da jeg føler jeg har symptomer som jeg normalt sett ikke bruker å ha i dpo land:facepalm: Testebonazaen har virkelig satt inn....
 
Vis vedlegget 353330
Jeg trøster meg med denne i dag...

Det var en fin påminnelse. Jeg er bare 7 dpo og veldig utålmodig.. vil egentlig avvente testing til nærmere ikm, men klarer ikke å la være. Helt tydelig negativ i går, men skimtet et eller annet i dag. Sannsynligvis bare skyggestrek.. usikker på om jeg skal teste før jobb i morgen da jeg har en lang og krevende dag foran meg.
 
Du kan fint bruke vanlig måler. Men du kan bare stole på tempen når den blir tatt rett etter at du spretter opp øya på mårran. Du skal ikke gå ut av senga engang:joyful:. Det er gøy med temping. Du burde prøve om det ikke stresser deg. Last ned fertility friend og prøv :D
Ååå ja det er noe med det og! Jaja var gøy å bare prøve. Forøvrig ser jeg at tempen pleier å ligge på typ 36,2 ish, hadde visst lagret det på termometeret.

Men uansett så er det jo ikke gyldig. Skal absolutt prøve om det ikke blir desember-baby!
 
Sniker fra ikm 13, føler dette er en veldig ivrig gjeng som gjerne vil teste tidlig! :hilarious: Bare en liten oppmuntring til dere som trooor. Dere ser noe, men ikke er sikre :love2
 

Vedlegg

  • 60DD2EAA-DAD9-4F22-A96E-82F4BE8AB3FA.jpeg
    60DD2EAA-DAD9-4F22-A96E-82F4BE8AB3FA.jpeg
    23,9 KB · Visninger: 85
Rimelig lei av skyggestreker. Dagens andre test:facepalm:
 

Vedlegg

  • 5CDCA62D-2B22-4C16-A46E-B1A0902873C3.jpeg
    5CDCA62D-2B22-4C16-A46E-B1A0902873C3.jpeg
    42,2 KB · Visninger: 63
Her kan det da være noe på gang..? :) hvor lenge etter er bildet tatt? Hvor mange dpo? :)
Har ikke troen, da jeg har hatt mange slike skyggestreker opp gjennom årene vi har prøvd. Vil tro det gikk ca 20 minutter før jeg så på testen:wtf: Så den er ikke gyldig en gang. Er 10 dpo.
 
Har ikke troen, da jeg har hatt mange slike skyggestreker opp gjennom årene vi har prøvd. Vil tro det gikk ca 20 minutter før jeg så på testen:wtf: Så den er ikke gyldig en gang. Er 10 dpo.

Uff, da skjønner jeg. Sender gode håp til deg allikevel og håper dette kan være unntaket fra regelen <3
 
Fant disse to fra 2018 da minstejenta ble laget :love7

Hadde ikm 17-18 mai og satte meg på TR pga negativ test :hilarious: Mens kom ikke, og plutselig hadde jeg positiv den 21. Litt koselig å se tilbake på.

Må bare klamre meg til det, for nå er jeg småkvalm igjen :nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_1644.jpg
    IMG_1644.jpg
    22,3 KB · Visninger: 57
  • IMG_1645.jpg
    IMG_1645.jpg
    21,4 KB · Visninger: 57
Førstemann å holde seg til i morgen tidlig? :angelic:
Gjett om jeg røk utpå allerede da:angelic::hilarious::hungover: blenda. Så den forrige testen kan umulig være riktig. Med så sterk strek skulle den vist hele døgnet:p
 
Back
Topp