IKM uke 14

Blenda her i dag:shifty: 8 dpo. Teller man forresten dagen etter positiv EL test dag 0? Så 1 dpo dagen etter der?

Samme her- 8DPO og helt blenda.. selvom jeg vet håpet ikke er helt ute så klarer jeg ikke la være å tenke at løpet er kjørt :/

Har forstått det som om at man teller slik ja... får krysse fingrene for oss <3
 
Vis vedlegget 353293 I fare for å spamme IKMgruppa med testbilder og grafbikder. Beklager om jeg støter noen:). Det er virkelig ikke meninga asså. Håper selvsagt at alle her inne får en positiv test snart:love7. I mine tidlige 6 pp synes jeg det var fint å se andre sine bilder og grafer. Og nå som jeg var så heldig å få positiv test er det gøy å sammenligne.jepp det er helt sant... vi rakk ÈN gang med spretttesting i senga denne el perioden:D:p. Noterer ikke utenom grønne dager. Men det er altså tydeligvis ikke mer som skal til. Det dør jeg litt av faktisk:hilarious::playful:.

Her er min graf fra i dag og bp vanlig test. Jeg har hatt to SA og en kjemisk bsk meg og synes derfor det er betryggende både å fortsette å teste og ta tempen så jeg følger med på at tempen ikke synker. I går 12 dpo hadde jeg temp på 36.78 og i dag hadde den steget til over 37. Det var fint å se:signs001. Kommer til å fortsette testingen frem til jeg når fem eller seks uker tenker jeg. #nervevrak
skal til legen på torsdag for å måle hcg. Jeg håper jeg får en ny erfaring med stiiigende Hcg verdier for en gangs skyld:dontknow.


Vis vedlegget 353292

Er glad på dine vegne <3
 
Samme her- 8DPO og helt blenda.. selvom jeg vet håpet ikke er helt ute så klarer jeg ikke la være å tenke at løpet er kjørt :/

Har forstått det som om at man teller slik ja... får krysse fingrene for oss <3
8 dpo og blenda her også, vi klamrer oss fast! Vet jeg har sagt det 100 ganger, men må minne meg selv på det: med nr 1 fikk jeg positiv 8 dpo. Med nr 2 hadde jeg negativ test 14 dpo på ikm, negativ 2 dager senere og fikk ikke positiv før 18 dpo..!
 
Blenda i dag igjen, og heller ikke kvalm selv om jeg la meg med bøtta ved senga i går kveld fordi situasjonen vat noe annet i går. Begynner å lure på om det kanskje er en hel haug med tilfeldigheter som gjør at jeg tror jeg har symptomer hele tiden, og at "traumene" mtp kvalmen i forrige svangerskap faktisk gjør meg kvalm :nailbiting:

Hvis det ikke klaffer denne gangen så tror jeg vi skal vente et halvår slik at det klaffer bedre med barnehage osv. Har trua i en ukes tid til, så vi får se!

Det værste et egentlig å ikke skulle være i termingruppe med dere :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_20210405_083820.jpg
    IMG_20210405_083820.jpg
    15,5 KB · Visninger: 53
Samme her- 8DPO og helt blenda.. selvom jeg vet håpet ikke er helt ute så klarer jeg ikke la være å tenke at løpet er kjørt :/

Har forstått det som om at man teller slik ja... får krysse fingrene for oss <3
Ja, vanskelig å ha håpet! Men kan jo bare være 7 dpo også. Vet jo ikke, med mindre man temper. EL kan jo ha vært 48 timer etter positiv test:p
 
Samme her- 8DPO og helt blenda.. selvom jeg vet håpet ikke er helt ute så klarer jeg ikke la være å tenke at løpet er kjørt :/

Har forstått det som om at man teller slik ja... får krysse fingrene for oss <3
Skjønner hva du mener. Sånn har jeg også hatt det i alle mine pp. Når testen har vært blenda 8 dpo har jeg mistet all tru fordi jeg tidligere har kunnet skimte strek 8 dpo. Men plutselig så sitter’n:cat:. Denne gang hadde jeg aldri trua og bestemte meg for å vente til 9 dpo med å teste. Håper du får to søte streker i dagene fremover:angel8.
 
Vis vedlegget 353293 I fare for å spamme IKMgruppa med testbilder og grafbikder. Beklager om jeg støter noen:). Det er virkelig ikke meninga asså. Håper selvsagt at alle her inne får en positiv test snart:love7. I mine tidlige 6 pp synes jeg det var fint å se andre sine bilder og grafer. Og nå som jeg var så heldig å få positiv test er det gøy å sammenligne.jepp det er helt sant... vi rakk ÈN gang med spretttesting i senga denne el perioden:D:p. Noterer ikke utenom grønne dager. Men det er altså tydeligvis ikke mer som skal til. Det dør jeg litt av faktisk:hilarious::playful:.

Her er min graf fra i dag og bp vanlig test. Jeg har hatt to SA og en kjemisk bsk meg og synes derfor det er betryggende både å fortsette å teste og ta tempen så jeg følger med på at tempen ikke synker. I går 12 dpo hadde jeg temp på 36.78 og i dag hadde den steget til over 37. Det var fint å se:signs001. Kommer til å fortsette testingen frem til jeg når fem eller seks uker tenker jeg. #nervevrak
skal til legen på torsdag for å måle hcg. Jeg håper jeg får en ny erfaring med stiiigende Hcg verdier for en gangs skyld:dontknow.


Vis vedlegget 353292
Ingen spam, vi er her for å kunne snakke om dette :love7
 
9 dpo og blenda :(
 

Vedlegg

  • 7A89EA52-DA54-4CDD-BA34-6A1B9DB1998C.jpeg
    7A89EA52-DA54-4CDD-BA34-6A1B9DB1998C.jpeg
    33,4 KB · Visninger: 37
Jeg kan settes på TR. Nå er jeg klar for å lage januarbaby:smiley-bounce012
 
Tok ny test i dag. Blenda.... :sorry: var optimistisk fordi jeg har så fryktelig vondt i magen, eggstokkene og ryggen. Kanskje bare kraftige pms plager.. forrige syklus var på 26 dager. Er på dag 27 denne syklusen. Nå ønsker jeg bare tr velkommen. Mistet håpet for desemberbaby...
 
Tok ny test i dag. Blenda.... :sorry: var optimistisk fordi jeg har så fryktelig vondt i magen, eggstokkene og ryggen. Kanskje bare kraftige pms plager.. forrige syklus var på 26 dager. Er på dag 27 denne syklusen. Nå ønsker jeg bare tr velkommen. Mistet håpet for desemberbaby...
Mange klemmer!
 
Vis vedlegget 353293 I fare for å spamme IKMgruppa med testbilder og grafbikder. Beklager om jeg støter noen:). Det er virkelig ikke meninga asså. Håper selvsagt at alle her inne får en positiv test snart:love7. I mine tidlige 6 pp synes jeg det var fint å se andre sine bilder og grafer. Og nå som jeg var så heldig å få positiv test er det gøy å sammenligne.jepp det er helt sant... vi rakk ÈN gang med spretttesting i senga denne el perioden:D:p. Noterer ikke utenom grønne dager. Men det er altså tydeligvis ikke mer som skal til. Det dør jeg litt av faktisk:hilarious::playful:.

Her er min graf fra i dag og bp vanlig test. Jeg har hatt to SA og en kjemisk bsk meg og synes derfor det er betryggende både å fortsette å teste og ta tempen så jeg følger med på at tempen ikke synker. I går 12 dpo hadde jeg temp på 36.78 og i dag hadde den steget til over 37. Det var fint å se:signs001. Kommer til å fortsette testingen frem til jeg når fem eller seks uker tenker jeg. #nervevrak
skal til legen på torsdag for å måle hcg. Jeg håper jeg får en ny erfaring med stiiigende Hcg verdier for en gangs skyld:dontknow.


Vis vedlegget 353292
Eg og syns det er gøy å sjå positive testar, om det klaffer eller ei, og spesielt når vedkommende bli sååå glad for positiv test:love017

Såg ei som fekk positiv test ein gong og begynte med ein gong å tvile på om ho egentlig ville ha ein til, det syns eg var dårleg gjort sidan me var mangen andre som skulle gitt mykje for dei to strekane:shifty:
Så nyt strekane dine du, gleder meg å sjå kor glad du er:joyful:
 
Ehhh. Denne kom når jeg (som en idiot:angelic::angelic:) hentet ut testen fra søppelet bare for å dobbeltsjekke.... ca 1 time senere:hilarious: Tror dere testetrangen tidoblet seg?!! 3.testen i dag:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: Er det potetsalaten i søppelet som slår ut på hcg’en:p:hilarious::laughing001
 

Vedlegg

  • 7E5D2473-7210-4907-9946-6D5C0E00A3EB.png
    7E5D2473-7210-4907-9946-6D5C0E00A3EB.png
    136,8 KB · Visninger: 80
Vis vedlegget 353293 I fare for å spamme IKMgruppa med testbilder og grafbikder. Beklager om jeg støter noen:). Det er virkelig ikke meninga asså. Håper selvsagt at alle her inne får en positiv test snart:love7. I mine tidlige 6 pp synes jeg det var fint å se andre sine bilder og grafer. Og nå som jeg var så heldig å få positiv test er det gøy å sammenligne.jepp det er helt sant... vi rakk ÈN gang med spretttesting i senga denne el perioden:D:p. Noterer ikke utenom grønne dager. Men det er altså tydeligvis ikke mer som skal til. Det dør jeg litt av faktisk:hilarious::playful:.

Her er min graf fra i dag og bp vanlig test. Jeg har hatt to SA og en kjemisk bsk meg og synes derfor det er betryggende både å fortsette å teste og ta tempen så jeg følger med på at tempen ikke synker. I går 12 dpo hadde jeg temp på 36.78 og i dag hadde den steget til over 37. Det var fint å se:signs001. Kommer til å fortsette testingen frem til jeg når fem eller seks uker tenker jeg. #nervevrak
skal til legen på torsdag for å måle hcg. Jeg håper jeg får en ny erfaring med stiiigende Hcg verdier for en gangs skyld:dontknow.


Vis vedlegget 353292
Spam i vei! Kommer nok ihvertfall en test til fra meg i løpet av uka :p og en digital kanskje og
 
Ehhh. Denne kom når jeg (som en idiot:angelic::angelic:) hentet ut testen fra søppelet bare for å dobbeltsjekke.... ca 1 time senere:hilarious: Tror dere testetrangen tidoblet seg?!! 3.testen i dag:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: Er det potetsalaten i søppelet som slår ut på hcg’en:p:hilarious::laughing001
Hehe :) lykke til med å tøyle testetrangen!
 
Fredag kom Tr for min del. Så nå det blir 2022 baby her :( Mannen ble glad det ikke ble desember baby, men hadde det klaffa så hadde han blitt glad:)
 
Back
Topp