Vis vedlegget 353293 I fare for å spamme IKMgruppa med testbilder og grafbikder. Beklager om jeg støter noen
. Det er virkelig ikke meninga asså. Håper selvsagt at alle her inne får en positiv test snart
. I mine tidlige 6 pp synes jeg det var fint å se andre sine bilder og grafer. Og nå som jeg var så heldig å få positiv test er det gøy å sammenligne.jepp det er helt sant... vi rakk ÈN gang med spretttesting i senga denne el perioden
. Noterer ikke utenom grønne dager. Men det er altså tydeligvis ikke mer som skal til. Det dør jeg litt av faktisk
.
Her er min graf fra i dag og bp vanlig test. Jeg har hatt to SA og en kjemisk bsk meg og synes derfor det er betryggende både å fortsette å teste og ta tempen så jeg følger med på at tempen ikke synker. I går 12 dpo hadde jeg temp på 36.78 og i dag hadde den steget til over 37. Det var fint å se
. Kommer til å fortsette testingen frem til jeg når fem eller seks uker tenker jeg. #nervevrak
skal til legen på torsdag for å måle hcg. Jeg håper jeg får en ny erfaring med stiiigende Hcg verdier for en gangs skyld
.
Vis vedlegget 353292