IKM uke 14

Velkommen hit!:p Gjort nøyaktig samme som deg!! Testet i går og 2 i dag!!! Stresser med å ikke ta en tredje i kveld. (Det skjer:hilarious:)

Ingen symptomer på meg da!
Første baby satt på første PP. Så jeg kjenner ikke til noe annen «prøving» i 14 dager:hungover::hilarious: Dette kan bli langdryyyygt...... 8 dpo i morgen. Galskap å tulle vekk testene allerede:angelic::hilarious: Men godt å finne likesinnede!!

Haha, ja hva er det med oss? :D
Det verste er at jeg er ganske avslappa på en del ting, og så blir jeg tydeligvis helt koko av dette :p


Velkommen hit!:p Gjort nøyaktig samme som deg!! Testet i går og 2 i dag!!! Stresser med å ikke ta en tredje i kveld. (Det skjer:hilarious:)

Ingen symptomer på meg da!
Første baby satt på første PP. Så jeg kjenner ikke til noe annen «prøving» i 14 dager:hungover::hilarious: Dette kan bli langdryyyygt...... 8 dpo i morgen. Galskap å tulle vekk testene allerede:angelic::hilarious: Men godt å finne likesinnede!!

Haha, hva er det med oss? Verste er at jeg egentlig er ganske avslappet innstilt til det meste, men dette blir jeg tydeligvis litt koko av :p

Og så blir man liksom skuffa selvom man vet det er altfor tidlig... jeg kommer til å ryke på en i morgen også- noe må man da ta seg til for at tiden skal gå :D
 
Hæ, gjør du? Da må jeg kikke ekstra godt på den en gang til, jeg så virkelig ikke noe, og jeg har så store ønsker at jeg ser jo to streker overalt..

Blir spennende å følge hverandre nå, håper jeg henger i stroppen her!

Må informere om at eg etter nokre mnd her inne har fått kronisk streksyn! Så ser igrunn antydning på vanlig også, men den er sån skikkelig atypisk skygge. Men skulle eg bedømt den tidlig er den rosa. Veldig spent på testen i måro :D
 
Fra i morges

20210404_073522.jpg
 
Må informere om at eg etter nokre mnd her inne har fått kronisk streksyn! Så ser igrunn antydning på vanlig også, men den er sån skikkelig atypisk skygge. Men skulle eg bedømt den tidlig er den rosa. Veldig spent på testen i måro :D

Haha, høres velkjent ut!
Og jeg ser virkelig ikke forskjell på rose og grå streker. Takk til pappa for fargesynsdefekten min,,,
 
Jeg ser streker! Håper virkelig ikke det bare er skygge og at jeg gir deg falske forhåpninger nå!♥️

Gjør du? På begge??
Jøjjemeg, blir spennende å ta ny test i morgen!
 
Måtte ta en på kveldsurin, men hadde ikke flere tidligtester igjen.

20210404_232703.jpg
 
Mulig jeg må det :angelic: hadde egentlig innstilt meg på at mensen skal komme. Og bare teste først onsdag om tr ikke dukker opp :wacky: men tror ikke viljestyrken min er så sterk

nei den viljestyrken.. skulle ikke teste etter el eller ta gtest før ikm.. funka visst ikke så bra:hilarious:
 
Røk på en smell i dag, 7 dpo! Ser jo selvfølgelig skygge etter å ha nistirret lenge nok på den :bag: Lærer aldri, hehe. Fikk positiv 8 dpo sist, så ryker nok på en smell i morgen også :)
 
God morgen! Etter en ganske søvnløs natt pga hjertebank, magekramper og ryggsmerter fikk jeg denne imorges!
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210405_070217_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210405_070217_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    37,8 KB · Visninger: 76
  • IMG_20210405_065821.jpg
    IMG_20210405_065821.jpg
    32,5 KB · Visninger: 77
God morgen! Etter en ganske søvnløs natt pga hjertebank, magekramper og ryggsmerter fikk jeg denne imorges!

Åååhåhh JAAAAA!!! for en ventetid! Gratulerer!!!!
 
Blenda her i dag:shifty: 8 dpo. Teller man forresten dagen etter positiv EL test dag 0? Så 1 dpo dagen etter der?
 
Back
Topp