Velkommen hit! Gjort nøyaktig samme som deg!! Testet i går og 2 i dag!!! Stresser med å ikke ta en tredje i kveld. (Det skjer)
Ingen symptomer på meg da!
Første baby satt på første PP. Så jeg kjenner ikke til noe annen «prøving» i 14 dager Dette kan bli langdryyyygt...... 8 dpo i morgen. Galskap å tulle vekk testene allerede Men godt å finne likesinnede!!
Haha, ja hva er det med oss?
Det verste er at jeg er ganske avslappa på en del ting, og så blir jeg tydeligvis helt koko av dette
Velkommen hit! Gjort nøyaktig samme som deg!! Testet i går og 2 i dag!!! Stresser med å ikke ta en tredje i kveld. (Det skjer)
Ingen symptomer på meg da!
Første baby satt på første PP. Så jeg kjenner ikke til noe annen «prøving» i 14 dager Dette kan bli langdryyyygt...... 8 dpo i morgen. Galskap å tulle vekk testene allerede Men godt å finne likesinnede!!
Haha, hva er det med oss? Verste er at jeg egentlig er ganske avslappet innstilt til det meste, men dette blir jeg tydeligvis litt koko av
Og så blir man liksom skuffa selvom man vet det er altfor tidlig... jeg kommer til å ryke på en i morgen også- noe må man da ta seg til for at tiden skal gå