IKM uke 14

Haha, samme her... tok en i går og to (for sikkerhets skyld, hahahaha) i dag. Helt kritthvite her også... aner jo ikke hvordan festesmerter kjennes og dermed ikke om jeg har dem.. men hvis det jeg kjente i går var noe sånt så er det vel noen dager til det slår ut kanskje.

Men, som du sier; kan jo variere fra gang til gang :) All fornuft tilsier at jeg nå bør vente noen dager men med alt det jeg også kjenner på så klarer jeg det nok ikke :D Murringer, ømme pupper og føler meg «varm».

altfor spennende iallefall! Men tenker vel for egen del at det skal godt gjøres om det klaffer PP1.. samtidig kan det jo likegjerne skje da. Var litt halvveis i starten av denne syklusen, så tenker vel mitt..: men håper håper håper! :)

Velkommen hit!:p Gjort nøyaktig samme som deg!! Testet i går og 2 i dag!!! Stresser med å ikke ta en tredje i kveld. (Det skjer:hilarious:)

Ingen symptomer på meg da!
Første baby satt på første PP. Så jeg kjenner ikke til noe annen «prøving» i 14 dager:hungover::hilarious: Dette kan bli langdryyyygt...... 8 dpo i morgen. Galskap å tulle vekk testene allerede:angelic::hilarious: Men godt å finne likesinnede!!
 
Jeg hadde bare en test og fikk et innfall om å ta den nå... ser da ut som den er positiv :nailbiting:
 

Vedlegg

  • 802C59B2-920C-484F-BF67-2B26AEBFE163.jpeg
    802C59B2-920C-484F-BF67-2B26AEBFE163.jpeg
    41,1 KB · Visninger: 70
Har alltid blitt gravid på første forsøk :love7



Ja jeg hadde faktisk gitt opp med nr 2 fordi testene var helt hvite, feiret 17 mai med øl og dro på telttur og koste meg med øl der og. Også kom jo ikke mensen likevel og vips så var streken kjempesterk. Så ja, det gir meg og håp! :angelic:

Nå blir det noen spennende dager framover!!
Sykt at det er så forskjell på to graviditeter hos samme person, men det gir jo oss alle veldig håp! Testet positivt 9 eller 10 dpo sist, og jeg forventer jo det samme denne gangen (såklart) :D Er btw helt sikker på at du må være gravid! Blir helt sjokka om ikke! :bored:

Så sant at det er ulikt, ja. Med første hadde jeg temp som ikke droppet, og testet 1-2 dager over ikm, ganske forberedt på positiv test.
Med nr to, så fikk jeg mensen, litt rar, men ok. Ventet på el. Fremdeles ikke noe el-slim, så jeg tok en test først 18 dpo og var plutselig 4+4! Det var visst en festeblødning jeg hadde hatt :)

Blødningen i dag følger akkurat det samme som med nr to, så krysser fingrene her nå :)
 
Så sant at det er ulikt, ja. Med første hadde jeg temp som ikke droppet, og testet 1-2 dager over ikm, ganske forberedt på positiv test.
Med nr to, så fikk jeg mensen, litt rar, men ok. Ventet på el. Fremdeles ikke noe el-slim, så jeg tok en test først 18 dpo og var plutselig 4+4! Det var visst en festeblødning jeg hadde hatt :)

Blødningen i dag følger akkurat det samme som med nr to, så krysser fingrene her nå :)
Hørtes helt fantastisk å bare hoppe over de 2 ukene med testetvil :hilarious:
 
Hørtes helt fantastisk å bare hoppe over de 2 ukene med testetvil :hilarious:

Hahaha, ja når man ser det slik, så var det jo så bra! Men det var et slitsomt svangerskap. Begynte å blø dagen etterpå tror jeg. Masse friskt blod i flere dager. Så gikk det halvannen uke og så blødde jeg mye igjen, var på besøk og måtte låne nattbind og blødde gjennom. Så glad for at vår bittelille krabat klarte seg gjennom alt.
 
Oppsummering av dagen, startet med bekkensmerter, men det har gitt seg utover dagen - blir jo skeptisk med en gang.
Bare såvidt dråper i trusen, kom en klump i toalettet nå sist, håper ikke det betyr noe.
Er sulten som fy, tolker alt som graviditetssymptomer. Har forsåvidt vært ekstra sulten de siste dagene, men har også plutselig vært aktiv hver dag siden tirsdag, så det er jo ikke så rart...
Er så spent på test i morgen! Dere får bare holde ut med meg, for nå er det egentlig bare én ting i hodet mitt altså, og jeg må få det ut et sted!
 
jeg har sååååå mageknip i dag.. :( Vondt i ene eggstokken og korsryggen på høyreside..
Fikk mageknip etter måltid i dag, men det gir seg ikke.. Noen andre som opplever dette før tr eller positiv test? :eek:

Testet for graviditet fredag sist, negativ. Trodde jeg skulle på mensen i dag på syklusdag 26, men mulig den ikke kommer før tirsdag..Har ingen graviditetstest her, brukt opp alle for tidlig :wacky:
 
Hmm, dette er uvanlig. Pleier aldri ha to dager med lav temp-dip etter hverandre. Måtte ta test, helt blenda, både tidligtest og vanlig. 8 dpo i dag.
Fremdeles mye bekkenvondt på venstre side, den som har vært problemhoften i begge de to andre svangerskap.
Eneste som gjør at jeg ikke mister motet helt nå, er grafen med forrige mann, og at jeg ikke tror jeg plutselig har en lutealfase på 7 dager.

Legger ved dagens graf, juniors graf og dagens test.

Vis vedlegget 353177 Vis vedlegget 353178 Vis vedlegget 353179

Syns eg skimte noko på tidligtesten!! Eg og begynte å spotte brunt 7dpo og så litt friskt/lyserødt 8dpo og tenkte løpet var kjørt, testa Torsdagen 11 dpo berre fordi eg hadde sagt det, angra meg idet eg dyppa testen for var skråsikker på den va negativ og kan ikkje fordra negative tester :hilarious: men den blei positiv gitt! Har truo for deg ❤
 
Kan sette meg på tr :hungover:
Må få bukt på all stresset jeg går rundt med. Prøver å avvenne nattamming, er det verste jeg har vært borti... og så har jeg kort lutealfase etter fødselen i fjor. Prøver å ikke stresse, selv om jeg ønsker to tette..

Lykke til videre til dere andre, og gratulerer til dere med positive tester :Heartred
 
Syns eg skimte noko på tidligtesten!! Eg og begynte å spotte brunt 7dpo og så litt friskt/lyserødt 8dpo og tenkte løpet var kjørt, testa Torsdagen 11 dpo berre fordi eg hadde sagt det, angra meg idet eg dyppa testen for var skråsikker på den va negativ og kan ikkje fordra negative tester :hilarious: men den blei positiv gitt! Har truo for deg ❤

Hæ, gjør du? Da må jeg kikke ekstra godt på den en gang til, jeg så virkelig ikke noe, og jeg har så store ønsker at jeg ser jo to streker overalt..

Blir spennende å følge hverandre nå, håper jeg henger i stroppen her!
 
Oppsummering av dagen, startet med bekkensmerter, men det har gitt seg utover dagen - blir jo skeptisk med en gang.
Bare såvidt dråper i trusen, kom en klump i toalettet nå sist, håper ikke det betyr noe.
Er sulten som fy, tolker alt som graviditetssymptomer. Har forsåvidt vært ekstra sulten de siste dagene, men har også plutselig vært aktiv hver dag siden tirsdag, så det er jo ikke så rart...
Er så spent på test i morgen! Dere får bare holde ut med meg, for nå er det egentlig bare én ting i hodet mitt altså, og jeg må få det ut et sted!
Vi er i samme båt, holder på å bli tullete her også og bare dere vet :hilarious:
 
Hæ, gjør du? Da må jeg kikke ekstra godt på den en gang til, jeg så virkelig ikke noe, og jeg har så store ønsker at jeg ser jo to streker overalt..

Blir spennende å følge hverandre nå, håper jeg henger i stroppen her!
Ææh hvilken test? Bladde tilbake men kunne ikke finne.
 
jeg har sååååå mageknip i dag.. :( Vondt i ene eggstokken og korsryggen på høyreside..
Fikk mageknip etter måltid i dag, men det gir seg ikke.. Noen andre som opplever dette før tr eller positiv test? :eek:

Testet for graviditet fredag sist, negativ. Trodde jeg skulle på mensen i dag på syklusdag 26, men mulig den ikke kommer før tirsdag..Har ingen graviditetstest her, brukt opp alle for tidlig :wacky:

hmm nei ikke opplevd. Høres ut som du skal en tur på butikk/apotek imorgen og?:p
 
Vi er i samme båt, holder på å bli tullete her også og bare dere vet :hilarious:

Jeg lurte på å innlemme mannen i dag, men har ikke sagt noe til ham heller ennå...
 
Ææh hvilken test? Bladde tilbake men kunne ikke finne.

Kan hende jeg la den ut på Vi som temper, bare, skal få lagt den ut her igjen (er ve dpc nå, må bare hente tlf)
 
Back
Topp