Haha, samme her... tok en i går og to (for sikkerhets skyld, hahahaha) i dag. Helt kritthvite her også... aner jo ikke hvordan festesmerter kjennes og dermed ikke om jeg har dem.. men hvis det jeg kjente i går var noe sånt så er det vel noen dager til det slår ut kanskje.
Men, som du sier; kan jo variere fra gang til gang All fornuft tilsier at jeg nå bør vente noen dager men med alt det jeg også kjenner på så klarer jeg det nok ikke Murringer, ømme pupper og føler meg «varm».
altfor spennende iallefall! Men tenker vel for egen del at det skal godt gjøres om det klaffer PP1.. samtidig kan det jo likegjerne skje da. Var litt halvveis i starten av denne syklusen, så tenker vel mitt..: men håper håper håper!
Velkommen hit! Gjort nøyaktig samme som deg!! Testet i går og 2 i dag!!! Stresser med å ikke ta en tredje i kveld. (Det skjer)
Ingen symptomer på meg da!
Første baby satt på første PP. Så jeg kjenner ikke til noe annen «prøving» i 14 dager Dette kan bli langdryyyygt...... 8 dpo i morgen. Galskap å tulle vekk testene allerede Men godt å finne likesinnede!!