IKM uke 14

8 DPO i dag og helt blenda test :(
Men det er jo fortsatt tidlig!
 

Vedlegg

  • 2117F07B-3AF7-4557-BEBA-3DF104891B04.jpeg
    2117F07B-3AF7-4557-BEBA-3DF104891B04.jpeg
    50,2 KB · Visninger: 26
Tørket da jeg var på toalettet i morges, såpass med brunt at jeg la inn tynt bind. Ingenting i bindet ennå.. Kommer litt når jeg er på toalettet, men bare såvidt..

Jeg pleier vanligvis få mer og mer farget utflod, før jeg plutselig får flod, føles det som. Så dette er annerledes. Krysser fingrene nå!
 
Tørket da jeg var på toalettet i morges, såpass med brunt at jeg la inn tynt bind. Ingenting i bindet ennå.. Kommer litt når jeg er på toalettet, men bare såvidt..

Jeg pleier vanligvis få mer og mer farget utflod, før jeg plutselig får flod, føles det som. Så dette er annerledes. Krysser fingrene nå!
Håper for deg!
 
Blenda test, 9 dpo. Vi må nok sette nesa mot IVF igjen tror jeg:meh:
 

Vedlegg

  • 65F90FDD-10EF-4880-B2C5-C1BF21CCA555.jpeg
    65F90FDD-10EF-4880-B2C5-C1BF21CCA555.jpeg
    37,1 KB · Visninger: 26
Satte du ovitrelle? Isåfall kan det ha vært siste krampetrekning fra den?

ja, mulig. Men testene var helt blenda torsdag og fredag.. så regnet ikke helt med det. Mulig konsentrasjonen på urinen var sterkere i går.

Da blir det første gang på IVF-toget nå neste syklus :wideyed:
 
Vilje35 - 35år - PP1- B1- EL 28.03 - IKM 11.04

Slenger meg med på tampen etter å ha lest meg opp på alle 28 sidene, håper det er ok

Etter å ha tidligere vært i er forhold med mann som ikke ønsket barn prøver nå samboer og jeg.. føles veldig fint, og spennende. Hadde tenkt at jeg skulle være «kul» på det, men har allerede svidd av tre tester bare 7DPO. Håpløst Derfor godt å henge litt her så tiden kanskje går litt fortere...
 
Vilje35 - 35år - PP1- B1- EL 28.03 - IKM 11.04

Slenger meg med på tampen etter å ha lest meg opp på alle 28 sidene, håper det er ok

Etter å ha tidligere vært i er forhold med mann som ikke ønsket barn prøver nå samboer og jeg.. føles veldig fint, og spennende. Hadde tenkt at jeg skulle være «kul» på det, men har allerede svidd av tre tester bare 7DPO. Håpløst Derfor godt å henge litt her så tiden kanskje går litt fortere...
Velkommen hit :-). Så hyggelig at du endelig har funnet en som vil ha barn:-)
 
Back
Topp