IKM uke 14

Åja.. ikke meninga å være hårsår:bookworm::hilarious:. Det går helt fint. Misforsto visst:oops:. Om du har vært plaga med bekkenplager før så er jo det sikkert vondt i en helt annen skala enn denne lille koselige kilinga her:p.

Kjenner til at man fort kan bli litt hårsår, og da jeg så hva du skrev tenkte jeg at jeg må jeg oppklare!

Håper bekkenkiling (eller helst ingen bekkenplager) gjelder for oss begge og at det er spirer som holder seg fast ❤
 
Tok ein test i går kveld på 2 t urin og fekk svak rosa strek og store forhåpningar.
Streken er der på ny test i dag, men ikkje blitt sterkare:shifty: burde jo vere forskjell når det er lys kontra konsentrert..

I går kveld:
20210403_235525.jpg


I dag tidleg:
20210404_073309.jpg
 
Pleier du å ha høye temperaturer til vanlig? Imponert over at du klarer å motstå testinga:)
Dette er 2. Temperunde med el (har hatt to uten el), og første med vaginal. Så er ikke sikker.
 
Blenda i dag også, men startet dagen med å kaste opp etter frokost :hungover:
 

Vedlegg

  • IMG_20210404_083403.jpg
    IMG_20210404_083403.jpg
    32,7 KB · Visninger: 49
Blenda i dag også, men startet dagen med å kaste opp etter frokost :hungover:
Jeg har troen! 7 dpo er uansett veldig tidlig å få positiv test:p Men symptomer som oppkast er merkelig dersom det ikke er «symptom».. Med mindre det er omgangssyken, men høres jo ikke sånn ut:angelic:
 
CD 51.. Kroppen hadde LH topp på cd 16, men tydeligvis ikke noe EL. Ny topp på CD 43. Snart tid for testing. (Later som jeg ikke har testet to ganger allerede:hilarious::angelic:) IKM beregnet til CD 59:hilarious: Det er vel rundt det lengste syklusene har vært før. Alt mellom 20-60 dager. Evig lenge når man venter på EL:p:p:p
 
CD 51.. Kroppen hadde LH topp på cd 16, men tydeligvis ikke noe EL. Ny topp på CD 43. Snart tid for testing. (Later som jeg ikke har testet to ganger allerede:hilarious::angelic:) IKM beregnet til CD 59:hilarious: Det er vel rundt det lengste syklusene har vært før. Alt mellom 20-60 dager. Evig lenge når man venter på EL:p:p:p
Kjedelig:facepalm: varierer det mellom 20 og 60 dagar kvar gong? :wideyed:
 
Hmm, dette er uvanlig. Pleier aldri ha to dager med lav temp-dip etter hverandre. Måtte ta test, helt blenda, både tidligtest og vanlig. 8 dpo i dag.
Fremdeles mye bekkenvondt på venstre side, den som har vært problemhoften i begge de to andre svangerskap.
Eneste som gjør at jeg ikke mister motet helt nå, er grafen med forrige mann, og at jeg ikke tror jeg plutselig har en lutealfase på 7 dager.

Legger ved dagens graf, juniors graf og dagens test.

Vis vedlegget 353177 Vis vedlegget 353178 Vis vedlegget 353179
Jeg har trua:-). Ser du hadde en dip på den forrige gravid-grafen din også:-). Spennende saker :joyful:
 
Med førstemann var det ingen d
Jeg har trua:). Ser du hadde en dip på den forrige gravid-grafen din også:). Spennende saker :joyful:

Blir spennende å se nå. Mes førstemann var det ingen dip, andremann trodde jeg løpet var kjørt og ventet på ny el som ikke kom. Tok test først 4+4
 
Kjedelig:facepalm: varierer det mellom 20 og 60 dagar kvar gong? :wideyed:
Nei, pleier ikke være SÅ lenge heldigvis. Kommer innimellom:p Håper ikke det er like lenge etter denne. Men hadde en like lang sist. Nov - Jan :hungover:
 
Herregud. Blir matt av meg selv! Tok en test, 7 dpo ish (babyplan) og skimter selvfølgelig en strek. Med mine strekøyne:hilarious: Vet de ofte har skyggestreker, men tror dere jeg venter til i morgen med å ta ny test?? Nope.:eek::hilarious: Jeg hsr ikke troen, men de fleste her vet hvordan dette funker:bag::angelic::hilarious:
 
Sterkare på andregangs :excited001

17 mnd si me starta prøvinga, kanskje nr. 3 vil holde heile veien? :joyful:
 

Vedlegg

  • 20210404_110711.jpg
    20210404_110711.jpg
    7,6 KB · Visninger: 71
  • 20210404_110122.jpg
    20210404_110122.jpg
    14,9 KB · Visninger: 70
Herregud. Blir matt av meg selv! Tok en test, 7 dpo ish (babyplan) og skimter selvfølgelig en strek. Med mine strekøyne:hilarious: Vet de ofte har skyggestreker, men tror dere jeg venter til i morgen med å ta ny test?? Nope.:eek::hilarious: Jeg hsr ikke troen, men de fleste her vet hvordan dette funker:bag::angelic::hilarious:
Er på testekjøret 7 dpo jeg også altså så skål for den :cool05
 
Sa noen trøtt? Sovnet i stuen med mini idag. Før kl 9. Vekket mannen litt senere og gikk og la meg. Våkner 1.5 time senere, like trøtt, men måtte på do.
 
Back
Topp