IKM uke 14

Vis vedlegget 353121
Du vet du har trua når du tester midt på dagen 6 dpo :hilarious: skjønner ikke hvorfor jeg gidder engang, sist fikk jeg ikke positiv før 18 dpo, 4 dager etter ikm :bag:
Hehe. Jeg har og testet altfor tidlig mange ganger, mest i håp om at kroppen skal se negativ test og slutte å gi rare symptomer :hilarious:
 
Hehe. Jeg har og testet altfor tidlig mange ganger, mest i håp om at kroppen skal se negativ test og slutte å gi rare symptomer :hilarious:

Hahha ja nå blir det spennende å se hva som skjer ned symptomene framover når jeg har fått blenda. Er det feriemage eller er det baby? Time will show :eek:
 
Hører flere som sier at tidligtester kan gi dårligere streker enn vanlig test.
Hmm :sorry:

Jeg har ikke noe erfaring med Metode testene fra tidligere, kun babyplan.
Legger ved skyggestrekene mine fra i går. Bildene er redigert for å vise best mulig på kamera. Ser dere noe?
 

Vedlegg

  • Negative Image_202142201836164.jpg
    Negative Image_202142201836164.jpg
    21,1 KB · Visninger: 52
  • Negative Image_2021422116637.jpg
    Negative Image_2021422116637.jpg
    17,4 KB · Visninger: 52
Her er tempen nedadgående og blenda test i går 11 dpo.. bare å instille hode på tr og ny pp.
 
Var som jeg trodde, blenda test i dag:meh:
Men er jo mange dager igjen å teste på, så får holde håpet oppe en stund til:angelic:
 

Vedlegg

  • AFAD4BED-C850-4414-8DD3-35E303A0A6CF.jpeg
    AFAD4BED-C850-4414-8DD3-35E303A0A6CF.jpeg
    33,8 KB · Visninger: 45
Ønsker dere alle en fin påskeaften:love2

Her skal vi straks ut å grille med venner, så blir rett og slett et par glass vin på denne dama. Selv om jeg er 8 dpo, og negativ test, orker jeg ikke å slutte å leve fordi.

Kos dere:happy:

Helt enig med deg, man skal ikke slutte å leve :happy:
Blir litt vin her også:whacky011
 
Ønsker dere alle en fin påskeaften:love2

Her skal vi straks ut å grille med venner, så blir rett og slett et par glass vin på denne dama. Selv om jeg er 8 dpo, og negativ test, orker jeg ikke å slutte å leve fordi.

Kos dere:happy:
Høres fornuftig ut :) kos deg!
 
Ønsker dere alle en fin påskeaften:love2

Her skal vi straks ut å grille med venner, så blir rett og slett et par glass vin på denne dama. Selv om jeg er 8 dpo, og negativ test, orker jeg ikke å slutte å leve fordi.

Kos dere:happy:
Kos deg masse:Heartred:joyful:
 
Jeg er avholds, så drikker aldri. Men vi bestilte mat fra restauranten som skal lage bryllupsmiddagen vår idag :) den smakte nydelig!
 
7 dpo i dag, og dag 2 med vonde/ømme bryster. Det er vel for tidlig med symptomer, men lov å håpe? :happy:
 
Altså, jeg har tempet i nesten fem år (minus svangerskap og ventet på mens etter fødsel). Min lutealfase er 9 dager. Det hender jeg spotter litt, sent dag ni, og så kommer mens 10 dpo. Med forrigemann spottet jeg såpass at jeg trodde det var mens 8 dpo, men det viste seg at det var festeblødning.

Jeg har brun utflod i dag, 7 dpo. Klarer ikke tro annet enn at dette må da være noe...???

Bekkenet begynte plutselig å si ifra (bare glem det at jeg har gått tur i ulendt terreng siste fire dagene, har ingenting å si xsmile9 )

Nå må jeg bare teste i morgen!
 
Hmm :sorry:

Jeg har ikke noe erfaring med Metode testene fra tidligere, kun babyplan.
Legger ved skyggestrekene mine fra i går. Bildene er redigert for å vise best mulig på kamera. Ser dere noe?
Ser dessverre ikke noe uten å bedrive den velkjente skimtinga. Og da stoler jeg lissom ikke helt på øynene. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har stirret ned på en sånn test i håp om at det skal skimtes to streker hvis jeg bare stirrer lenge nok. Håper veldig for deg :Heartred.
 
Altså, jeg har tempet i nesten fem år (minus svangerskap og ventet på mens etter fødsel). Min lutealfase er 9 dager. Det hender jeg spotter litt, sent dag ni, og så kommer mens 10 dpo. Med forrigemann spottet jeg såpass at jeg trodde det var mens 8 dpo, men det viste seg at det var festeblødning.

Jeg har brun utflod i dag, 7 dpo. Klarer ikke tro annet enn at dette må da være noe...???

Bekkenet begynte plutselig å si ifra (bare glem det at jeg har gått tur i ulendt terreng siste fire dagene, har ingenting å si xsmile9 )

Nå må jeg bare teste i morgen!
Bekkenet mitt også sa i fra, jeg skjønte det bare ikke. Pleier ikke å ha vondt i bekkenet på begge sider. Kun høyre. Denne gang verket hele greiene fra 5-6 dpo. Og jaggu testa jeg positivt 9 dpo:). Så bekkenvondt kan jo absolutt være et symptom. Husker jeg hadde det med storebror også. Håper du får noen søte streker:)
 
Last edited:
Testefezten fortsetter nå hjemme der jeg har liggende et bredt spekter med tester :laughing001. I kveld fyrte jeg av en bp vanlig og en CB rask deteksjon. Jeg klarer rett og slett ikke la være. Det er like gøy hver gang.
nå håper jeg bare at resten av dere får positive svar :love7
 

Vedlegg

  • 3FDF25C2-3B27-4C24-B5FA-BE5E69FD8D5B.jpeg
    3FDF25C2-3B27-4C24-B5FA-BE5E69FD8D5B.jpeg
    10,6 KB · Visninger: 70
  • 4A11C0AA-A4C4-47A6-984A-88FFE5BFAD64.jpeg
    4A11C0AA-A4C4-47A6-984A-88FFE5BFAD64.jpeg
    9,2 KB · Visninger: 69
Testefezten fortsetter nå hjemme der jeg har liggende et bredt spekter med tester :laughing001. I kveld fyrte jeg av en bp vanlig og en CB rask deteksjon. Jeg klarer rett og slett ikke la være. Det er like gøy hver gang.
nå håper jeg bare at resten av dere får positive svar :love7
Haha åå kjenner meg igjen!!

Jeg kastet nettopp opp, så kan vel bare si "it has begun"....... Kjenner med litt panikk på at jeg skal leve med det i 8-9 mnd...
 
Testefezten fortsetter nå hjemme der jeg har liggende et bredt spekter med tester :laughing001. I kveld fyrte jeg av en bp vanlig og en CB rask deteksjon. Jeg klarer rett og slett ikke la være. Det er like gøy hver gang.
nå håper jeg bare at resten av dere får positive svar :love7

Så fine tester!!
 
Back
Topp