IKM uke 14

Haha åå kjenner meg igjen!!

Jeg kastet nettopp opp, så kan vel bare si "it has begun"....... Kjenner med litt panikk på at jeg skal leve med det i 8-9 mnd...
Ååj! Kastet du opp? Herrlighet :hilarious:. Har du prøvd en tidligtest ? Ikke meninga å le altså. Men det burde jo være et godt tegn med mindre du begynte å innta alkohol til frokost :D
 
Måtte bare legge ved testen jeg fikk 11 dpo med lillegutt i 2018. Egentlig mest for å vise for sjukt stor forskjellen tydeligvis kan være.
Akkurat samma test tatt på samme dag. Jeg temper og tester med el tester så er rimelig trygg på hvilken dag el var på.

nummer 1 er fra 2018 og nummer 2 er tatt i dag.
 

Vedlegg

  • 22CB4962-820E-40D9-8657-3CEF13E0C679.jpeg
    22CB4962-820E-40D9-8657-3CEF13E0C679.jpeg
    12,2 KB · Visninger: 77
  • 698DC9B7-9C8A-4D9C-B172-50BCCDF29E3B.jpeg
    698DC9B7-9C8A-4D9C-B172-50BCCDF29E3B.jpeg
    10,6 KB · Visninger: 77
Ååj! Kastet du opp? Herrlighet :hilarious:. Har du prøvd en tidligtest ? Ikke meninga å le altså. Men det burde jo være et godt tegn med mindre du begynte å innta alkohol til frokost :D

Hahah! Nei ikke helt på chablis til frokost denne påska :bag:

Jeg tok tidligtest i dag midt på dagen, men den var helt blenda. Kanskje ikke så overraskende mtp at jeg er 6 dpo :hilarious: med første fikk jeg positiv 8 dpo men med siste fikk jeg blenda fram til 4 dager etter ikm :nailbiting: altså 18 dpo. Så dette kan jo gå alle veier.

Men ja, å brekke meg eller kaste opp har jeg alltid begynt med før jeg har fått positiv test.. Der igjen, lever jo et liv i sus og dus på hytta akkurat nå, med dårlige rutiner og alt for mye god mat. Det kan jo velte de fleste mager :hilarious:

Men altså halo, å kaste opp pleier jeg ikke å gjøre. Det var over 2 timer etter jeg hadde spist middag også, så det var ikke overspising.
 
Hahah! Nei ikke helt på chablis til frokost denne påska :bag:

Jeg tok tidligtest i dag midt på dagen, men den var helt blenda. Kanskje ikke så overraskende mtp at jeg er 6 dpo :hilarious: med første fikk jeg positiv 8 dpo men med siste fikk jeg blenda fram til 4 dager etter ikm :nailbiting: altså 18 dpo. Så dette kan jo gå alle veier.

Men ja, å brekke meg eller kaste opp har jeg alltid begynt med før jeg har fått positiv test.. Der igjen, lever jo et liv i sus og dus på hytta akkurat nå, med dårlige rutiner og alt for mye god mat. Det kan jo velte de fleste mager :hilarious:

Men altså halo, å kaste opp pleier jeg ikke å gjøre. Det var over 2 timer etter jeg hadde spist middag også, så det var ikke overspising.
Blir veldig spennende med testefezt hos deg snart. Enig i at 6 DPO er litt i tidligste laget. Kan jo akkurat ha festa seg. Jeg hadde en kjempedipp 6-7 dpo nå. Trur det var da det gøye skjedde :-).

Høres jo ut som du har en god grunn til å grue deg til de neste 8-9 månedene ja:D. Kos deg med god samvittighet mens du enda ikke vet. Jeg angrer litt nå fordi jeg ikke orka å åpne den nye gode rosèvinen jeg hadde kjøpt til hytteturen i påska.. Den står pent i kjøleskapet fram til jul får’n si :smiley-bounce012.

Gleder meg til du er 8-9 dpo :Heartred
 
@Ugleskogen hm fikk ikke til å sitere

Jeg fikk 2 påskepils i bakken i solsteiken i dag så kan si meg fornøyd med akkurat den biten :angelic:
Kanskje de siste på lenge! Kan ikke si jeg egentlig er så glad i alkohol lengre uansett, mer glad i stemning! Og i dag var det perfekt :cat:

Vi er på hytta med ei god venninne av meg og jeg er bare tidenes dårligste venninne. Ligger alt for mye på sofaen og er trøtt, nå har jeg lagt meg mens mannen holder henne og storungene med selskap. Gleder meg til å forhåpentligvis kunne fortelle henne at jeg er gravid, for denne formen og orken hadde jeg ikke vært veldig imponert over selv :bag:
 
Grafen blir bare rarere og rarere.... Noen som har noen idé om hva i huleste som foregår? De er ikke helt enige om når EL var, men begge er nå enige om at det ikke var CD 37, uansett hva jeg legger inn i dagene før. Test i natt så rimelig blenda ut også.

har ikke lest senere kommentarer, men med 37,7 i temp på morningen så har du jo feber
 
Så utrolig gøy å se så mange positive tester! :smiley-bounce016
Jeg tok meg noen dager fri fra testing og surr for jeg blir så opphengt i det, og ble møkkalei negative tester... venter fortsatt på ikm, men håpet er ute for min del :shy: Håper bare på TR nå så jeg får startet en ny pp :oops: Litt trist, men det går bra.. det var jo bare første offisielle pp :rolleyes: Er mest all den ventinga som gjør meg litt motløs :sour: Venter på masse tester i posten og det gleder jeg meg til med neste pp! :D Håååper dere alle får positive tester :Heartpink:Heartblue Så kommer jeg forhåpentligvis etter i januargruppa :Heartpink
 
Bekkenet mitt også sa i fra, jeg skjønte det bare ikke. Pleier ikke å ha vondt i bekkenet på begge sider. Kun høyre. Denne gang verket hele greiene fra 5-6 dpo. Og jaggu testa jeg positivt 9 dpo:). Så bekkenvondt kan jo absolutt være et symptom. Husker jeg hadde det med storebror også. Håper du får noen søte streker:)

Med første skjønte jeg vel egentlig ikke at det var bekkenplager, trodde bare jeg etterhveet hadde fått isjas... Med nr to var bekkenet verre, det hogg til rundt uke 22-ish og ble bare verre.

Men altså, fra evt implantasjonen? Det er vel ganske drøyt!
 
Med første skjønte jeg vel egentlig ikke at det var bekkenplager, trodde bare jeg etterhveet hadde fått isjas... Med nr to var bekkenet verre, det hogg til rundt uke 22-ish og ble bare verre.

Men altså, fra evt implantasjonen? Det er vel ganske drøyt!
Ikke vondt som i bekkenløsning. Har aldri hatt det for øvrig. Men vondt som hormonellle smerter. Det er ikke drøyt i det hele tatt. Det er veldig mange som har det også som et PMS symptom. Inkludert meg. Men når jeg blir gravid forplanter det seg til hele bekkenet og kjennes annerledes ut, og ikke bare den ene siden. Jeg prøver ikke å juge på meg symptomer.
 
10 dpo ifølge pt, 13 dpo ifølge ff. Høy temp, men har ikke testet mer enda.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210404_071310_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210404_071310_com.period.tracker.lite.jpg
    26,7 KB · Visninger: 14
ja, -helt blenda :meh: så var nok bare en defekt test. Æsj..
Satte du ovitrelle? Isåfall kan det ha vært siste krampetrekning fra den?
 
Ikke vondt som i bekkenløsning. Har aldri hatt det for øvrig. Men vondt som hormonellle smerter. Det er ikke drøyt i det hele tatt. Det er veldig mange som har det også som et PMS symptom. Inkludert meg. Men når jeg blir gravid forplanter det seg til hele bekkenet og kjennes annerledes ut, og ikke bare den ene siden. Jeg prøver ikke å juge på meg symptomer.

Å, mente ikke å ikke tro på deg! Ser nå at det kan virke sånn, unnskyld!.

Tenkte mer for min egen del, at hvis dette er et symptom allerede fra 7 dpo, shit, da blir det et laaangt svangerskap, for au!
 
Å, mente ikke å ikke tro på deg! Ser nå at det kan virke sånn, unnskyld!.

Tenkte mer for min egen del, at hvis dette er et symptom allerede fra 7 dpo, shit, da blir det et laaangt svangerskap, for au!
Åja.. ikke meninga å være hårsår:bookworm::hilarious:. Det går helt fint. Misforsto visst:oops:. Om du har vært plaga med bekkenplager før så er jo det sikkert vondt i en helt annen skala enn denne lille koselige kilinga her:p.
 
Hmm, dette er uvanlig. Pleier aldri ha to dager med lav temp-dip etter hverandre. Måtte ta test, helt blenda, både tidligtest og vanlig. 8 dpo i dag.
Fremdeles mye bekkenvondt på venstre side, den som har vært problemhoften i begge de to andre svangerskap.
Eneste som gjør at jeg ikke mister motet helt nå, er grafen med forrige mann, og at jeg ikke tror jeg plutselig har en lutealfase på 7 dager.

Legger ved dagens graf, juniors graf og dagens test.

Screenshot_20210404-072937_FF App.jpg Screenshot_20210404-073407_FF App.jpg 20210404_073522.jpg
 
EAADE9E0-4898-4940-AA91-2856457D15B4.jpeg
Altså, dette er tullete av meg. Testet nå, 7 dpo. Jeg ser en skygge, men etter nattevakt stoler jeg ikke på det:nailbiting: satser på det blir klar strek etterhvert..
 
Back
Topp