Heier på dere. Mange som blir gravide rett før de har fått time til IVF.Ja det er veldig tidlig
Men hadde vært ekstremt deilig om den hadde blitt rosa til slutt etter så mange år, og så hadde vi kanskje sluppet oppstart med IVF i mai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heier på dere. Mange som blir gravide rett før de har fått time til IVF.Ja det er veldig tidlig
Men hadde vært ekstremt deilig om den hadde blitt rosa til slutt etter så mange år, og så hadde vi kanskje sluppet oppstart med IVF i mai
Takk Nå har vi vært igjennom IVF før også, men ikke sett snurten av to strekerHeier på dere. Mange som blir gravide rett før de har fått time til IVF.
Så dumt og kjipt :-(7 dpo i dag, lørdag. Vurderte i går kveld om jeg skulle teste teste i dag, men ble ikke noe til set. Kjempedip i temp langt under streken i ff, faktisk.
Har kort lutealfase da, 9 dager, så nesten tull å bruke penger på tester
Har en 2 åring selv. En meget aktiv en, så know the problem! Men nå har jeg vært på hytten med min mor (mormor) som da tar seg for det meste av mini, så i går burde jeg vært mer opplagt. Men igjen er kl 23.30 i dag, våken enda - så tørr ikke skylde på noe graviditet der
Tester ca samtidig vi da???
Til og med jeg som har glemt brillene mine hjemme ser den streken der.Kjære vene! Jeg hadde et svakt øyeblikk her i kveld Skulle teste først i morra....men her sitter jeg da... med en test som er dyppet...fatter ikke at det går an å være så svak
Dyppet testen, glemte den av, og den så slik ut da jeg plutselig «husket» den. Etter en halvtime-isj.
Jeg skvatt litt, da skyggestreken var såpass sterk. men har ingen tro på at dette er en reel strek...man blir litt vel pessimistisk når man har testet med X antall tester i løpet av årene, og ingen har vært positive. Men dette må ihvertfall være den hittils sterkeste testen jeg har fått med skyggestrek
Ikke sikkert det synes noe særlig her, men jeg prøver.
Det var i såfall en veldig sterk skygge! Klarer du å se noe rosa i streken?
Det var i såfall en veldig sterk skygge! Klarer du å se noe rosa i streken?
Dette blir jo veldig spennende Krysser alt som krysses kan!nei ikke ennå.. tester igjen i kveld kryss fingra
Den var jo lett å sjå! Håper den blir sterkare
Dette blir jo veldig spennende Krysser alt som krysses kan!
Den var jo lett å sjå! Håper den blir sterkare
Streeeeeek
Håper for deg!
Hører flere som sier at tidligtester kan gi dårligere streker enn vanlig test.Blenda tidlig metode test i dag.. syns jeg har hatt skygger på normal babyplan i går og i dag, men nå mistet jeg alt håp