IKM uke 14

7 dpo i dag, lørdag. Vurderte i går kveld om jeg skulle teste teste i dag, men ble ikke noe til set. Kjempedip i temp langt under streken i ff, faktisk.

Har kort lutealfase da, 9 dager, så nesten tull å bruke penger på tester o_O
 
Negativ test 10 dpo og da tror jeg løpet er kjørt, er en tidligtest så... litt kjipt... jeg er 40 år og tenker at tiden kanskje har gått fra meg. Jeg har to barn og bør være fornøyd og har de siste årene ikke ønsket fler barn heller, inntil jeg plutselig endret mening for et halvt år siden ca. Produserer sikkert svake egg nå pga alderen... trist og litt motløs nå. Skal prøve Q-10 neste syklus.... :(
 
7 dpo i dag, lørdag. Vurderte i går kveld om jeg skulle teste teste i dag, men ble ikke noe til set. Kjempedip i temp langt under streken i ff, faktisk.

Har kort lutealfase da, 9 dager, så nesten tull å bruke penger på tester o_O
Så dumt og kjipt :-(
 
Ikke så høy som igår, så den var nok fordi jeg sov urolig og ikke var i form. 9 dpo tror jeg :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210403_084952_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210403_084952_com.period.tracker.lite.jpg
    26 KB · Visninger: 14
Har en 2 åring selv. En meget aktiv en, så know the problem! Men nå har jeg vært på hytten med min mor (mormor) som da tar seg for det meste av mini, så i går burde jeg vært mer opplagt. Men igjen er kl 23.30 i dag, våken enda - så tørr ikke skylde på noe graviditet der:hilarious::hilarious::hilarious:

Tester ca samtidig vi da???:angelic::angelic::facepalm:

Haha åå ja da skal vi teste samtidig :cat::cat:

Vi har "dessverre" besøk på hytta så jeg må være høflige og ikke legge oss kl 2030 som jeg pleier å gjøre :bag: Synes det er helt pyyyyton. En dag igjen.......
 
Kjære vene! Jeg hadde et svakt øyeblikk her i kveld:facepalm: Skulle teste først i morra....men her sitter jeg da... med en test som er dyppet...fatter ikke at det går an å være så svak:shifty:

Dyppet testen, glemte den av, og den så slik ut da jeg plutselig «husket» den. Etter en halvtime-isj.
Jeg skvatt litt, da skyggestreken var såpass sterk. men har ingen tro på at dette er en reel strek...man blir litt vel pessimistisk når man har testet med X antall tester i løpet av årene, og ingen har vært positive. Men dette må ihvertfall være den hittils sterkeste testen jeg har fått med skyggestrek:bored:
Ikke sikkert det synes noe særlig her, men jeg prøver.
Til og med jeg som har glemt brillene mine hjemme ser den streken der.
Håper det er en liten hjerteskatt der inne :Heartred
 
2-åringen våknet kl 0345 i natt og tisset i senga vår. Er det lov til å angre på dette her? :hilarious::hilarious:
 
9-10 dpo i dag ... skygge eller ikke.. hmmm

E70B65AD-C8BF-4B9E-87C8-B0165B4CA331.jpeg
 
Blenda tidlig metode test i dag.. syns jeg har hatt skygger på normal babyplan i går og i dag, men nå mistet jeg alt håp :(
 

Vedlegg

  • Negative Image_202143131026456.jpg
    Negative Image_202143131026456.jpg
    12,6 KB · Visninger: 28
IMG_20210403_124238.jpg
Du vet du har trua når du tester midt på dagen 6 dpo :hilarious: skjønner ikke hvorfor jeg gidder engang, sist fikk jeg ikke positiv før 18 dpo, 4 dager etter ikm :bag:
 
Blenda tidlig metode test i dag.. syns jeg har hatt skygger på normal babyplan i går og i dag, men nå mistet jeg alt håp :(
Hører flere som sier at tidligtester kan gi dårligere streker enn vanlig test.
 
Back
Topp