IKM uke 14

9 dpo og blenda test, så morgendagen avgjør for min del. Håper på mange positive tester her fremover :gen014
Er det pga at du har testa tidleg positivt før eller pga kort lutealfase at håpet er ute i morgon? :)
 
Når jeg la inn at det var TR som var på besøk den ene dagen virker det veldig logisk med el som pt mener. Da kommer el på cd 15. Og ikm blir da 9. April. Jeg antar at innen 7 dager får jeg fasiten.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210402_110859_com.huawei.android.launcher.jpg
    Screenshot_20210402_110859_com.huawei.android.launcher.jpg
    25,4 KB · Visninger: 10
Hva er årsaken til at du får dette da? Er det påvist lavt prog? :shy: Tok selv en blodprøve for noen mnd siden hvor jeg kun fikk til svar at jeg har hatt el og derfor har bok prog...
Jeg har hatt to spontanaborter før uke 7 og en kjemisk. Gyn mente at det gule legemet etterhvert ikke klarte å forsyne kroppen med nok progesteron. Han mente at dette var vanlig for mange kvinner selv om de har normal syklus med el hver måned til samme tid. Slik som jeg har hatt, helt vanlig syklus. Det er vanskelig å måle på blodprøver fordi man da egentlig må måle hver dag. Han sa at det kunne ikke skade og at det kunne være en måte eliminere årsaken(e) til mine spontanaborter. Selv om han sa at det var helt vanlig å ha både tre og fem aborter før det klaffet. Grøss og gru.. håper det går bra denne gangen :-)
 
Åååh som jeg angrer på at jeg ikke kjøpte inn noen tidligtester før påske :hungover::hilarious:
 
Ååå så oppblåst at jeg ser gravid ut !! :wtf::yuck::confused::laughing005
Hva med dere??
(Har vært det før og uten å være gravid så det trenger slett ikke bety noe , men man vil jo gjerne tolke aaaalt mens dagene i dpo snegler seg avgårde :happy119:scared001:signs003 9 dpo i dag.)
 
Jeg har hatt to spontanaborter før uke 7 og en kjemisk. Gyn mente at det gule legemet etterhvert ikke klarte å forsyne kroppen med nok progesteron. Han mente at dette var vanlig for mange kvinner selv om de har normal syklus med el hver måned til samme tid. Slik som jeg har hatt, helt vanlig syklus. Det er vanskelig å måle på blodprøver fordi man da egentlig må måle hver dag. Han sa at det kunne ikke skade og at det kunne være en måte eliminere årsaken(e) til mine spontanaborter. Selv om han sa at det var helt vanlig å ha både tre og fem aborter før det klaffet. Grøss og gru.. håper det går bra denne gangen :)

jeg også mistet flere ganger før vi fikk førstemann og jeg fikk og crinone for å forsøke det. Var da i tett oppfølging med sykehus pga flere aborter. Det fungerte bra og vi fikk et velskapt barn. Nr to kom uplanlagt og svangerskapet forløp helt fint uten at jeg kontaktet sykehuset for å få crinone. MEN jeg brukte selv høydose E vitamin siden det også tynner blodet naturlig og det kan hende det og hjalp :smiley-angelic003
 
I morgen starter jeg å teste, har da kommet meg til 8 dpo. Men har i grunnen null tro på at det har gått. 3 år som prøvere uten en positiv test, er litt demotiverende. Har liten tro på at det har gått denne gangen, men desto mer gledelig er det om det dukker opp to streker:rolleyes: Ønsker dere alle masse lykke til, og håper på mange flere positive tester på denne ikm gruppa:Heartred
 
Er det pga at du har testa tidleg positivt før eller pga kort lutealfase at håpet er ute i morgon? :)

Fordi jeg har satt ovitrelle denne gangen, og har testa tidlig før :bag:
men nei.. håpet er vel egentlig ikke ute 10dpo sånn generelt sett, føler det bare ikke har gått denne gangen. PMS sur som et vesen fra en annen verden :wacky:
 
Kor mangen dpo er du? Husk at tidlegtestar slår ikkje alltid så mykje tidlegare ut enn vanlege:rolleyes:
Jeg er litt usikker.. 8, 9 eller 10 dpo :joyful:
 
Ååå så oppblåst at jeg ser gravid ut !! :wtf::yuck::confused::laughing005
Hva med dere??
(Har vært det før og uten å være gravid så det trenger slett ikke bety noe , men man vil jo gjerne tolke aaaalt mens dagene i dpo snegler seg avgårde :happy119:scared001:signs003 9 dpo i dag.)
Håper det er en spire :joyful:
Jeg har vært og er mye oppblåst selv. Men jeg vet jeg også blir det før mensen :dead:
 
I morgen starter jeg å teste, har da kommet meg til 8 dpo. Men har i grunnen null tro på at det har gått. 3 år som prøvere uten en positiv test, er litt demotiverende. Har liten tro på at det har gått denne gangen, men desto mer gledelig er det om det dukker opp to streker:rolleyes: Ønsker dere alle masse lykke til, og håper på mange flere positive tester på denne ikm gruppa:Heartred
Så utrolig leit å høre at dere har prøvd så lenge. Håper det er din tur til å smile ned på to streker denne påsken:Heartbigred
 
jeg også mistet flere ganger før vi fikk førstemann og jeg fikk og crinone for å forsøke det. Var da i tett oppfølging med sykehus pga flere aborter. Det fungerte bra og vi fikk et velskapt barn. Nr to kom uplanlagt og svangerskapet forløp helt fint uten at jeg kontaktet sykehuset for å få crinone. MEN jeg brukte selv høydose E vitamin siden det også tynner blodet naturlig og det kan hende det og hjalp :smiley-angelic003
Får håpe det gjør susen her også. Godt å høre noen solskinnshistorier hvor det gikk bra:-)
 
I morgen starter jeg å teste, har da kommet meg til 8 dpo. Men har i grunnen null tro på at det har gått. 3 år som prøvere uten en positiv test, er litt demotiverende. Har liten tro på at det har gått denne gangen, men desto mer gledelig er det om det dukker opp to streker:rolleyes: Ønsker dere alle masse lykke til, og håper på mange flere positive tester på denne ikm gruppa:Heartred
Da er vi likt i løpet og like like på trua at det har gått :wtf:
Jeg orker ikke teste engang....
 
I morgen starter jeg å teste, har da kommet meg til 8 dpo. Men har i grunnen null tro på at det har gått. 3 år som prøvere uten en positiv test, er litt demotiverende. Har liten tro på at det har gått denne gangen, men desto mer gledelig er det om det dukker opp to streker:rolleyes: Ønsker dere alle masse lykke til, og håper på mange flere positive tester på denne ikm gruppa:Heartred
Da er vi likt i løpet og like like på trua at det har gått :wtf:
Jeg orker ikke teste engang....
Mange klemmer til dere begge to!
 
8 dpo idag tror jeg. Muligens tester jeg mandag eller venter til onsdag. IKM er fredag 9. April, så da bør jeg uansett ha en fasit. Vurderer å bestille time hos gyn mellom 20. April og 5. Mai uansett. Kanskje enten få første svangerskapskontroll, eller en skikkelig sjekk og evt hjelp med den ustabile syklusen.

Det hogg skikkelig til i magen, skikkelig knivstikk før det var over like fort som det kom
 
I dag har jeg vondt nederst i magen og stikker litt i underlivet. Har også smerter i korsryggen. Håååååper det er graviditet og ikke tr som melder sin ankomst en av de neste dagene... :dance008
 
8 dpo idag tror jeg. Muligens tester jeg mandag eller venter til onsdag. IKM er fredag 9. April, så da bør jeg uansett ha en fasit. Vurderer å bestille time hos gyn mellom 20. April og 5. Mai uansett. Kanskje enten få første svangerskapskontroll, eller en skikkelig sjekk og evt hjelp med den ustabile syklusen.

Det hogg skikkelig til i magen, skikkelig knivstikk før det var over like fort som det kom
Håper det er en spire innider som kan for stikket i magen :love017
 
Om denne trøttheten ikke skyldes graviditet så er det noe alvorlig galt.................

Er på hytta med besøk og sliter noe så enormt. Altså det er seigpining, vil bare ligge i senga...
 
Om denne trøttheten ikke skyldes graviditet så er det noe alvorlig galt.................

Er på hytta med besøk og sliter noe så enormt. Altså det er seigpining, vil bare ligge i senga...
Haha.. unnskyld at jeg ler. Men når har du tenkt til å teste Westie?
 
Back
Topp