IKM uke 14

Dere med positiv test, si fra når dere vil settes på gravid :)
 
Dere med positiv test, si fra når dere vil settes på gravid :)
Venter til i morgen hvertfall. Føler at jeg jinxer hele greia om testen plutselig skulle bli svakere i morgen. Det er en jo en hel uke til IKM. Og vi som ikke skulle prøve denne måneden heller:joyful:. Har tenkt mindre på det og vært myyye mindre aktiv i denne IKM gruppa enn hva jeg pleier. :wacky:
 
.

Trur jeg er 9 dpo. Hadde positiv el test 23.3. Men kan også være 10 dpo. Synes også denne var tydelig. Med førstemann hadde jeg kun antydning til strek på en CB tidligtest. Har prøvd Wild yam denne pp. Er jo litt fristende å tenke at det var det som gjorde utslaget denne gangen.
Spennende, nokså overbevist om at det er babystrek, krysser fingre :happy: har ikke forsøkt WY, hvordan tas det? Er det reseptfritt? :happy:
 
Det trengs ikke mer :p
Haha nei åpenbart ikke :joyful:. Da var kanskje alt i orden likevel. Jeg må likevel begynne på crinone og albyl e så fort vi kommer hjem fra hytta. I mellomtiden må jeg kutte ut Wild yam. Har du noen erfaring med det? Har hørt at det kan trigge SA ved å slutte brått.
 
Spennende, nokså overbevist om at det er babystrek, krysser fingre :happy: har ikke forsøkt WY, hvordan tas det? Er det reseptfritt? :happy:
Ja jeg kjenner at kvalmen kommer snikende når jeg anstrenger meg på ski.. den pleier ikke det. Så jeg er mer overbevist nå. Wild yam får du på helsekost. Jeg har brukt SOLARAY sin. Den var lett å få tak i via nettet. Jeg har to tidlige SA bak meg i fjor høst og jeg har blitt lett gravid tidligere. Så mistenkte at jeg produserte for lite progesteron til å holde på nurkespirene. Aner ikke om det virkelig er WY som har gjort utslaget. Men har ikke gjort så mye annet annerledes. Hatt mindre sex enn vi pleier. Blei en gang med full rulle :jimlad::wideyed::joyful:. Sorry tmi. Jeg både snuser og tar meg et glass nå og da. Har overhodet ikke levd som gravid.
 
ja er første pp med WY nå.. Ooog det ser ut til at det har klaffet faktisk! Har vært aktiv prøver siden MA i slutten av oktober uten en eneste strek å spotte. Men nå har jeg iallefall fått positiv test!
Da har vi prøvd akkurat like lenge etter MA/SA :D. Skal du ta en digital i morgen? Hvor mange dpo var du igjen?
 
Er så glad jeg ikke ble like oppslukt denne pp i forhold til forrige.. (pp1)
Glemmer forumet litt og glemmer at jeg er i en PP! Deilig:hilarious: Tror jeg kan begynne å teste på onsdag (ca dpo10).. Så får nyte påsken og håpe på at jeg ikke kaster bort tester før den tid:hilarious::hilarious:
 
Da har vi prøvd akkurat like lenge etter MA/SA :D. Skal du ta en digital i morgen? Hvor mange dpo var du igjen?

Ja ganske sykt :woot:
Er 10 dpo! Njaa.. tror jeg venter til lørdag. Har lest mye om de rfsu test ofte strimlene jeg kjører- så tør ikke helt håpe egentlig:p
Hva med deg?:Heartred
 
Ja ganske sykt :woot:
Er 10 dpo! Njaa.. tror jeg venter til lørdag. Har lest mye om de rfsu test ofte strimlene jeg kjører- så tør ikke helt håpe egentlig:p
Hva med deg?:Heartred
Ja de har vært litt trege til å fange opp hcg har jeg hørt også. Jeg er på hytta og har bare babyplan strimler her oppe. Funker tydeligvis enn så lenge :-)
 
Grafen blir bare rarere og rarere.... Noen som har noen idé om hva i huleste som foregår? De er ikke helt enige om når EL var, men begge er nå enige om at det ikke var CD 37, uansett hva jeg legger inn i dagene før. Test i natt så rimelig blenda ut også.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210402_075356_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210402_075356_com.period.tracker.lite.jpg
    27,6 KB · Visninger: 16
  • Screenshot_20210402_075247_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210402_075247_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    29 KB · Visninger: 17
Grafen blir bare rarere og rarere.... Noen som har noen idé om hva i huleste som foregår? De er ikke helt enige om når EL var, men begge er nå enige om at det ikke var CD 37, uansett hva jeg legger inn i dagene før. Test i natt så rimelig blenda ut også.
Du har høye grafer.. skjønner at du lurer. Hvordan måler du tempen? Kan jo hende det er en slow starter som bare ikke gir fra seg så mye HCG. Håper veldig for deg:p
 
Tok en ny test i dag. Den var positiv. Så da konkluderer jeg med at det var i pp 5 (8 med SA’ene)det skulle skje. Jeg er gravid igjen :smiley-bounce016:smiley-bounce016. Blir nok likevel teztefezzt i mange dager til for å tømme arsenalet med tester. :happy090

Håper at dette nurkefrøet sitter hele veien til jul:). Fikk beskjed av Gyn om å begynne på Crinone og Alby- e ved positiv test. Trappa ned wild yam i to dager, og slutta helt i dag. Håper ikke det gjør noe å hoppe fra wy til crinoneo_O.
Noen som har erfaring med akkurat det??
 

Vedlegg

  • 322BBAA6-E404-4397-AC9B-F3D5AA0466A9.jpeg
    322BBAA6-E404-4397-AC9B-F3D5AA0466A9.jpeg
    9,6 KB · Visninger: 44
Du har høye grafer.. skjønner at du lurer. Hvordan måler du tempen? Kan jo hende det er en slow starter som bare ikke gir fra seg så mye HCG. Håper veldig for deg:p
Temper vaginalt. Denne er korrigert med basal temp adjuster siden den ble målt kl 03.15 istedenfor 06.15 (hatt en dårlig natt og sittet mer på do etter det enn ligget i senga)
 
Back
Topp