IKM uke 14

Har gått bananas i testpinneposen. Fikk denne nå på ettermiddagsurin. Begynner å lure på om dette er ordentlige babystreker:D. Den er jo sterkere enn den på morgenen i dag.
 

Vedlegg

  • 7B98D3BF-BFFF-426A-A93E-53941D8ABE81.jpeg
    7B98D3BF-BFFF-426A-A93E-53941D8ABE81.jpeg
    13,1 KB · Visninger: 92
Har gått bananas i testpinneposen. Fikk denne nå på ettermiddagsurin. Begynner å lure på om dette er ordentlige babystreker:D. Den er jo sterkere enn den på morgenen i dag.
Denne er helt tydelig positiv! Her er det baby :D ♥️
 
.
Den var så tydelig at til og med jeg, med elendig streksyn, ser den godt :happy: mange dpo er du? :)
Trur jeg er 9 dpo. Hadde positiv el test 23.3. Men kan også være 10 dpo. Synes også denne var tydelig. Med førstemann hadde jeg kun antydning til strek på en CB tidligtest. Har prøvd Wild yam denne pp. Er jo litt fristende å tenke at det var det som gjorde utslaget denne gangen.
 
Hurra:smiley-bounce012. Etter så mange skuffelser er jeg fortsatt lissom ikke helt overbevist. Hjelper at det er så mange gode her inne som kan bekrefte det jeg tror at jeg ser:happy093
Jeg skjønner deg veldig godt, det er ganske vanskelig å tro når man er så vant med blenda tester. "Hva nå?" var noe av det første jeg tenkte etter at jeg fikk positiv test etter 11 pper. Hva skal man bruke all denne tankevirksomhet til nå? :D
 
Hva skal det hjelpe for?:angelic:
Inneholder noe som ligner på hormonet progesteron som er nødvendig for å få embryoet til å feste seg og bli der. Jeg mistenker at jeg har produsert lite av det, og det kan se ut som jeg har hatt rett. Første pp siden Oktober at jeg har fått positiv test. Det kan jo selvsagt være noe annet også. Men det er jo fristende å tenke at det var WY som gjorde utslaget denne gang.
 
Inneholder noe som ligner på hormonet progesteron som er nødvendig for å få embryoet til å feste seg og bli der. Jeg mistenker at jeg har produsert lite av det, og det kan se ut som jeg har hatt rett. Første pp siden Oktober at jeg har fått positiv test. Det kan jo selvsagt være noe annet også. Men det er jo fristende å tenke at det var WY som gjorde utslaget denne gang.

Ok. Aldri forsøkt, men uansett bra om den sitter nå:happy:
 
Håper denne sitter. Har opplevd å miste tidlig to ganger før. Når mistet du?
Det er noko dritt å miste:shifty:
Fekk påvist første MA for eit år sidan i dag, 12+2, fosteret blei målt til 12+1 uten hjerteslag.
Siste blei påvist i februar 10+2, målt til 7+4.
Har slitt med ein del styr i etterkant begge gongane, så håper å sleppe det igjen:)
 
Back
Topp