IKM uke 14

Å nei..håper ikkje det er tr som kjem:sorry:
Tempen er fortsatt veldig høy, så lurer på om det var rester etter blødningen dagen før. Lurer på hva som skjer egentlig.
 
Jeg har hatt en utrolig kløe (beklager) nedentlig. Og idag hadde jeg veldig tykk utflod med litt rosa. Dette hadde jeg og med hun første. Tidlig test i morgen! Sååå spent! :facepalm:
Håper for deg!
 
Jeg fikk ikke positiv el-test før i dag, cd20. Pleier aldri å komme så sent :confused: Blir kanskje IKM uke15 da, men holder meg her enn så lenge :happy:
Bare å bli her uansett :) håper for deg!
 
CD 52. Pt mener 7 dpo, ff mener 10 dpo. 15 dager siden alle symptomene slapp over natten.

Litt småmurringer i rygg og mage, og mye utflod. Ellers lite som foregår. Og høy temp.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210401_070006_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210401_070006_com.period.tracker.lite.jpg
    25,8 KB · Visninger: 10
Hei jenter :-)
Stoler ikke på streksynet mitt etter mange måneder med skuffelser. Hadde egentlig tenkt til å holde meg til IKM. Men klarte ikke det :-). Er dette en skygge? 9 eller 10 dpo og testene er vanlig bp.
 

Vedlegg

  • 0A12B617-7F70-40FB-A220-48EBC2648400.jpeg
    0A12B617-7F70-40FB-A220-48EBC2648400.jpeg
    25,7 KB · Visninger: 70
  • CEBF1DBD-AA52-47DF-9F64-87C019B68EE0.png
    CEBF1DBD-AA52-47DF-9F64-87C019B68EE0.png
    105 KB · Visninger: 72
Hei jenter :)
Stoler ikke på streksynet mitt etter mange måneder med skuffelser. Hadde egentlig tenkt til å holde meg til IKM. Men klarte ikke det :). Er dette en skygge? 9 eller 10 dpo og testene er vanlig bp.
Jeg eier ikke streksyn, men håper det er spire for deg!
 
Hei jenter :)
Stoler ikke på streksynet mitt etter mange måneder med skuffelser. Hadde egentlig tenkt til å holde meg til IKM. Men klarte ikke det :). Er dette en skygge? 9 eller 10 dpo og testene er vanlig bp.
Eg ser den, tross dårleg streksyn :nailbiting: Krysser fingrane for deg! :woot:
 
Har du tatt ny test? :woot:
Nei, tenker jeg venter til pt sier 10 dpo, så søndag (om ikke tempen dropper eller TR dukker opp). Orker ikke å se flere negative tester.
 
Jeg eier ikke streksyn, men håper det er spire for deg!
Får ta en ny i morgen for å se . Ser du har veldig høy temp på grafene dine som jeg har fulgt med på :-). Den ser veldig lovende ut . Jeg gar aldri hatt så høy temp før.

Har prøvd å ikke være så aktiv her inne for å kanskje slappe mer av :-). Men nå er test(fezt)uka her og jeg klarer ikke lenger å holde meg unna.
 
Takk for svar!
Fikk du noe svar på hvorfor? Har det noe å si på eggløsningen? :)
Nei, det vet jeg ikke, det som står på nett, er at dette er individuelt, så har tenkt at det er normalt :happy: og jeg fikk jo mensen til "rett" tid, så det tyder vel på at egget slapp :happy:
 
Last edited:
Drømte inatt om positiv test, tok en.. blenda:shifty: er ca 9 dpo. Forrige svangerskap testet jeg svakt positivt 9/10 dpo. Sammenligner nå fælt..

Med første testet jeg positivt ca 8 dpo og med nr 2 hadde jeg negativ test helt til 18 dpo, 4 dager etter ikm :)
 
Denne måneden har jeg overhodet ikke tro... De andre månedene har jeg vært veldig optimistisk, men nå... Æsj... Vi ønsker oss så veldig en liten til, så håp og drømmer er på plass :happy:
 
Last edited:
Får ta en ny i morgen for å se . Ser du har veldig høy temp på grafene dine som jeg har fulgt med på :). Den ser veldig lovende ut . Jeg gar aldri hatt så høy temp før.
Vi får se :) Håper på det. Men når jeg har blødd såpass i forbindelse med sex er jeg usikker :(
 
Back
Topp