IKM uke 14

Idag fryser jeg noe helt vanvittig. Mens jeg kledde på meg mer klær på jobb, satt karene jeg jobber med der i T-skjorte og svettet:laughing002
Kan i tillegg nevne at vi hadde 29 varmegrader inne!
Er livredd for å bli syk, for da må jeg teste meg for corona pga jobben. Har testet meg for det to ganger før, og synes ikke det er spesielt herlig. Men må man så må man:wacky:
Flere av dere som fryser i dpo land?
 
Jeg fryser ikke :rolleyes: (men normalt sett pleier jeg
det...) men jeg er trøtt! Øynene svir liksom hele tiden pga trøtthet
 
Idag fryser jeg noe helt vanvittig. Mens jeg kledde på meg mer klær på jobb, satt karene jeg jobber med der i T-skjorte og svettet:laughing002
Kan i tillegg nevne at vi hadde 29 varmegrader inne!
Er livredd for å bli syk, for da må jeg teste meg for corona pga jobben. Har testet meg for det to ganger før, og synes ikke det er spesielt herlig. Men må man så må man:wacky:
Flere av dere som fryser i dpo land?
Generelt frysepinne her, så merker ikkje forskjell på syklus:p Trives her på hytta i ca 26 grader:hilarious:
 
Drops19- 25år-15(?) - B2- EL 22.03 -IKM 06.04

kan jeg bli skrevet opp? :happy: Tror ikke vi har klaffrt helt til denne mnd, mannen var på jobb.. Men prøvde oss med aksjer mandag (EL ilfg FLO appen.).. men eggløsningslimet var allerede uka før der, når han var på jobb. Typisk min flax:banghead:. Får se. Er ca 8 dpo da, testet igår. Men blenda tester.
Selvfølgelig :) krysser fingrene for dere!
 
Jeg fryser ikke :rolleyes: (men normalt sett pleier jeg
det...) men jeg er trøtt! Øynene svir liksom hele tiden pga trøtthet
Generelt frysepinne her, så merker ikkje forskjell på syklus:p Trives her på hytta i ca 26 grader:hilarious:
Har 25 grader inne her nå. Ligger under pleddet med ullgenser, og det er nesten 18 varmegrader ute, fryser likevel:hilarious: Kan jo være så enkelt som at jeg har tatt ferie nå, og endelig kan kroppen slappe av litt:hilarious:
 
Trodde jeg skulle ta det litt mer med ro denne måneden, men så kom EL tidlig og vi la inn aksjer i riktig tid, så nå er jeg fryktelig spent igjen :p pokker altså... bare 3 DPO og kribler etter å teste allerede. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg :wacky:
Jeg skal jobbe gjennom hele påsken mens samboer reiser på hyttetur, så jeg får finne en ny spennende serie eller noe å distrahere meg med :p
 
Skål og velkommen skal du være :bag:

Det skal sies at jeg er ekstremt dårlig når jeg er gravid, så kvalmen har kommet tidlig begge gangene og har vart hele svangerskapet. Er usikker på om jeg nå faktisk er kvalm eller forbinder ventefølelsen med å være kvalm og derfor blir kvalm. Jeg ble kvalm da jeg fikk babyplan-pakken med graviditetstestene også fordi det var de samme som med minstejenta.

Så det blir jo spennende dette her :bag:

Da er vi to! Første svangerskap kastet jeg opp hber morgen frem til fødsel og var kvalm hele dagen. Andre svangerskap gikk jeg ned 9,5 kg fea 5+5 til 11+3. Da sykmeldte legen meg. Ble sykmeldt og medisinert resten av svangerskapet, slapp heldigvis innleggelse!
At man velger gå for tredjemann er vel rimelig uforståelig...
 
CD 51 idag. Spottet igår og etter sengehygge. Litt lavere temp idag, men har sovet forferdelig urolig.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210331_072601_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210331_072601_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    32,3 KB · Visninger: 12
Drømte inatt om positiv test, tok en.. blenda:shifty: er ca 9 dpo. Forrige svangerskap testet jeg svakt positivt 9/10 dpo. Sammenligner nå fælt..
 

Vedlegg

  • D4128E57-0289-4CCB-868B-E6D30D1B2B63.jpeg
    D4128E57-0289-4CCB-868B-E6D30D1B2B63.jpeg
    12 KB · Visninger: 40
Drømte inatt om positiv test, tok en.. blenda:shifty: er ca 9 dpo. Forrige svangerskap testet jeg svakt positivt 9/10 dpo. Sammenligner nå fælt..
Blir spennende de neste dagene da :)
 
Jeg er enten 8 dpo eller 12 dpo.. litt usikker på EL.
Tok en etttermiddagstest i går og den er blenda, så da håper jeg at det er for at jeg er 8dpo :)
Selv om streksnikern i meg skal ha det til å være en slags skygge på testen som omtrent er usynlig :hilarious:
 
Jeg er enten 8 dpo eller 12 dpo.. litt usikker på EL.
Tok en etttermiddagstest i går og den er blenda, så da håper jeg at det er for at jeg er 8dpo :)
Selv om streksnikern i meg skal ha det til å være en slags skygge på testen som omtrent er usynlig :hilarious:
Håper for deg!
 
Måtte ta en ny en, å nå er den sånn. Noen som har fått sånne skygger på makesure sine vanlige tester? Ser dere noe? Synes det virker som en skygge.. spennende..nesten så jeg må kjøpe tidligtester. Hvilken anbefaler dere? Metode, CB, RFSU?

05557880-DE18-48B2-8C60-3C489C5DFC9C.jpeg
 
Måtte ta en ny en, å nå er den sånn. Noen som har fått sånne skygger på makesure sine vanlige tester? Ser dere noe? Synes det virker som en skygge.. spennende..nesten så jeg må kjøpe tidligtester. Hvilken anbefaler dere? Metode, CB, RFSU?

Vis vedlegget 352893
Jeg har fått endel skygger på Make Sure dessverre.. Ser streken på din, men vanskelig å si om det er skygge eller ei. Håper det er babystrek for deg :)
 
Jeg kan egentlig bare fjernes fra lista.. Fikk ikke til en eneste gang med prøving :sorry: (Bortsett fra i går, og det er jo altfor seint... cd19.)
 
Jeg kan egentlig bare fjernes fra lista.. Fikk ikke til en eneste gang med prøving :sorry: (Bortsett fra i går, og det er jo altfor seint... cd19.)
Så dumt :( håper det går bedre neste pp!
 
Jeg har ikm søndag tror jeg. Hvordan er det med dere og alkohol i prøveperioden? Jeg haddr negativ test senest i dag.... vi skal på hytta med svigers og det blir mistenkelig med en gang jeg takker nei til et glass vin. Har ikke lyst at de skal ha noe mistanke om at vi skal prøve å få en til siden de har "maset" en del de siste årene.

Tenker jeg kan ta en test til i kveld rett før et glass evt...? 10 dpo i dag, tror jeg. :-) la inn aksjer 18 og 20 mars og hadde i følge fitbit kalender eggløsning 21. Hadde derimot eggløsningsslim 18 mars. hva hadde dere gjort?
 
Back
Topp