IKM uke 14

Syns ikke hvilepulsen min (graf på appen på Fitbit) stiger noe mer så har mistet litt trua denne gang. Spennende å se hvordan hvilepuls alltid faller rundt mens og like før eggløsning for så å stige igjen like før og etter el. Men det sies jo den er ekstra høy ved graviditet og min hvilepuls er lavere enn forrige mnd og måneden før der :eek: 6 dpo i dag tror jeg..
Spennende med hvilepuls sånn. Jeg temper, og har en pulsklokke jeg bruker på dagtid, men den ser ikke ut til å ha noen funksjon for hvilepuls.
 
Mange små trykkeri som trykker på bestilling, så får du akkuratt det du vil ha :) Heidi S trykkeri på facebook f.eks :)
Takk for tips! :Heartblue Endte opp med å kjøpe en på salg som jeg fant da jeg googlet, ikke så viktig hvordan den ser ut så lenge det står storesøster :biggrin
 
Syns ikke hvilepulsen min (graf på appen på Fitbit) stiger noe mer så har mistet litt trua denne gang. Spennende å se hvordan hvilepuls alltid faller rundt mens og like før eggløsning for så å stige igjen like før og etter el. Men det sies jo den er ekstra høy ved graviditet og min hvilepuls er lavere enn forrige mnd og måneden før der :eek: 6 dpo i dag tror jeg..

Ville ikke stolt på fitbit, pulsmålingen er ikke bra nok til å ta slike pålitelige målinger :love2
 
Innser at vi kun hadde sex ved EL denne mnd. Det er kanskje litt for lite mtp forventninger. Vi kom liksom ikke på det før dagen var der.

Er det egentlig for sent ved EL? :facepalm:
 
Innser at vi kun hadde sex ved EL denne mnd. Det er kanskje litt for lite mtp forventninger. Vi kom liksom ikke på det før dagen var der.

Er det egentlig for sent ved EL? :facepalm:

Nei, men litt mindre sjanser vil jeg tro fordi svømmerne kanskje ikke rekker opp, men det er veldig forskjellig når egget faktisk slipper fra person til person så du kan definitivt bli gravid av bare 1 gang på el! Er jo folk som blir gravide 12 timer etter el :D
 
Innser at vi kun hadde sex ved EL denne mnd. Det er kanskje litt for lite mtp forventninger. Vi kom liksom ikke på det før dagen var der.

Er det egentlig for sent ved EL? :facepalm:
Det kan være nok, det kan være for lite. Bare tiden vil vise det :)
 
Nei, men litt mindre sjanser vil jeg tro fordi svømmerne kanskje ikke rekker opp, men det er veldig forskjellig når egget faktisk slipper fra person til person så du kan definitivt bli gravid av bare 1 gang på el! Er jo folk som blir gravide 12 timer etter el :D
Det kan være nok, det kan være for lite. Bare tiden vil vise det :)

Takk for svar! Gjør eeeegentlig ikke så mye om det ikke klaffer nå mtp det halvhjerta forsøket, som dere ser så er sexlivet på topp for tida :smiley-angelic006
 
Ville ikke stolt på fitbit, pulsmålingen er ikke bra nok til å ta slike pålitelige målinger :love2
Tja den er rimelig lik i syklusene mine så stort sett er den helt Ok, tror ikke den måler feil. Men at man kan ha lavere puls noen sykluser er vel ikke unaturlig , gravid eller ei :) Edit : den har steget som normalt altså, men er ikke sånn veldig høy, så tenker jeg er sikkert ikke gravid denne gang heller , men alt blir jo bare gjetninger, inntil evt mensen kommer :)
 
Tja den er rimelig lik i syklusene mine så stort sett er den helt Ok, tror ikke den måler feil. Men at man kan ha lavere puls noen sykluser er vel ikke unaturlig , gravid eller ei :) Edit : den har steget som normalt altså, men er ikke sånn veldig høy, så tenker jeg er sikkert ikke gravid denne gang heller , men alt blir jo bare gjetninger, inntil evt mensen kommer :)

Leste en artikkel ang pulsmåling og smartklokker og du får ikke nøyaktige eller jevne målinger uten bruk av pulsbelte fordi teknologien i klokka ikke er god nok i seg selv. Du bruker den selvfølgelig slik du vil, ville bare understreke at det ikke trenger å bety at det ikke er håp! :love2 Krysser fingrene :love7
 
Tja den er rimelig lik i syklusene mine så stort sett er den helt Ok, tror ikke den måler feil. Men at man kan ha lavere puls noen sykluser er vel ikke unaturlig , gravid eller ei :) Edit : den har steget som normalt altså, men er ikke sånn veldig høy, så tenker jeg er sikkert ikke gravid denne gang heller , men alt blir jo bare gjetninger, inntil evt mensen kommer :)

Enig, e heilt forbausa over kor lik grafen på fitbit kvilepuls er vs tempegrafen! Den følger nærmest nøyaktig! Forrige mnd hadde eg veldig høg temp og høg kvilepuls, denne mnd har tempen logge litt lavt, og dermed har og kvilepulsen logge lavt :happy090 kroppen e fasinerande :)
 
Syns ikke hvilepulsen min (graf på appen på Fitbit) stiger noe mer så har mistet litt trua denne gang. Spennende å se hvordan hvilepuls alltid faller rundt mens og like før eggløsning for så å stige igjen like før og etter el. Men det sies jo den er ekstra høy ved graviditet og min hvilepuls er lavere enn forrige mnd og måneden før der :eek: 6 dpo i dag tror jeg..
Eit embryo har ikkje festa seg før 6 dpo, så kva kvilepulsen viser er irrelevant på det tidspunkt:)
Trur ikkje det er nokon teikn som kan kallast symptomer før kroppen har begynt å priodusere hcg heller.
Her er min kvikepuls frå desember når eg vart gravid. Testa svakt positivt på den dagen som er markert. Altså ikkje alle som har kvilepuls som vil stige mykje :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210330-093150_Health.jpg
    Screenshot_20210330-093150_Health.jpg
    19,5 KB · Visninger: 22
Jeg er så forvirret. Jeg er 100% sikker på at jeg ikke skal ha el igjen... men så fikk jeg dette resultatet? Lavt østrogen så dette blir nok ikke min måned... men så høyt lh? What? Lh på 20,7, jeg har aldri hatt så høyt utenom el. Ingen symptomer heller, lukket cervix, ingen el smerter, ingen ewcm, jeg blir sprø :hilarious:
Hvordan måler du østrogen?
 
Hvordan måler du østrogen?

Jeg har en Mira monitor som er helt fantastisk! :D Den gir nøyaktige nummer som viser både østrogen og lh :D Nå venter jeg også på HCG tester med riktige tall, den ble sendt Igår så venter veldig spent Anbefales på det sterkeste! Drittlei av å tyde streker så den gir meg mye hjelp, hcg testene er bare beta tester så om det er av interesse så har du bare frem til 10.april tror jeg å skaffe deg dem:D
 
Leste en artikkel ang pulsmåling og smartklokker og du får ikke nøyaktige eller jevne målinger uten bruk av pulsbelte fordi teknologien i klokka ikke er god nok i seg selv. Du bruker den selvfølgelig slik du vil, ville bare understreke at det ikke trenger å bety at det ikke er håp! :love2 Krysser fingrene :love7
Ja jeg skjønner, :smiley-angelic003 er nok bare litt negativ hehe siden jeg ikke føler jeg har særlige symptomer engang men jeg vet også at 6 dpo er kanskje ikke engang egget festet, så jeg burde skjerpe meg. Bare en pessimistisk dag ovenfor graviditet i dag :bored::laughing002:dead:
 
Eit embryo har ikkje festa seg før 6 dpo, så kva kvilepulsen viser er irrelevant på det tidspunkt:)
Trur ikkje det er nokon teikn som kan kallast symptomer før kroppen har begynt å priodusere hcg heller.
Her er min kvikepuls frå desember når eg vart gravid. Testa svakt positivt på den dagen som er markert. Altså ikkje alle som har kvilepuls som vil stige mykje :)
Jeg vet , man blir bare litt desperat, litt småsprø og innimellom litt negativ, som prøver :dance011:confused013
 
På søndag morgning lå jeg helt rolig i senga. Hadde nesten akkurat våknet og lå litt med telefonen. Var da 5-6 dpo. Plutselig HUGGER det nederst i magen, spesielt på høyre side. Det var ordentlig vondt, varte kanskje i 10-15 min, og jeg ble kvalm. Så ga det seg plutselig, ble helt borte. Har kjent litt murringer etterpå, men ikke som den smerten.
I går, altså 6-7 dpo, fikk jeg en ekstrem tørste utover dagen. Har drukket så vanvittig mengder med vann. Og på kvelden murret det litt i brystene.
I dag er ting faktisk litt ille. Jeg er SÅ tørst, det brenner og stikker i brystene mine og er ordentlig ubehagelig. Men jeg har en uro også. Jeg fant aldri roen i natt, og jeg klarer ikke sitte å slappe av. Jeg som egentlig er verdens mest rolige person og aldri rister i benet feks når jeg sitter stille klarer ikke holde kroppen i ro. Må liksom bevege på meg hele tiden.

Skjønner ikke hva som skjer :p
Testene kommer i posten i dag, valgte å heller bestille enn å kjøpe på fredag for å ikke ha fristelsen der. Men 7-8 dpo er jo egentlig for tidlig å teste uansett da :oops:
 
Drops19- 25år-15(?) - B2- EL 22.03 -IKM 06.04

kan jeg bli skrevet opp? :happy: Tror ikke vi har klaffrt helt til denne mnd, mannen var på jobb.. Men prøvde oss med aksjer mandag (EL ilfg FLO appen.).. men eggløsningslimet var allerede uka før der, når han var på jobb. Typisk min flax:banghead:. Får se. Er ca 8 dpo da, testet igår. Men blenda tester.
 
Back
Topp