Kitty
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Spennende med hvilepuls sånn. Jeg temper, og har en pulsklokke jeg bruker på dagtid, men den ser ikke ut til å ha noen funksjon for hvilepuls.Syns ikke hvilepulsen min (graf på appen på Fitbit) stiger noe mer så har mistet litt trua denne gang. Spennende å se hvordan hvilepuls alltid faller rundt mens og like før eggløsning for så å stige igjen like før og etter el. Men det sies jo den er ekstra høy ved graviditet og min hvilepuls er lavere enn forrige mnd og måneden før der6 dpo i dag tror jeg..
Endte opp med å kjøpe en på salg som jeg fant da jeg googlet, ikke så viktig hvordan den ser ut så lenge det står storesøster 

kroppen e fasinerande
er nok bare litt negativ hehe siden jeg ikke føler jeg har særlige symptomer engang men jeg vet også at 6 dpo er kanskje ikke engang egget festet, så jeg burde skjerpe meg. Bare en pessimistisk dag ovenfor graviditet i dag 

Tror ikke vi har klaffrt helt til denne mnd, mannen var på jobb.. Men prøvde oss med aksjer mandag (EL ilfg FLO appen.).. men eggløsningslimet var allerede uka før der, når han var på jobb. Typisk min flax
. Får se. Er ca 8 dpo da, testet igår. Men blenda tester.