IKM uke 14

Ååå nei.... hva betyr dette at østrogenet mitt er så høyt??? Jeg vet jeg ikke skal ha el.... sammen med grafen min som falt idag? :oops: Skal ikke østrogenet synke? Jeg er så ny på dette med grafer og østrogen for jeg har ikke brukt det under tidligere prøvinger :sorry:
 

Vedlegg

  • 31C92C66-048C-4ED5-97BC-B9F4B88A7A70.png
    31C92C66-048C-4ED5-97BC-B9F4B88A7A70.png
    36,8 KB · Visninger: 57
CD 49. Enten 12 dpo, 7 dpo eller 4 dpo. Så, når jeg fjernet den ekstra tempen jeg la inn cd 36, så flyttet ff el til CD 42, og pt til CD 45.

Testen idag, tatt på 2. runde (var for trøtt første gang), var også blenda. Tviler på at jeg tester før til helgen igjen, IKM er da enten fortsatt 1. April, 6. April eller 9. April.

Den tempinga virker litt innviklao_O
Fekk de lagt aksjer jevnlig at det er håp på alle mulige el-datoar? :)
 
Den tempinga virker litt innviklao_O
Fekk de lagt aksjer jevnlig at det er håp på alle mulige el-datoar? :)
Jepp. Jevnlig (minst hver annen dag siden forrige tr (9. Februar) :hilarious:
 
Oj, så bra :happy: jeg synes det er utfordrende å få til annenhver dag i den uka jeg tror jeg har EL :joyful: håper det klaffer for dere :happy:
Hjelper at mannen har hjemmekontor, så vi tar oss ofte en pause i lunchen. Da sover mini middagslur, og så spiser vi lunch etterpå :p
 
Hjelper at mannen har hjemmekontor, så vi tar oss ofte en pause i lunchen. Da sover mini middagslur, og så spiser vi lunch etterpå :p
Supert at dere får det til å fungere, ingenting er bedre :happy: jeg og mannen har et veldig godt sexliv, men jeg synes fort det blir litt stress når jeg føler at vi "må" :shy:
 
2 dpo og placeboeffekten er sterk allerde :jokercolor

Tenker vi skal kjøpe en storesøster-genser til minstejenta. Tips til hvor man kan kjøpe?
 
Har hatt skikkelige menssmerter og vondt i korsryggen i dag, er 3dpo. Kan ikke huske å hatt det før TR før. Merkelig, men er for tidlig med symptomer i såfall. Er sikkert bare noe hormonelto_O
 
Har hatt skikkelige menssmerter og vondt i korsryggen i dag, er 3dpo. Kan ikke huske å hatt det før TR før. Merkelig, men er for tidlig med symptomer i såfall. Er sikkert bare noe hormonelto_O

Er likt som deg og føler også på mye greier, ekstremt oppblåst :bag: Vi kan ha ønskeplacebofest sammen isåfall :joyful:
 
2 dpo og placeboeffekten er sterk allerde :jokercolor

Tenker vi skal kjøpe en storesøster-genser til minstejenta. Tips til hvor man kan kjøpe?

Jeg slenger meg med på placebofest. 2 dpo i dag og plutselig så veldig kvalm... Så kommer jeg på at jeg nesten ikke har spist i hele dag... Oops
 
Jeg slenger meg med på placebofest. 2 dpo i dag og plutselig så veldig kvalm... Så kommer jeg på at jeg nesten ikke har spist i hele dag... Oops

Skål og velkommen skal du være :bag:

Det skal sies at jeg er ekstremt dårlig når jeg er gravid, så kvalmen har kommet tidlig begge gangene og har vart hele svangerskapet. Er usikker på om jeg nå faktisk er kvalm eller forbinder ventefølelsen med å være kvalm og derfor blir kvalm. Jeg ble kvalm da jeg fikk babyplan-pakken med graviditetstestene også fordi det var de samme som med minstejenta.

Så det blir jo spennende dette her :bag:
 
1 dpo å kjenner meg allerede utålmodig :dead: hvordan skal dette gå?:confused: Håper det blir en hel drøss med desemberspirer her!!:excited001
 
2 dpo og placeboeffekten er sterk allerde :jokercolor

Tenker vi skal kjøpe en storesøster-genser til minstejenta. Tips til hvor man kan kjøpe?

Mange små trykkeri som trykker på bestilling, så får du akkuratt det du vil ha :) Heidi S trykkeri på facebook f.eks :)
 
Fortsatt høy (og stigende temp). CD 50 idag.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210330_065902_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210330_065902_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    29,9 KB · Visninger: 19
Jeg er så forvirret. Jeg er 100% sikker på at jeg ikke skal ha el igjen... men så fikk jeg dette resultatet? Lavt østrogen så dette blir nok ikke min måned... men så høyt lh? What? Lh på 20,7, jeg har aldri hatt så høyt utenom el. Ingen symptomer heller, lukket cervix, ingen el smerter, ingen ewcm, jeg blir sprø :hilarious:
 

Vedlegg

  • 77DB4818-7010-4C05-9DFA-70360BEB3E2A.jpeg
    77DB4818-7010-4C05-9DFA-70360BEB3E2A.jpeg
    52,5 KB · Visninger: 20
  • 0F0C2361-3070-4533-9E2E-5D18C5A4D862.png
    0F0C2361-3070-4533-9E2E-5D18C5A4D862.png
    36,7 KB · Visninger: 20
Syns ikke hvilepulsen min (graf på appen på Fitbit) stiger noe mer så har mistet litt trua denne gang. Spennende å se hvordan hvilepuls alltid faller rundt mens og like før eggløsning for så å stige igjen like før og etter el. Men det sies jo den er ekstra høy ved graviditet og min hvilepuls er lavere enn forrige mnd og måneden før der :eek: 6 dpo i dag tror jeg..
 
Følte forresten jeg hadde Såå mange symptomer fra 2-5 dpo men nå kjenner jeg ikke noe særlig mer, syns tilogmed puppene er mindre ømme enn de var fra 2 dpo :wtf:
 
Back
Topp