IKM uke 14

Jeg har ikm søndag tror jeg. Hvordan er det med dere og alkohol i prøveperioden? Jeg haddr negativ test senest i dag.... vi skal på hytta med svigers og det blir mistenkelig med en gang jeg takker nei til et glass vin. Har ikke lyst at de skal ha noe mistanke om at vi skal prøve å få en til siden de har "maset" en del de siste årene.

Tenker jeg kan ta en test til i kveld rett før et glass evt...? 10 dpo i dag, tror jeg. :) la inn aksjer 18 og 20 mars og hadde i følge fitbit kalender eggløsning 21. Hadde derimot eggløsningsslim 18 mars. hva hadde dere gjort?
Eg drikk så lite alkohol i utgangspunktet så kan ikkje sei eg har det problemet sjølv, men eg tenker du fint kan ta deg eit glas. Hadde eg hatt lyst på eit glas så hadde eg ikkje tenkt at prøvinga hadde hindra meg i det:)
 
3F2ACD8F-28A6-4769-A9FB-EA6D8F2E45BC.jpeg


Tok en slik fra Normal nå. Klarte ikke å finne tidligtester. Spennende.. Klør i fingrene etter å teste. Kan dpo dagene forte seg..
 
Eg drikk så lite alkohol i utgangspunktet så kan ikkje sei eg har det problemet sjølv, men eg tenker du fint kan ta deg eit glas. Hadde eg hatt lyst på eit glas så hadde eg ikkje tenkt at prøvinga hadde hindra meg i det:)
Takk for svar. Nå drikker ikke vi mye alkohol selv. Men pleier å dele en flakse vin med svingers når vi er på hytta. Da tenker jeg at det glasset går fint. Men det sitter litt langt inne.:confused1 Hadde vi bare vært hjemme hadde jeg ikke tenkt på vin i utgangspunktet siden jeg "lever som gravid" i prøveperioden.
 
Takk for svar. Nå drikker ikke vi mye alkohol selv. Men pleier å dele en flakse vin med svingers når vi er på hytta. Da tenker jeg at det glasset går fint. Men det sitter litt langt inne.:confused1 Hadde vi bare vært hjemme hadde jeg ikke tenkt på vin i utgangspunktet siden jeg "lever som gravid" i prøveperioden.
Var kanskje litt feil å kalle det eit "problem", dilemma hadde kanskje vert eit bedre ord:p Meinte ikkje å kalle det å ta seg eit glas for eit problem:rolleyes:
Tenker du må gjere det som du er komfortabel med, men syns absolutt ikkje du skal ha dårleg samvittighet om du tar deg eit glas, eller to:joyful:
 
Jeg har ikm søndag tror jeg. Hvordan er det med dere og alkohol i prøveperioden? Jeg haddr negativ test senest i dag.... vi skal på hytta med svigers og det blir mistenkelig med en gang jeg takker nei til et glass vin. Har ikke lyst at de skal ha noe mistanke om at vi skal prøve å få en til siden de har "maset" en del de siste årene.

Tenker jeg kan ta en test til i kveld rett før et glass evt...? 10 dpo i dag, tror jeg. :) la inn aksjer 18 og 20 mars og hadde i følge fitbit kalender eggløsning 21. Hadde derimot eggløsningsslim 18 mars. hva hadde dere gjort?
Hadde det samme problemet. Takket ja til vin, men byttet glass med samboer når ikke de så på. Frem og tilbake, frem og tilbake :D
 
Jeg har ikm søndag tror jeg. Hvordan er det med dere og alkohol i prøveperioden? Jeg haddr negativ test senest i dag.... vi skal på hytta med svigers og det blir mistenkelig med en gang jeg takker nei til et glass vin. Har ikke lyst at de skal ha noe mistanke om at vi skal prøve å få en til siden de har "maset" en del de siste årene.

Tenker jeg kan ta en test til i kveld rett før et glass evt...? 10 dpo i dag, tror jeg. :) la inn aksjer 18 og 20 mars og hadde i følge fitbit kalender eggløsning 21. Hadde derimot eggløsningsslim 18 mars. hva hadde dere gjort?
Så tidlig er det plommesekken som er næringen til egget, og knapt kommet så langt. Så utviklingsmessig skal det ikke være noe problem ihvertfall :)
 
Nei, det er helt sant :joyful: Men er ikke så gøy når han ikke får det til på vanlig måten heller :banghead:
Og jeg er klar og har lyst liksom...
Jeg er glad vi ikke har det problemet. Her vil vi stort sett begge ofte :p
 
Vis vedlegget 352916

Tok en slik fra Normal nå. Klarte ikke å finne tidligtester. Spennende.. Klør i fingrene etter å teste. Kan dpo dagene forte seg..

Tok og en test fra Normal for ett par dager siden. Fikk antydning til skyggestrek. Fikk kjøpt tidligtester på apoteket fra merket «Metod». Så spent på resultatet. Skal ta i morgen tidlig. :angelic::angelic:
 
Jeg har spottet litt idag, og endel murringer :(
 
Jeg har hatt masse gulhvit tykk utflod idag. Men det trenger dessverre ikke bety noe, da jeg har hatt dette i andre sykluser også uten at det blitt noen graviditet. Men lov å håpe:rolleyes:
 
Jeg har hatt en utrolig kløe (beklager) nedentlig. Og idag hadde jeg veldig tykk utflod med litt rosa. Dette hadde jeg og med hun første. Tidlig test i morgen! Sååå spent! :facepalm:
 
Da er vi to! Første svangerskap kastet jeg opp hber morgen frem til fødsel og var kvalm hele dagen. Andre svangerskap gikk jeg ned 9,5 kg fea 5+5 til 11+3. Da sykmeldte legen meg. Ble sykmeldt og medisinert resten av svangerskapet, slapp heldigvis innleggelse!
At man velger gå for tredjemann er vel rimelig uforståelig...

Uff det er virkelig grusomt. Hvordan klarer vi...! Skal be om hjemmesykepleier denne gangen slik at jeg kan få iv hjemme i stedet, med 2-åring har jeg ikke mulighet til å være innlagt så mye som sist. Slapp akkurat unna sonde, så håper virkelig jeg slipper unna denne gangen også, det er frykten...

Men så har man jo så lyst på en liten til da, klarer liksom ikke grue meg engang... 2-åringen er så fantastisk om dagene, en evig forelskelse!
 
Jeg fikk ikke positiv el-test før i dag, cd20. Pleier aldri å komme så sent :confused: Blir kanskje IKM uke15 da, men holder meg her enn så lenge :happy:
 
2 dpo i dag og jeg har fortsatt litt el slim? Det er kanskje normalt?
Jeg har fortsatt el slim som kan strekkes. Betraktelig mindre mengder enn som før og under el, men nok til å merkes.. Fikk positiv el test 28 mars og negative tester 29 og 30. Kanskje egget ikke slapp?
 
2 dpo i dag og jeg har fortsatt litt el slim? Det er kanskje normalt?
Jeg har fortsatt el slim som kan strekkes. Betraktelig mindre mengder enn som før og under el, men nok til å merkes.. Fikk positiv el test 28 mars og negative tester 29 og 30. Kanskje egget ikke slapp?
Jeg tester ikke med eggløsningstester, så mulig litt upresist svar, men jeg registrerer i app (litt sporadisk), og for to mnd siden hadde jeg i alle fall endel elslim etter EL (beregnet i ettertid utifra dato for mens). Leser på nett også at andre har opplevd dette :)
 
Jeg tester ikke med eggløsningstester, så mulig litt upresist svar, men jeg registrerer i app (litt sporadisk), og for to mnd siden hadde jeg i alle fall endel elslim etter EL (beregnet i ettertid utifra dato for mens). Leser på nett også at andre har opplevd dette :)
Takk for svar!
Fikk du noe svar på hvorfor? Har det noe å si på eggløsningen? :)
 
Back
Topp