IKM uke 14

Jeg fortsetter teztefezten her oppe på fjellet :chicken::wacky::joyful:. Her er ettermiddagens test etter at jeg dro meg gjennom ei litta mil med ettåringen på slep i pulk. . På eget insj, mannen var på tibudssida altså. Tenk ikke på det. MEEN mine tester ser sterkere og tydeligere ut på ettermiddagen. Noen som veit noe om hvorfor det er sånn? Er ikke det litt rart? Jeg sparer alltid opp i minst fire timer om jeg tester på dagtid. Men likevel. Skille jo tru at morratiss var litt sterkere:anyone. Slenger med bilde av test tatt nå i halv sju draget pluss nummer to tatt på morgenen i dag.
 

Vedlegg

  • 1C1EA33A-BD1D-47E3-9B7E-317CD4FF3E69.jpeg
    1C1EA33A-BD1D-47E3-9B7E-317CD4FF3E69.jpeg
    9,6 KB · Visninger: 71
  • 6D85BE19-928F-437D-9250-8B014766D01C.jpeg
    6D85BE19-928F-437D-9250-8B014766D01C.jpeg
    9,6 KB · Visninger: 65
Jeg fortsetter teztefezten her oppe på fjellet :chicken::wacky::joyful:. Her er ettermiddagens test etter at jeg dro meg gjennom ei litta mil med ettåringen på slep i pulk. . På eget insj, mannen var på tibudssida altså. Tenk ikke på det. MEEN mine tester ser sterkere og tydeligere ut på ettermiddagen. Noen som veit noe om hvorfor det er sånn? Er ikke det litt rart? Jeg sparer alltid opp i minst fire timer om jeg tester på dagtid. Men likevel. Skille jo tru at morratiss var litt sterkere:anyone. Slenger med bilde av test tatt nå i halv sju draget pluss nummer to tatt på morgenen i dag.
Hører og ser mange som sier det :)
 
Jeg fortsetter teztefezten her oppe på fjellet :chicken::wacky::joyful:. Her er ettermiddagens test etter at jeg dro meg gjennom ei litta mil med ettåringen på slep i pulk. . På eget insj, mannen var på tibudssida altså. Tenk ikke på det. MEEN mine tester ser sterkere og tydeligere ut på ettermiddagen. Noen som veit noe om hvorfor det er sånn? Er ikke det litt rart? Jeg sparer alltid opp i minst fire timer om jeg tester på dagtid. Men likevel. Skille jo tru at morratiss var litt sterkere:anyone. Slenger med bilde av test tatt nå i halv sju draget pluss nummer to tatt på morgenen i dag.

har alltid fått sterkest test på ettermiddag/ kveld..! Så morgenurin shmorgenurin.. har du flust med tester så er det jo spennende å se forskjellen videre fra morgen til kveld da:rolleyes:
 
Om denne trøttheten ikke skyldes graviditet så er det noe alvorlig galt.................

Er på hytta med besøk og sliter noe så enormt. Altså det er seigpining, vil bare ligge i senga...
Hvor mange DPO er du? Jeg måtte legge meg 22 i går kveld... på hyttebesøk hos min mor:hilarious: Tror dog det bare var en tilfeldighet :hilarious: ca 6 dpo her. Gleder meg til å teste:p
 
Jeg fortsetter teztefezten her oppe på fjellet :chicken::wacky::joyful:. Her er ettermiddagens test etter at jeg dro meg gjennom ei litta mil med ettåringen på slep i pulk. . På eget insj, mannen var på tibudssida altså. Tenk ikke på det. MEEN mine tester ser sterkere og tydeligere ut på ettermiddagen. Noen som veit noe om hvorfor det er sånn? Er ikke det litt rart? Jeg sparer alltid opp i minst fire timer om jeg tester på dagtid. Men likevel. Skille jo tru at morratiss var litt sterkere:anyone. Slenger med bilde av test tatt nå i halv sju draget pluss nummer to tatt på morgenen i dag.
Mange som sier dette, rart ja, vet ikke hvorfor det er sånn? Er jo liksom morgenurin som anbefales liksom? Men morro da, streken er jo super blitt :hug007
 
Hvor mange DPO er du? Jeg måtte legge meg 22 i går kveld... på hyttebesøk hos min mor:hilarious: Tror dog det bare var en tilfeldighet :hilarious: ca 6 dpo her. Gleder meg til å teste:p
Haha kl 22 er jo SENT, men nå har jeg 2-åring :hilarious::hilarious:

Er 6 dpo :bag: kanskje jeg bare er hyttesliten :nailbiting:
 
Blir spennande å sjå no når helga kjem, virker som fleire tenker å begynne å teste? :rolleyes:

Eg ryker nok på første test søndag, 10 dpo. Har ikkje med testar på hytta og er ikkje heime før seint i morgon kveld:)
Pleier å ha ein del murringar 8/9 dpo dei syklusane eg ikkje har blitt gravid, men svært lite enda. Dog ingen følelse på om det klaffer eller ei. Håper sterkt da:smiley-angelic003
 
Haha ja jeg er omtrent som deg nå, veldig flaut spør du meg og! :smiley-bounce022
Jeg skal teste i morgen da... gruer meg, sikkert negativ.. hvor mange dpo er du? Jeg er 9 i dag.
Ja altså det kan jo hende det bare er et resultat av alt for mye kosemat :hilarious::hilarious::hilarious:
Kan jo trygt si at denne påska har fått sin fair share med snop.

Er 6 dpo bare :bag::bag:
 
Haha kl 22 er jo SENT, men nå har jeg 2-åring :hilarious::hilarious:

Er 6 dpo :bag: kanskje jeg bare er hyttesliten :nailbiting:

Har en 2 åring selv. En meget aktiv en, så know the problem! Men nå har jeg vært på hytten med min mor (mormor) som da tar seg for det meste av mini, så i går burde jeg vært mer opplagt. Men igjen er kl 23.30 i dag, våken enda - så tørr ikke skylde på noe graviditet der:hilarious::hilarious::hilarious:

Tester ca samtidig vi da???:angelic::angelic::facepalm:
 
Kjære vene! Jeg hadde et svakt øyeblikk her i kveld:facepalm: Skulle teste først i morra....men her sitter jeg da... med en test som er dyppet...fatter ikke at det går an å være så svak:shifty:

Dyppet testen, glemte den av, og den så slik ut da jeg plutselig «husket» den. Etter en halvtime-isj.
Jeg skvatt litt, da skyggestreken var såpass sterk. men har ingen tro på at dette er en reel strek...man blir litt vel pessimistisk når man har testet med X antall tester i løpet av årene, og ingen har vært positive. Men dette må ihvertfall være den hittils sterkeste testen jeg har fått med skyggestrek:bored:
Ikke sikkert det synes noe særlig her, men jeg prøver.
 

Vedlegg

  • E5245BD7-4634-40A5-9DDE-593E5DB75889.jpeg
    E5245BD7-4634-40A5-9DDE-593E5DB75889.jpeg
    23,8 KB · Visninger: 78
Last edited:
Kjære vene! Jeg hadde et svakt øyeblikk her i kveld:facepalm: Skulle teste først i morra....men her sitter jeg da... med en test som er dyppet...fatter ikke at det går an å være så svak:shifty:

Dyppet testen, glemte den av, og den så slik ut da jeg plutselig «husket» den. Etter en halvtime-usj.
Jeg skvatt litt, da skyggestreken var såpass sterk. men har ingen tro på at dette er en reel strek...man blir litt vel pessimistisk når man har testet med X antall tester i løpet av årene, og ingen har vært positive. Men dette må ihvertfall være den hittils sterkeste testen jeg har fått med skyggestrek:bored:
Ikke sikkert det synes noe særlig her, men jeg prøver.
Håper at det er en babystrek. Sender over babystøv:Heartred
 
Kjære vene! Jeg hadde et svakt øyeblikk her i kveld:facepalm: Skulle teste først i morra....men her sitter jeg da... med en test som er dyppet...fatter ikke at det går an å være så svak:shifty:

Dyppet testen, glemte den av, og den så slik ut da jeg plutselig «husket» den. Etter en halvtime-isj.
Jeg skvatt litt, da skyggestreken var såpass sterk. men har ingen tro på at dette er en reel strek...man blir litt vel pessimistisk når man har testet med X antall tester i løpet av årene, og ingen har vært positive. Men dette må ihvertfall være den hittils sterkeste testen jeg har fått med skyggestrek:bored:
Ikke sikkert det synes noe særlig her, men jeg prøver.
Jeg har et oppbrukt streksyn, men jeg ser streken uten å skimte eller myse! Håper så for deg denne påsken :love7
 
Kjære vene! Jeg hadde et svakt øyeblikk her i kveld:facepalm: Skulle teste først i morra....men her sitter jeg da... med en test som er dyppet...fatter ikke at det går an å være så svak:shifty:

Dyppet testen, glemte den av, og den så slik ut da jeg plutselig «husket» den. Etter en halvtime-isj.
Jeg skvatt litt, da skyggestreken var såpass sterk. men har ingen tro på at dette er en reel strek...man blir litt vel pessimistisk når man har testet med X antall tester i løpet av årene, og ingen har vært positive. Men dette må ihvertfall være den hittils sterkeste testen jeg har fått med skyggestrek:bored:
Ikke sikkert det synes noe særlig her, men jeg prøver.
Hvor mange DPO er du Nannamor?? Dette blir veldig spennnende:-)
 
Jeg har et oppbrukt streksyn, men jeg ser streken uten å skimte eller myse! Håper så for deg denne påsken :love7
Ja jeg ser den godt selv. Men synes den dessverre ser for grå ut i virkeligheten:bored: Men tiden vil vise....
Håper den utvikler seg til å bli rosa:rolleyes: Tusen takk!! :Heartred
 
Back
Topp