tolilla
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Sterkare på andregangs
17 mnd si me starta prøvinga, kanskje nr. 3 vil holde heile veien?![]()
Ojoj, dette er vel fine streker!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sterkare på andregangs
HurraaaaSterkare på andregangs
. Så glad på dine vegne. Hvor mange dpo er du?TakkHurraaaa. Så glad på dine vegne. Hvor mange dpo er du?

Håper for deg!Tørket da jeg var på toalettet i morges, såpass med brunt at jeg la inn tynt bind. Ingenting i bindet ennå.. Kommer litt når jeg er på toalettet, men bare såvidt..
Jeg pleier vanligvis få mer og mer farget utflod, før jeg plutselig får flod, føles det som. Så dette er annerledes. Krysser fingrene nå!
Håper for deg!Takk
10 dagar sidan positiv el-test, men lurer på om el var kvelden samme dag, så 9/10 ca![]()
Blir det meir testing på deg eller venter du å ser om tr kjem?Håper for deg!
Håper for deg!
Tester imorgen eller tirsdag tror jegBlir det meir testing på deg eller venter du å ser om tr kjem?![]()
Synes jeg ogTakk! Merker jeg er veldig spent og følger med på hva du deler. At ikke det bare skal komme to streker og være spire ❤
9 dpo er veldig tidlig da. Håper fortsatt for degBlenda test, 9 dpo. Vi må nok sette nesa mot IVF igjen tror jeg![]()
Blenda test, 9 dpo. Vi må nok sette nesa mot IVF igjen tror jeg![]()
Testet positivt først 18 dpo med min andreBlenda test, 9 dpo. Vi må nok sette nesa mot IVF igjen tror jeg![]()

9 dpo er veldig tidlig da. Håper fortsatt for deg
9 dpo er jo veldig tidlig...
Etter 3 år med prøving er jeg dessverre ikke veldig positivTestet positivt først 18 dpo med min andre![]()

Det kan jeg forståEtter 3 år med prøving er jeg dessverre ikke veldig positiv![]()

Satte du ovitrelle? Isåfall kan det ha vært siste krampetrekning fra den?

Velkommen hitVilje35 - 35år - PP1- B1- EL 28.03 - IKM 11.04
Slenger meg med på tampen etter å ha lest meg opp på alle 28 sidene, håper det er ok
Etter å ha tidligere vært i er forhold med mann som ikke ønsket barn prøver nå samboer og jeg.. føles veldig fint, og spennende. Hadde tenkt at jeg skulle være «kul» på det, men har allerede svidd av tre tester bare 7DPO. Håpløst Derfor godt å henge litt her så tiden kanskje går litt fortere...