Ja det stemmerBlenda her i dag 8 dpo. Teller man forresten dagen etter positiv EL test dag 0? Så 1 dpo dagen etter der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det stemmerBlenda her i dag 8 dpo. Teller man forresten dagen etter positiv EL test dag 0? Så 1 dpo dagen etter der?
Wow, gratulerer! Testen var jo skikkelig sterk i tillegg!God morgen! Etter en ganske søvnløs natt pga hjertebank, magekramper og ryggsmerter fikk jeg denne imorges!
Takk Spennende dager framover. Selvom jeg ikke helt har troenJa det stemmer
Wæææ grattis!! <3
Åååhåhh JAAAAA!!! for en ventetid! Gratulerer!!!!
Tusen takkÅ endelig! Gratulera så mykje
Tusen takkWow, gratulerer! Testen var jo skikkelig sterk i tillegg!
Ååå gratulerer Kitty2019God morgen! Etter en ganske søvnløs natt pga hjertebank, magekramper og ryggsmerter fikk jeg denne imorges!
Tusen takkÅåå gratulerer Kitty2019
. Din tålmodighet har imponert meg og sikkert flere andre. Gleder meg til å treffe på deg i desembergruppa
Så leit Tolilla.Mistet trua nå. Kanskje det var en festeblødning i går, men da tror jeg det har løst seg igjen, for her er det full flod, dessverre.
Vis vedlegget 353282 Vis vedlegget 353283
Hvaaaa hvordan er drt mulig Her står han nærmest og holder testen når jeg tester neida, ikke så ille.Jeg lurte på å innlemme mannen i dag, men har ikke sagt noe til ham heller ennå...
Oh shiiiit gratulerer!!!!!!God morgen! Etter en ganske søvnløs natt pga hjertebank, magekramper og ryggsmerter fikk jeg denne imorges!
Så leit mange klemmer!Mistet trua nå. Kanskje det var en festeblødning i går, men da tror jeg det har løst seg igjen, for her er det full flod, dessverre.
Tusen takk!Oh shiiiit gratulerer!!!!!!
Ååå nei det er så leit..!!!Mistet trua nå. Kanskje det var en festeblødning i går, men da tror jeg det har løst seg igjen, for her er det full flod, dessverre.
Håper for deg jeg og!Vis vedlegget 353293 I fare for å spamme IKMgruppa med testbilder og grafbikder. Beklager om jeg støter noen. Det er virkelig ikke meninga asså. Håper selvsagt at alle her inne får en positiv test snart. I mine tidlige 6 pp synes jeg det var fint å se andre sine bilder og grafer. Og nå som jeg var så heldig å få positiv test er det gøy å sammenligne.
Her er min graf fra i dag. Jeg har hatt to SA og en kjemisk bsk meg og synes derfor det er betryggende både å fortsette å teste og ta tempen så jeg følger med på at tempen ikke synker. I går 12 dpo hadde jeg temp på 36.78 og i dag hadde den steget til over 37. Det var fint å se. Kommer til å fortsette testingen frem til jeg når fem eller seks uker tenker jeg. #nervevrak
skal til legen på torsdag for å måle hcg. Jeg håper jeg får en ny erfaring med stiiigende Hcg verdier for en gangs skyld.
Vis vedlegget 353292
God morgen! Etter en ganske søvnløs natt pga hjertebank, magekramper og ryggsmerter fikk jeg denne imorges!
Var dette den første testen du tok?God morgen! Etter en ganske søvnløs natt pga hjertebank, magekramper og ryggsmerter fikk jeg denne imorges!
Åååå!! Gratulerer så myeGod morgen! Etter en ganske søvnløs natt pga hjertebank, magekramper og ryggsmerter fikk jeg denne imorges!