IKM uke 14

Mistet trua nå. Kanskje det var en festeblødning i går, men da tror jeg det har løst seg igjen, for her er det full flod, dessverre.
20210405_082040.jpg
Screenshot_20210405-080114_FF App.jpg
 
God morgen! Etter en ganske søvnløs natt pga hjertebank, magekramper og ryggsmerter fikk jeg denne imorges!
Wow, gratulerer! Testen var jo skikkelig sterk i tillegg!
 
♡ Mandag 5. April ♡
Mangojenta - 21 - PP 12 - B1 - EL 20.03 - IKM 05.04
prøverpåenbabynr3- 20 år - PP1 (8 mnd venting..) - B3 - EL 22/03 - IKM 05/04
Marihøna09 - 31 år - PP3 - b3 - EL ca 20/3-21 - IKM 05.04

Dagens ikmere! Hvordan går det?
 
4E1D92B6-7400-491F-A5C8-DFE29DEA2213.png
I fare for å spamme IKMgruppa med testbilder og grafbikder. Beklager om jeg støter noen:). Det er virkelig ikke meninga asså. Håper selvsagt at alle her inne får en positiv test snart:love7. I mine tidlige 6 pp synes jeg det var fint å se andre sine bilder og grafer. Og nå som jeg var så heldig å få positiv test er det gøy å sammenligne.jepp det er helt sant... vi rakk ÈN gang med spretttesting i senga denne el perioden:D:p. Noterer ikke utenom grønne dager. Men det er altså tydeligvis ikke mer som skal til. Det dør jeg litt av faktisk:hilarious::playful:.

Her er min graf fra i dag og bp vanlig test. Jeg har hatt to SA og en kjemisk bsk meg og synes derfor det er betryggende både å fortsette å teste og ta tempen så jeg følger med på at tempen ikke synker. I går 12 dpo hadde jeg temp på 36.78 og i dag hadde den steget til over 37. Det var fint å se:signs001. Kommer til å fortsette testingen frem til jeg når fem eller seks uker tenker jeg. #nervevrak
skal til legen på torsdag for å måle hcg. Jeg håper jeg får en ny erfaring med stiiigende Hcg verdier for en gangs skyld:dontknow.


570F69D0-E278-4D73-8577-A731874D907F.jpeg
 
Last edited:
Vis vedlegget 353293 I fare for å spamme IKMgruppa med testbilder og grafbikder. Beklager om jeg støter noen:). Det er virkelig ikke meninga asså. Håper selvsagt at alle her inne får en positiv test snart:love7. I mine tidlige 6 pp synes jeg det var fint å se andre sine bilder og grafer. Og nå som jeg var så heldig å få positiv test er det gøy å sammenligne.

Her er min graf fra i dag. Jeg har hatt to SA og en kjemisk bsk meg og synes derfor det er betryggende både å fortsette å teste og ta tempen så jeg følger med på at tempen ikke synker. I går 12 dpo hadde jeg temp på 36.78 og i dag hadde den steget til over 37. Det var fint å se:signs001. Kommer til å fortsette testingen frem til jeg når fem eller seks uker tenker jeg. #nervevrak
skal til legen på torsdag for å måle hcg. Jeg håper jeg får en ny erfaring med stiiigende Hcg verdier for en gangs skyld:dontknow.


Vis vedlegget 353292
Håper for deg jeg og!
 
Back
Topp