IKM UKE 14

Du fikk med deg feilen de gjorde med Thea? Og hvor mange som sjekker seg, som får negative prøvesvar, til tross? Synes det er litt skummelt jeg. :(

Nei, fikk ikke påvist noe som helst på utredninga. Forsåvidt positivt, men sitter her fortsatt som et spørsmålstegn. :confused013

Forstår godt redselen din, er redd selv for at frykten for å miste dukker opp igjen skulle vi teste positivt en gang til... Vi får bare støtte opp om hverandre. :)

Ja, fått med meg det :( Heldigvis ikke mange (likevel mange for mye), men jeg tenker at det er lurt å sjekke seg oftere enn hvert 3. år så testene blir mer sikre, og fanges opp tidligere om det blir noe. Forhåpentligvis dukker det opp en bedre og sikrere måte å sjekke slike ting på snart :)

Huff, håper du slipper å oppleve å miste neste gang ❤ Ja, vi får gjøre det :)

Onsdag:
Da er det dommedag, jenter:
Sølvstjerne - pp9 - B2 - EL 24/3 - IKM 5/4
Dansejente -pp 7 (etter SA, holdt på siden august 2015) - b1 - EL ca 22/3 - IKM 5/4.
Paddington - pp1 - EL 22.3 - Ikm 5/3

Er tr i sikte?

Cd 33 i dag (hatt 31 og 34 dager) og ingen mens i dag. Får ta med meg bind på min vei ut døra i morgen!!!

Vis vedlegget 222765
Wææææ! Hadde helt gitt opp håpet for denne prøveperioden! Men se hva jeg fikk ikveld! Jeg står fortsatt inne på badet.. Gubben sitter i stua og aner ingenting om at han skal bli tobarnsfar i desember.. hjertet mitt dunker så fort nå.. vet ikke om jeg skal fortelle det med en gang eller vente noen dager sånn at jeg kan fortelle det på en artig måte. Hva syns dere? Herreguuud, jeg tror fortsatt ikke mine egne øyne!
Så spennende!! Gratulerer
Gikk gjennom akkurat det samme i går selv, men jeg klarte ikke å holde meg og sprang opp til samboeren Har du fortalt det nå?

Tr meldte sin ankomst før tia i dag:( ikm er 8-9 april.

Siden vi ikke har noen Torsdags-ikmere så kjører vi på med de som ikke har oppdatert seg igjen :)

MANDAG 3/4
Novchica - PP4 - b2 - el ca 20/3 - IKM 3/4
Mamma til 2 gutter - 4 PP - El ca 20/3 - IKM 3/4

ONSDAG 5/4
Sølvstjerne - pp9 - B2 - EL 24/3 - IKM 5/4
Paddington - pp1 - EL 22.3 - Ikm 5/3

Hva skal jeg gjøre? Teste som FF sier, eller vente på TR som FF forutsier, som også tilfeldigvis er i morgen? Eller vente par dager til etter IKM, forutsatt at TR ikke har dukket opp. :P

Skjermbilde 2017-04-06 kl. 09.01.52.png

Hva skal jeg gjøre? Teste som FF sier, eller vente på TR som FF forutsier, som også tilfeldigvis er i morgen? Eller vente par dager til etter IKM, forutsatt at TR ikke har dukket opp. [emoji14]

Vis vedlegget 222801
Jeg hadde ikke hatt tålmodighet til å vente med å teste[emoji12] Hvilken app er dette?

Og du har tatt test, selvsagt?:p

Hahahaha:)
Jeg har testa bort alle 11 testene fra søndag 26.mars til tirsdag 4.april:D Vært to dager uten testing og venter ny levering i posten snart.
Men det kjennes ut som TR er på vei i dag OG jeg har vært sååå godtesyk at det bare MÅ ha vært PMS.

Gratulerer til dere med to streker<3

Hahahaha:)
Jeg har testa bort alle 11 testene fra søndag 26.mars til tirsdag 4.april:D Vært to dager uten testing og venter ny levering i posten snart.
Men det kjennes ut som TR er på vei i dag OG jeg har vært sååå godtesyk at det bare MÅ ha vært PMS.

Gratulerer til dere med to streker<3
Nekter å sette deg på tr før du får a [emoji14]

Jeg venter også på tr. 3 dager over i dag og fortsatt negativ test.

Dette er fertility friend, som jeg bruker til tempinga. :)

TRE dager over IKM? :eek: Får satse på at du produserer HCG sent. ;)
Ja, men vil tro kroppen trenger å komme seg etter sa. Hadde et håp om at syklusen skulle være det samme soden jeg mistet såppas tidlig- mistet 3 dager etter ikm.

Ja, men vil tro kroppen trenger å komme seg etter sa. Hadde et håp om at syklusen skulle være det samme soden jeg mistet såppas tidlig- mistet 3 dager etter ikm.

Så leit du mistet. :( Det er også en av årsakene til at jeg vil drøye lengst mulig med å teste, i tilfelle det blir en kjemisk, SA osv.

Negativ digital på monitoren og ingen tr [emoji849]

Back
Topp