IKM UKE 14

Så spennende!! Gratulerer
Gikk gjennom akkurat det samme i går selv, men jeg klarte ikke å holde meg og sprang opp til samboeren Har du fortalt det nå?
Gratulerer til deg også da! ❤️
Jeg klarte ikke å holde meg heller! Hehe, ble til at jeg røpte det da vi satt i sofa'n og så på TV. Jeg hadde jo ikke sjans til å følge med på programmet vi så på.. haha (ikke så rart?!:D)

Jeg er så glad! ❤️
IMG_8237.JPG

Hehe, får se hvor mange som brenner av en test i morgen. I verste fall så hiver jeg meg med. ;)

Er det deilig å være i DPO-land? :) Hvor mange DPO blir du å teste?

Det synest jeg du skal;)

Såååå deilig P være i dpo. Endelig kan jeg senke skuldrene:)
Teste ja.. blir ikke før neste søndag sikkert. Da er jeg 11 dpo. Hadde så kort lutefalse sist. Så blir glad bare jeg bikke 9 dpo

Kjedelig. Du høres optimistisk ut da. Ta vare på den tiden dere har. Krysser fingerne for at dere lykkes snart.

Holder motet oppe enn så lenge, har vært prøvere i 6 mnd nå i april, så har ikke prøvd så lenge. Kjenner likevel litt på utolmodigheten, spesielt etter sa'en i januar, men trøster meg litt med at vi vet at vi kan bli gravide og at vi forhåpentligvis snart står med ny positiv testi hånden[emoji4] Tusen takk for lykkeønskninger[emoji177]

Det synest jeg du skal;)

Såååå deilig P være i dpo. Endelig kan jeg senke skuldrene:)
Teste ja.. blir ikke før neste søndag sikkert. Da er jeg 11 dpo. Hadde så kort lutefalse sist. Så blir glad bare jeg bikke 9 dpo

Ja, det synes du vel ja! :P Er jo bare noen få timer til jo! Iiik! :nailbiting: Så nei... Det tør jeg IKKE! :P

Hiv deg med på testehelg du også da vel! ;) Neida, får virkelig håpe du bikker over 9 DPO og vel så det! Også gjenstår det bare å se om du klarer å tøyle testeabstinensene da... :rolleyes:

Gratulerer til deg også da! ❤️
Jeg klarte ikke å holde meg heller! Hehe, ble til at jeg røpte det da vi satt i sofa'n og så på TV. Jeg hadde jo ikke sjans til å følge med på programmet vi så på.. haha (ikke så rart?!:D)

Hahaha! Det sier jeg ingenting på! Hvordan delte du det med han? Og hvordan reagerte han? Details, please! ;)

Gratulerer nok en gang, herlig med CBD. :)

Holder motet oppe enn så lenge, har vært prøvere i 6 mnd nå i april, så har ikke prøvd så lenge. Kjenner likevel litt på utolmodigheten, spesielt etter sa'en i januar, men trøster meg litt med at vi vet at vi kan bli gravide og at vi forhåpentligvis snart står med ny positiv testi hånden[emoji4] Tusen takk for lykkeønskninger[emoji177]
Imponert!
Vi begynte i sommer, men har en SA, en MA og to kjemiske bak oss så jeg begynner miste motet.

Imponert!
Vi begynte i sommer, men har en SA, en MA og to kjemiske bak oss så jeg begynner miste motet.

Jeg forstår deg så altfor godt som du vet... Men vi to må stå sammen og holde hverandres håp oppe! Selv om det er veldig lettere sagt enn gjort. *Klemmer på*

Jeg forstår deg så altfor godt som du vet... Men vi to må stå sammen og holde hverandres håp oppe! Selv om det er veldig lettere sagt enn gjort. *Klemmer på*
Vet.
Bare noen dager det er nødvendig å få ut litt og.
Fælt at det er så mange av oss.

Ja, det synes du vel ja! :p Er jo bare noen få timer til jo! Iiik! :nailbiting: Så nei... Det tør jeg IKKE! :p

Hiv deg med på testehelg du også da vel! ;) Neida, får virkelig håpe du bikker over 9 DPO og vel så det! Også gjenstår det bare å se om du klarer å tøyle testeabstinensene da... :rolleyes:
joda. det skal jeg klare :)

Var nok kjemisk for min del ☹️ spottet i går og begynt å blø nå [emoji25] så da blir det jobbsøking og utsettelse av prøving

Back
Topp