IKM UKE 14

Tr her.
Trøster meg med at den kom relativt normalt etter spiraluttaket. Bare en dag for tidlig :happy: Nå får vi satse på 2018 baby.
Her kom Tr[emoji30]
Gratulerer til alle som har fått positive tester, til dere andre så krysser jeg det jeg har og ønsker dere lykke til videre, måtte 2018 bli vårt år[emoji177]
Begynte å spotte idag noe som bekrefter at tr er forskjøvet med 2 dager, så der forsvant 2017 toget i alt for stor fart [emoji17]
På grensen til å gi opp nå. Vet ikke hvor mange flere måneder med nederlag jeg orker nå.

Lykke til dere andre [emoji4]

Åh, dritt TR! :( Ønsker dere lykke til med neste PP, håper spiren sitter da, slik at dere kan starte på 2018 med en baby! Klem :Heartred

Vis vedlegget 222765
Wææææ! Hadde helt gitt opp håpet for denne prøveperioden! Men se hva jeg fikk ikveld! Jeg står fortsatt inne på badet.. Gubben sitter i stua og aner ingenting om at han skal bli tobarnsfar i desember.. hjertet mitt dunker så fort nå.. vet ikke om jeg skal fortelle det med en gang eller vente noen dager sånn at jeg kan fortelle det på en artig måte. Hva syns dere? Herreguuud, jeg tror fortsatt ikke mine egne øyne!

Wææææ! Du er gravid! :D Gratulerer så masse! :)

Her kom Tr[emoji30]
Gratulerer til alle som har fått positive tester, til dere andre så krysser jeg det jeg har og ønsker dere lykke til videre, måtte 2018 bli vårt år[emoji177]
Nei, dumme tante ass....
Begynte å spotte idag noe som bekrefter at tr er forskjøvet med 2 dager, så der forsvant 2017 toget i alt for stor fart [emoji17]
På grensen til å gi opp nå. Vet ikke hvor mange flere måneder med nederlag jeg orker nå.

Forstår det :( æsj, så kjedelig.

Vis vedlegget 222765
Wææææ! Hadde helt gitt opp håpet for denne prøveperioden! Men se hva jeg fikk ikveld! Jeg står fortsatt inne på badet.. Gubben sitter i stua og aner ingenting om at han skal bli tobarnsfar i desember.. hjertet mitt dunker så fort nå.. vet ikke om jeg skal fortelle det med en gang eller vente noen dager sånn at jeg kan fortelle det på en artig måte. Hva syns dere? Herreguuud, jeg tror fortsatt ikke mine egne øyne!
Iih, gratuler :D

Så snedig! Kan man bruke strimlene til å teste i blod? :D (Ikke at jeg blir å prøve altså.)

Helt etter boka er det jo ikke å teste i blod eller plasma som er mer korrekt. Vi har hurtigtester for diverse andre ting på jobb og de brukes både til plasma (blod), fullblod og urin. Alt det tekniske med testen er jo helt likt som med urin [emoji4]

Må hold oss oppdaterte om fortsettelsen, for du har vel kommet deg inn på stua og delt den gode nyheten med mannen vel? :D
Skal holde dere oppdatert. Jeg skal prøve så godt jeg kan å vente litt med å fortelle det, vil så gjerne ta en digital først og gi han testen på en fin måte! :) Nå sitter vi i sofa'n og ser på TV... Vaaaaanskelig å holde seg!!

Skal holde dere oppdatert. Jeg skal prøve så godt jeg kan å vente litt med å fortelle det, vil så gjerne ta en digital først og gi han testen på en fin måte! :) Nå sitter vi i sofa'n og ser på TV... Vaaaaanskelig å holde seg!!

Hehe. Fortalte dette til mannen nå, fikk streng beskjed om at DÈT får IKKE jeg lov til. "Er det mottatt?" la han til strengt. :hilarious: Han vil visst vite det MED en gang. ;)

Spennende å høre hvordan du sa det og hvordan han reagerte! :D

Supert. Takk.

Tr her.
Trøster meg med at den kom relativt normalt etter spiraluttaket. Bare en dag for tidlig :happy: Nå får vi satse på 2018 baby.
Æsj, kjedelig. Finn på noe de nærmeste dagene som ikke er ok som nygravid og så får vi krysse fingrene for at dere lykkes snart.

Her kom Tr[emoji30]
Kjedelig. Du høres optimistisk ut da. Ta vare på den tiden dere har. Krysser fingerne for at dere lykkes snart.

Så utrolig kjipt. Håper inderlig det er deres tur snart. Det er så vondt å gå sånn..

Vis vedlegget 222765
Gratulerer.

Wohoo! IKM på samme dag vi da! :D Hvordan føler du deg? Er du også 13 DPO?
12 dpo idag (EL 24/3).
Jeg er trøtt om dagen, men det er jo helt normalt.

Tør ikke si så veldig høyt at jeg har testet positivt enda...

Er jo morsomt å finne på en artig måte å fortelle det på og da. Og så gøy å se ansiktet...

Hehe. Fortalte dette til mannen nå, fikk streng beskjed om at DÈT får IKKE jeg lov til. "Er det mottatt?" la han til strengt. :hilarious: Han vil visst vite det MED en gang. ;)
Hehe - har han lært at han må sjekke at du har fått med deg beskjeder eller?

Så trist :-( håper din spire sitter neste pp. Hvor lenge har dere prøvd?

Vi har prøvd i 1,5 år. Begynte aktivt å prøve august 2015. Ble gravid i mai i fjor, men mistet tett før vi nådde 12 uker, altså august i fjor. Ble da fortalt at dere er nok snart gravide igjen, siden mange kjapt blir det etter en sa. Men sånn er det ikke for oss. Så vi vet egentlig at vi kan bli gravide på egenhånd. Skjønner bare ikke hvorfor det skal være så vanskelig å få til igjen. Så vi har begynt å vurderer om vi skal få en utredning.... frister ikke men hvis det er det som må til.

Håper det går bra med dere og ønsker om en til [emoji4]

Men det kan jo være et tegn da!?! Uansett om det er normalt eller ikke! ;)
Jeg har ofte blitt skikkelig frossen og innmari trøtt. Også har jeg flere ganger hatt en luktesans ut av en annen verden. Sånn at sambo bare ler av meg og lurer på hvordan dette skal gå (når vi da fremdeles har trodd de kunne vare tiden ut)

Vi har prøvd i 1,5 år. Begynte aktivt å prøve august 2015. Ble gravid i mai i fjor, men mistet tett før vi nådde 12 uker, altså august i fjor. Ble da fortalt at dere er nok snart gravide igjen, siden mange kjapt blir det etter en sa. Men sånn er det ikke for oss. Så vi vet egentlig at vi kan bli gravide på egenhånd. Skjønner bare ikke hvorfor det skal være så vanskelig å få til igjen. Så vi har begynt å vurderer om vi skal få en utredning.... frister ikke men hvis det er det som må til.

Fortvilende.
Det hender jo at det er noe som gjør det vanskelig å få til på egen hånd, men så er det en og annen som "passerer nåløyet" likevel.
Kan jo hende en utredning kan gi litt ro i sjela. Enten ingen årsak og dermed ingen beviselig grunn til at dere ikke skal lykkes. Eller en årsak og den graviditeten dere hadde var en slags overraskelse og det er lettere å få gitt dere noen hjelp sånn at dere kan komme i mål.
Krysser uansett fingrene for at ventetiden deres ikke er så mye lenger nå!

Huff, jeg kan skjønne at det er tungt og vanskelig for dere. Selv om dere har fått det til en gang på egen hånd er det kanskje ikke så dumt med en utredning. Kan jo være små årsaker som gjør det vanskelig (men ikke umulig) for dere å bli gravid.
Jeg krysser alt jeg har for at spira sitter neste pp, eller at dere får god hjelp som gir dere 2018 baby [emoji173] dere er tøffe!!

Back
Topp