Blir vell noe vin og mye spekematÆsj... jaja. Hva skal du kose deg med da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir vell noe vin og mye spekematÆsj... jaja. Hva skal du kose deg med da?
Tusen takk [emoji4]Gratulerer
Onsdag:
Da er det dommedag, jenter:
Sølvstjerne - pp9 - B2 - EL 24/3 - IKM 5/4
Dansejente -pp 7 (etter SA, holdt på siden august 2015) - b1 - EL ca 22/3 - IKM 5/4.
Paddington - pp1 - EL 22.3 - Ikm 5/3
Er tr i sikte?
Spennende pleier hu å komme fra morran?Ikke noe TR her - enda! Skal ta en test i morgen om det ikke har skjedd noe til da [emoji4][emoji106]
Spennnede. Krysser fingrene for at tanta holder seg borteIkke noe TR her - enda! Skal ta en test i morgen om det ikke har skjedd noe til da [emoji4][emoji106]
GratulererJeg har sneket på dere lenge nå, men siden vi ikke skulle begynne å prøve før om et par mnd har jeg ikke skrevet noe. Litt vantro sitter jeg nå her, på ikm, med positiv test Kjenner panikken brer seg, mannen er borte og jeg må bare få det ut et sted; dermed er det dere som får det! Føler testen er litt svak, men det er på kveldsurin så regner med det er årsaken. Jeg føler meg så utrolig lite gravid, og kjenner jeg allerede gruer meg til jeg begynner å spy om et par uker
Har endraStår på IKM imorgen, men hadde EL to dager senere enn beregnet.
Bra å finne noe glede i detTr her.
Trøster meg med at den kom relativt normalt etter spiraluttaket. Bare en dag for tidlig Nå får vi satse på 2018 baby.
Onsdag:
Da er det dommedag, jenter:
Sølvstjerne - pp9 - B2 - EL 24/3 - IKM 5/4
Dansejente -pp 7 (etter SA, holdt på siden august 2015) - b1 - EL ca 22/3 - IKM 5/4.
Paddington - pp1 - EL 22.3 - Ikm 5/3
Er tr i sikte?
Så trist :-( håper din spire sitter neste pp. Hvor lenge har dere prøvd?Begynte å spotte idag noe som bekrefter at tr er forskjøvet med 2 dager, så der forsvant 2017 toget i alt for stor fart [emoji17]
På grensen til å gi opp nå. Vet ikke hvor mange flere måneder med nederlag jeg orker nå.
Lykke til dere andre [emoji4]
Her kom Tr[emoji30]
Gratulerer til alle som har fått positive tester, til dere andre så krysser jeg det jeg har og ønsker dere lykke til videre, måtte 2018 bli vårt år[emoji177]
Får brev hvert 3. år ja de mellom 25-69 år, men er jo opp til en selv om du bestiller deg time eller ikke. Ikke alle som husker/ønsker å sjekke seg, men heldigvis har Thea Steen gjort en god jobb med sjekkdegkampanjen ❤ Fine Thea ❤ Spennende med utviklingen til vaksina, alltid spennende med nye ting
Fant de ut noe da du ble utredet ? Huff, er så redd vi skal miste igjen og etter å ha mistet en gang allerede
Dagens test! Juksa og tatt den i blod (plasma) [emoji85] litt yrkesskadet kan man si [emoji16] 11 dpo [emoji4]
Har de andre svangerskapene ikke fått positiv urinprøvetest før 2-5 dager etter ikm [emoji23] så nå kan jeg spy med god samvittighet [emoji23]
Jeg har sneket på dere lenge nå, men siden vi ikke skulle begynne å prøve før om et par mnd har jeg ikke skrevet noe. Litt vantro sitter jeg nå her, på ikm, med positiv test Kjenner panikken brer seg, mannen er borte og jeg må bare få det ut et sted; dermed er det dere som får det! Føler testen er litt svak, men det er på kveldsurin så regner med det er årsaken. Jeg føler meg så utrolig lite gravid, og kjenner jeg allerede gruer meg til jeg begynner å spy om et par uker
Wææææ! Hadde helt gitt opp håpet for denne prøveperioden! Men se hva jeg fikk ikveld! Jeg står fortsatt inne på badet.. Gubben sitter i stua og aner ingenting om at han skal bli tobarnsfar i desember.. hjertet mitt dunker så fort nå.. vet ikke om jeg skal fortelle det med en gang eller vente noen dager sånn at jeg kan fortelle det på en artig måte. Hva syns dere? Herreguuud, jeg tror fortsatt ikke mine egne øyne!Ikm Tirsdag
Mammaigjen.2 - pp3 - b2 - EL 21.03 - IKM 04.04
Hvordan går det med deg?
Blir vell noe vin og mye spekemat
Ikke noe TR her - enda! Skal ta en test i morgen om det ikke har skjedd noe til da [emoji4][emoji106]
Står på IKM imorgen, men hadde EL to dager senere enn beregnet.
Vis vedlegget 222765
Wææææ! Hadde helt gitt opp håpet for denne prøveperioden! Men se hva jeg fikk ikveld! Jeg står fortsatt inne på badet.. Gubben sitter i stua og aner ingenting om at han skal bli tobarnsfar i desember.. hjertet mitt dunker så fort nå.. vet ikke om jeg skal fortelle det med en gang eller vente noen dager sånn at jeg kan fortelle det på en artig måte. Hva syns dere? Herreguuud, jeg tror fortsatt ikke mine egne øyne!