Ønsker_andre_♡
Glad i forumet
Tusen takk [emoji2]Nei. Her er det bare å slippe jubelen løs gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk [emoji2]Nei. Her er det bare å slippe jubelen løs gratulerer
Er for tidlig til å juble?
Alle får vel brev med innkallelse til celleprøvetaking, hvert 3. år? I tillegg til at de under en viss alder (husker ikke i farta) får tilbud om vaksinasjon? Aner ikke om prøven kan taes ved graviditet. Jeg tok den i fjor ifb. med utredning og at jeg var på det 3. året, i tillegg til at de tok en ny nå for en drøy måned siden da vi ble utredet for habituell abort.
Kjempeviktig den celleprøven, bare så synd at de faktisk har en del feil på denne testen, mtp. bl.a. Thea Steen.
[emoji173][emoji173][emoji173] oki
[emoji173][emoji7] mn tør fremdeles ikke settes på gravid før etter ikm har hatt 2 kjemiske siden januar.
Ser strek ja [emoji4] og imponert over testemetoden [emoji6]Dagens test! Juksa og tatt den i blod (plasma) [emoji85] litt yrkesskadet kan man si [emoji16] 11 dpo [emoji4]
Har de andre svangerskapene ikke fått positiv urinprøvetest før 2-5 dager etter ikm [emoji23] så nå kan jeg spy med god samvittighet [emoji23]
Ser strek ja [emoji4] og imponert over testemetoden [emoji6]
Gratulerer[emoji2] [emoji173] ser strekene godt iallefall [emoji2]Jeg har sneket på dere lenge nå, men siden vi ikke skulle begynne å prøve før om et par mnd har jeg ikke skrevet noe. Litt vantro sitter jeg nå her, på ikm, med positiv test Kjenner panikken brer seg, mannen er borte og jeg må bare få det ut et sted; dermed er det dere som får det! Føler testen er litt svak, men det er på kveldsurin så regner med det er årsaken. Jeg føler meg så utrolig lite gravid, og kjenner jeg allerede gruer meg til jeg begynner å spy om et par uker
[emoji173][emoji7] mn tør fremdeles ikke settes på gravid før etter ikm har hatt 2 kjemiske siden januar.
Jeg har sneket på dere lenge nå, men siden vi ikke skulle begynne å prøve før om et par mnd har jeg ikke skrevet noe. Litt vantro sitter jeg nå her, på ikm, med positiv test Kjenner panikken brer seg, mannen er borte og jeg må bare få det ut et sted; dermed er det dere som får det! Føler testen er litt svak, men det er på kveldsurin så regner med det er årsaken. Jeg føler meg så utrolig lite gravid, og kjenner jeg allerede gruer meg til jeg begynner å spy om et par uker
Oi, jøss.. imponerende testemetode [emoji14]Dagens test! Juksa og tatt den i blod (plasma) [emoji85] litt yrkesskadet kan man si [emoji16] 11 dpo [emoji4]
Har de andre svangerskapene ikke fått positiv urinprøvetest før 2-5 dager etter ikm [emoji23] så nå kan jeg spy med god samvittighet [emoji23]
Gratulerer ^^Jeg har sneket på dere lenge nå, men siden vi ikke skulle begynne å prøve før om et par mnd har jeg ikke skrevet noe. Litt vantro sitter jeg nå her, på ikm, med positiv test Kjenner panikken brer seg, mannen er borte og jeg må bare få det ut et sted; dermed er det dere som får det! Føler testen er litt svak, men det er på kveldsurin så regner med det er årsaken. Jeg føler meg så utrolig lite gravid, og kjenner jeg allerede gruer meg til jeg begynner å spy om et par uker
Oi, jøss.. imponerende testemetode [emoji14]
Si ifra når du vil jeg skal sette deg på gravid [emoji14]
ÅneiCd 24 og tanta er på vei.. tempen har sunket og begynnende spotting og smerter...
Ble alt for kort syklus denne gang gitt... pp15 here i come....
Nja. Litt, men ikke så veldig. Har klart å holde meg oppe i 27 dager de siste 4-5 syklusene i hvertfall. Bruker femar/letrozol og da har de blitt noe me stabile. Men ikke denne gang.. :-(Ånei
Har du ustabile sykluser normalt?
Æsj... jaja. Hva skal du kose deg med da?Nja. Litt, men ikke så veldig. Har klart å holde meg oppe i 27 dager de siste 4-5 syklusene i hvertfall. Bruker femar/letrozol og da har de blitt noe me stabile. Men ikke denne gang.. :-(