Åja. Så først oppdatering di nå [emoji14]
Pleier du å våkne med tr eller kommer hu i løpet av dagen?
Vet folk virkelig NÅR på døgnet TR kommer? Har jeg aldri tenkt over/bemerket meg... :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja. Så først oppdatering di nå [emoji14]
Pleier du å våkne med tr eller kommer hu i løpet av dagen?
Siden jeg sluttet på ppiller har jeg alltid fått ved første dobesøk[emoji2] ikke hatt tr siden sist fødsel før det.s..så etter pilleslutt har jeg vært bevist på det[emoji2]Vet folk virkelig NÅR på døgnet TR kommer? Har jeg aldri tenkt over/bemerket meg... :O
Hehe, noen har kropp som går som ei klokke [emoji14]Vet folk virkelig NÅR på døgnet TR kommer? Har jeg aldri tenkt over/bemerket meg... :O
Siden jeg sluttet på ppiller har jeg alltid fått ved første dobesøk[emoji2] ikke hatt tr siden sist fødsel før det.s..så etter pilleslutt har jeg vært bevist på det[emoji2]
Hehe, noen har kropp som går som ei klokke [emoji14]
Min er slik "utpå dagen en gang" mens andre pleier å få besøk ved første tur på toalettet
Kjekt å vite da [emoji14]Så fascinerende! Dette skal jeg også jammen notere meg fremover.
Også har vi andre som meg som ikke engang aner hvilken dag tr kommer [emoji23] Jeg kan settes på tr idag. Minst 2 dager før forventet [emoji19]Hehe, noen har kropp som går som ei klokke [emoji14]
Min er slik "utpå dagen en gang" mens andre pleier å få besøk ved første tur på toalettet
Også har vi andre som meg som ikke engang aner hvilken dag tr kommer [emoji23] Jeg kan settes på tr idag. Minst 2 dager før forventet [emoji19]
Æsj. . Jaja, skal gjøre det :/Også har vi andre som meg som ikke engang aner hvilken dag tr kommer [emoji23] Jeg kan settes på tr idag. Minst 2 dager før forventet [emoji19]
Hvilke tester der det? De bredeste altså.
Hvorfor får jeg sånn på alle tester? Hvit strek med misfarging uttafor? Ser jo ut som babystrek helt til jeg ser den hvite :-(
Make sure og one step. Tror jeg kanskje har en rsfu eller en wofondo jeg kan ta i morgen tidlig.Hvilke tester der det? De bredeste altså.
Ja, brukte makesure selv. Likte de godt MEN de må kastes etter 3 min da det kommer skygger på samtlige. Men så når jeg hadde hcg I meg så tok det over 3 min før streken kom ordentlig til syne. Så den kanskje så vidt etter 2-2,5 min..Make sure og one step. Tror jeg kanskje har en rsfu eller en wofondo jeg kan ta i morgen tidlig.
Krysser fingrene for neste pp ja, og sist jeg ble gravid så var det faktisk rett etter en superkort syklus (26 dager kaller jeg superkort for pleier vanligvis å ligge på 30+). Så satser på reprise av den (minus ma da) [emoji6]Nei, så kjedelig. Lykke til på neste PP!
Prøvde en wofondo nå, og ser noe der også. Men satser på å teste i morgen tidlig. Håper virkelig dette går rette veien! [emoji4]Ja, brukte makesure selv. Likte de godt MEN de må kastes etter 3 min da det kommer skygger på samtlige. Men så når jeg hadde hcg I meg så tok det over 3 min før streken kom ordentlig til syne. Så den kanskje så vidt etter 2-2,5 min..
Onestepen du har har jeg hørt er veldig lite ømfintlige, såkalt "jukse-onestep", for de o.s jeg har har skrift på skaftet og er orginame, og de funker veldig bra
Men ja. Prøv noen andre og spar makesurene til du får en anelse strek på andre
Krysser fingrenePrøvde en wofondo nå, og ser noe der også. Men satser på å teste i morgen tidlig. Håper virkelig dette går rette veien! [emoji4]
Tusen takk [emoji4]Krysser fingrene
Har ikke helt peiling på dette med mammografi, hender jeg får det for meg at jeg kanskje burde sjekket. Hvilken alder er det de sier man skal starte?Ja, FF har satt IKM på fredag plutselig. Selv trodde jeg det var lørdag, men tenkte å vente med å teste til søndag, dersom TR ikke har kommet.
Men du! Du brukte jo å være termingruppas lille leksikon. Jeg har hatt småstikninger, som nålestikk på sidene av begge puppene i dag. Hva er greia med det? Tror jeg hadde noe lignende da jeg var gravid sist, og puppene holdt på å vokse, men tviler på at det er årsaken nå. Burde jeg ha fått de små speileggene mine avgårde på mammografi? Er ikke vondt, bare fryktelig ubehagelig.
Synes jeg ser noe jeg.
Jeg synes testene har litt tydeligere skyggestreker i dag. Over er tatt i dag på morgenurin. Og jada, skjønner godt at det er vanskelig å se på bildene. Har redigert de under.
Jeg ser noe, men jeg ser stadig streker jeg altså så vet ikke om mine øyne er de som bør stoles mest på i å tolke tester...Her er mine negative tester på IKM dagen og ingen tr enda. Er vell ingen andre som ser strek tenker jeg. Bare jeg som innbiller meg en bitte liten skyggestrek.
Jeg ser noe, men jeg ser stadig streker jeg altså så vet ikke om mine øyne er de som bør stoles mest på i å tolke tester...
Krysser fingerne!Håper på det. Nå når jeg ser på bildene så enser jeg en strek. Men vil ikke håpe for mye. Ny test i morgen tidlig.