IKM UKE 14

Da er dagen for ikm kommet, men ingenting enda. Negtiv test.. kan kanskje ane en skyggestrek..men det er vell fordi jeg så inderlig vil at den skal være positiv.

Ja damer:
Novchica - PP4 - b2 - el ca 20/3 - IKM 3/4
Frøkenspiresnart - pp5 - b2 - el ca. 20/3 - ikm 3/4
Mamma til 2 gutter - 4 PP - El ca 20/3 - IKM 3/4

Hvordan går det med dere?

Åja. Så først oppdatering di nå [emoji14]

Pleier du å våkne med tr eller kommer hu i løpet av dagen?

Jeg har pleid å få det ved første dobesøk på morgenen. Men kan være litt i ulage etter sa da. Vanskelig å vite.

Tenkte jeg skulle legge ved bilde, men de er for store. Hvordan får jeg de mindre?

Streken min var visst ikke gyldig :-/ testen ble plutselig sterkere, og så ble d gris med fargene, og da kom den hvite streken ved siden av til syne :-(
e2ef109d41a7ac7e9a3f272780222adf.jpg

Ja, så den hvite streken på første bilde, men sa ikke noe da jeg var litt usikker =/
Men ingen tr=håp :)
Nei jeg veit ikke? Jeg bare laster det direkte opp fra appen så..

Jeg kommer meg ikke inn på appen så går via nettleser på tlf. Får alltid opp at bruker ikke finns selv om jeg prøver å bytte passord. Kanskje du vet hvorfor?
Får opp at bilde bare kan være så og så stort.

Jeg klarer bare å legge ut bilde fra appen :wacky:

Jeg kommer meg ikke inn på appen..mfår opp at jeg har feil brukernavn og passord. Prøvd å bytte men kommer ikke inn. Ble stengt ut en stund i går også, for å ha prøvd for mange ganger. Vet du hvorfor kanskje?

Her er mine negative tester på IKM dagen og ingen tr enda. Er vell ingen andre som ser strek tenker jeg. Bare jeg som innbiller meg en bitte liten skyggestrek.

2f4a13bcd8d577acbca3c802059c4056.jpg

e44574055c53eb6ad88c0d917170486b.jpg

Her er mine negative tester på IKM dagen og ingen tr enda. Er vell ingen andre som ser strek tenker jeg. Bare jeg som innbiller meg en bitte liten skyggestrek.

2f4a13bcd8d577acbca3c802059c4056.jpg

e44574055c53eb6ad88c0d917170486b.jpg
Er det ebay-test? Isåfall er de håpløse, først nå på lørdag at jeg fikk ordentlig strek på den (4+5) ;)

Er det ebay-test? Isåfall er de håpløse, først nå på lørdag at jeg fikk ordentlig strek på den (4+5) ;)
Ja, er ebaytester. Får bare fortsette å teste hver morgen fremover da[emoji2] Håper på at den ender positiv og at ikke tr bare er forsinket.

Back
Topp