Mamma til 2 gutter
Elsker forumet
Da er dagen for ikm kommet, men ingenting enda. Negtiv test.. kan kanskje ane en skyggestrek..men det er vell fordi jeg så inderlig vil at den skal være positiv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja. Så først oppdatering di nå [emoji14]Da er dagen for ikm kommet, men ingenting enda. Negtiv test.. kan kanskje ane en skyggestrek..men det er vell fordi jeg så inderlig vil at den skal være positiv.
Åja. Så først oppdatering di nå [emoji14]
Pleier du å våkne med tr eller kommer hu i løpet av dagen?
Åå, vil se bilde ja jeg har egentlig troa siden du ikke har fått mens. Prøvd å redigere med å kutte bildet?Jeg har pleid å få det ved første dobesøk på morgenen. Men kan være litt i ulage etter sa da. Vanskelig å vite.
Tenkte jeg skulle legge ved bilde, men de er for store. Hvordan får jeg de mindre?
Ja, så den hvite streken på første bilde, men sa ikke noe da jeg var litt usikker =/Streken min var visst ikke gyldig :-/ testen ble plutselig sterkere, og så ble d gris med fargene, og da kom den hvite streken ved siden av til syne :-(
Nei jeg veit ikke? Jeg bare laster det direkte opp fra appen så..Jeg har pleid å få det ved første dobesøk på morgenen. Men kan være litt i ulage etter sa da. Vanskelig å vite.
Tenkte jeg skulle legge ved bilde, men de er for store. Hvordan får jeg de mindre?
Ja, så den hvite streken på første bilde, men sa ikke noe da jeg var litt usikker =/
Men ingen tr=håp
Nei jeg veit ikke? Jeg bare laster det direkte opp fra appen så..
Jeg klarer bare å legge ut bilde fra appen
Har du prøvd å sende en pm til en av moderatorene? Kanskje de kan hjelpe deg. Jeg aner dessverre ikke.Jeg kommer meg ikke inn på appen..mfår opp at jeg har feil brukernavn og passord. Prøvd å bytte men kommer ikke inn. Ble stengt ut en stund i går også, for å ha prøvd for mange ganger. Vet du hvorfor kanskje?
Har du prøvd å sende en pm til en av moderatorene? Kanskje de kan hjelpe deg. Jeg aner dessverre ikke.
Jeg ser den lille skyggestreken, men er såpass svak at jeg tenker det bare er skygge.. men det er jo strek [emoji14]Her er mine negative tester på IKM dagen og ingen tr enda. Er vell ingen andre som ser strek tenker jeg. Bare jeg som innbiller meg en bitte liten skyggestrek.
Er det ebay-test? Isåfall er de håpløse, først nå på lørdag at jeg fikk ordentlig strek på den (4+5)Her er mine negative tester på IKM dagen og ingen tr enda. Er vell ingen andre som ser strek tenker jeg. Bare jeg som innbiller meg en bitte liten skyggestrek.
Ja, er ebaytester. Får bare fortsette å teste hver morgen fremover da[emoji2] Håper på at den ender positiv og at ikke tr bare er forsinket.Er det ebay-test? Isåfall er de håpløse, først nå på lørdag at jeg fikk ordentlig strek på den (4+5)
Hehe, men må vell bare ta utgangspunkt i at det ikke er strek der. Testet i morgen tidlig igjen[emoji2]Jeg ser den lille skyggestreken, men er såpass svak at jeg tenker det bare er skygge.. men det er jo strek [emoji14]
Hva tror dere?