Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok rett og slett for tidlig å se. Var bare 6-7 dpo på den øverste og 7-8 i dag på den nederste. De er på ingen måte positiv nei, men synes jeg kan skimte skyggestrek på begge typene test i virkeligheten.Jeg kan ikke se noe dessverre Lagra og laga negativ av bilde og ingen tegn til strek. Mine så også slik ut i morges. Venter mens i morgen jeg da..så er redd det ikke blir positivt denne mnd. Lenge til mens der?
Får håpe du bare får positive tester seint. Krysser fingrene [emoji173]Jeg kan ikke se noe dessverre Lagra og laga negativ av bilde og ingen tegn til strek. Mine så også slik ut i morges. Venter mens i morgen jeg da..så er redd det ikke blir positivt denne mnd. Lenge til mens der?
Får håpe du bare får positive tester seint. Krysser fingrene [emoji173]
Det er nok rett og slett for tidlig å se. Var bare 6-7 dpo på den øverste og 7-8 i dag på den nederste. De er på ingen måte positiv nei, men synes jeg kan skimte skyggestrek på begge typene test i virkeligheten.
Huff, trist :-( håper det blir spire på deg og 2017 baby [emoji173]Takk[emoji813]bigred Spent på i morgen for å si det sånn kan være syklusen er litt i ulage pga sa sist syklus.
Jeg kan ikke se noe dessverre Lagra og laga negativ av bilde og ingen tegn til strek. Mine så også slik ut i morges. Venter mens i morgen jeg da..så er redd det ikke blir positivt denne mnd. Lenge til mens der?
Hvilket program bruker du får å få til negativ?
Redigerer barer bildet inne på galleriet på bildet og legger til effekten negativ. Utrolig hvor det funker. Prøvde på en av de svake testene jeg hadde før sa og da så jeg streken.
Hmm, finner ikke det på iphonen jeg :/ Gøy funksjon da
Jeg har samsung så mulig det gjøres annerledes på iphone om det i det hele tatt går. Kanskje no andre på ipohne vet?
Jeg har også samsung, men får ikke til å lage negativ. Prøvde å redigere bildene, men ble ikke noe tydligere
Her vises kanskje skyggestrekene litt?
Mener på det, jaHer vises kanskje skyggestrekene litt?
Hmm, finner ikke det på iphonen jeg :/ Gøy funksjon da
Checker free
App for å gjøre om bilder [emoji4]
Jeg synes testene har litt tydeligere skyggestreker i dag. Over er tatt i dag på morgenurin. Og jada, skjønner godt at det er vanskelig å se på bildene. Har redigert de under.