IKM UKE 14

Da er det over og ut for meg. Tr kom i kveld :( 5 dager for tidlig. Tror sa'n har rota til syklusen min helt :(

Lykke til med testing til dere andre :)
Kjipt med syklustull. Krysser fingrene for neste pp [emoji111]

Jeg vet :( Hadde så et ønske om 2017 baby :( Lykke til med desemberspiren på deg ❤ Jeg skal snikfølge med :p
Takk :Heartred Koselig at du følger, har lagd en dagbok der inne nå. "jenta vår blir storesøster!" :) Nå håper jeg på januar-baby for deg da! :D

Mamma til 2 gutter - 4 PP - El ca 20/3 - IKM 3/4 :)

Da er det over og ut for meg. Tr kom i kveld :( 5 dager for tidlig. Tror sa'n har rota til syklusen min helt :(

Lykke til med testing til dere andre :)

Åh, så kjedelig... :( Håper kroppen kommer seg etter denne PP´n, slik at det blir ordnings på neste PP! :)

Kos deg som best med alt det du kan kose deg med i mellomtiden. ;)

Næææi vel?
Søren. Sikker på at det er tr ?

Nja, må være en promille sjanse for festeblødning isåfall. Har så menssmerter, men var visst bare litt gammelt blod/utflod i går kveld. Ikke kommet noe mer i dag, men kjennes ut som tanta kommer for fullt hvert øyeblikk.
Er du i den fruktbare perioden nå? Håper alt klaffer for dere nå ❤

Nja, må være en promille sjanse for festeblødning isåfall. Har så menssmerter, men var visst bare litt gammelt blod/utflod i går kveld. Ikke kommet noe mer i dag, men kjennes ut som tanta kommer for fullt hvert øyeblikk.
Er du i den fruktbare perioden nå? Håper alt klaffer for dere nå [emoji173]
Oki, setter deg ikke på tr før det er sikkert :)

Fertil periode nå :D

Sukk dpo land er så kjedelig! EL kom et par dager senere enn antatt så ikm er nå på fredag. Så 7-8 dpo idag. Håper jeg slipper å dra på påskeferie med svigers og være skuffet over at tr kom. Har ikke godfølelsen, selv om nipplene er ømme hvis jeg trykker litt lett på dem [emoji85]

Ja, skriv meg opp på det du. Kom visst bare litt nå og. Merkelig syklus og mens etter sa'n. Kanskje det ikke er så lett å bli gravid etter sa likevel :(
Irriterende... jeg begynner å bli nervøs for om syklusen min nå er stabil og... nærmer meg el, og har på følelsen at tr kommer like fort som sist :/

Irriterende... jeg begynner å bli nervøs for om syklusen min nå er stabil og... nærmer meg el, og har på følelsen at tr kommer like fort som sist :/

Nei, huff, hjelper kanskje ikke på at vi er flere med tullesyklus her :( Men, seriøst, nå MÅ syklusen din være normal! Håper du har en feil følelse ;) Jeg har virkelig troa :)

Oppdatering fra meg! Testene er fortsatt negative noe som ikke overrasker så veldig. 9 dpo i dag [emoji4] kvalmen har blitt så ille at jeg har kastet opp og brekker meg, mye murringer og har fått giga brystvorter som har en mørk ring jeg ikke pleier å ha. Tok graviditeten med lillegutt på brystvortene. Jeg fortsetter å smøre meg med tålmodighet så får vi se hva testene viser litt ut i uka [emoji4]
Edit: lagt til bilde [emoji16]
74d91981979fffe17a01f52b64c21d44.jpg

Last edited:
Back
Topp