lillyzilly
Forumet er livet
Takk ❤ Lykke til deg og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neeei du skulle jo være med inn i desember joDa er det over og ut for meg. Tr kom i kveld 5 dager for tidlig. Tror sa'n har rota til syklusen min helt
Lykke til med testing til dere andre
Kjipt med syklustull. Krysser fingrene for neste pp [emoji111]Da er det over og ut for meg. Tr kom i kveld 5 dager for tidlig. Tror sa'n har rota til syklusen min helt
Neeei du skulle jo være med inn i desember jo
Kjipt med syklustull. Krysser fingrene for neste pp [emoji111]
Takk Koselig at du følger, har lagd en dagbok der inne nå. "jenta vår blir storesøster!" Nå håper jeg på januar-baby for deg da!Jeg vet Hadde så et ønske om 2017 baby Lykke til med desemberspiren på deg ❤ Jeg skal snikfølge med
Da er det over og ut for meg. Tr kom i kveld 5 dager for tidlig. Tror sa'n har rota til syklusen min helt
Næææi vel?Da er det over og ut for meg. Tr kom i kveld 5 dager for tidlig. Tror sa'n har rota til syklusen min helt
Åh, så kjedelig... Håper kroppen kommer seg etter denne PP´n, slik at det blir ordnings på neste PP!
Kos deg som best med alt det du kan kose deg med i mellomtiden.
Næææi vel?
Søren. Sikker på at det er tr ?
Oki, setter deg ikke på tr før det er sikkertNja, må være en promille sjanse for festeblødning isåfall. Har så menssmerter, men var visst bare litt gammelt blod/utflod i går kveld. Ikke kommet noe mer i dag, men kjennes ut som tanta kommer for fullt hvert øyeblikk.
Er du i den fruktbare perioden nå? Håper alt klaffer for dere nå [emoji173]
Oki, setter deg ikke på tr før det er sikkert
Fertil periode nå
Oki, da setter jeg deg opp på tr da :/Rettelse, tr kom nå
Kos deg, fin den perioden
Oki, da setter jeg deg opp på tr da :/
Irriterende... jeg begynner å bli nervøs for om syklusen min nå er stabil og... nærmer meg el, og har på følelsen at tr kommer like fort som sist :/Ja, skriv meg opp på det du. Kom visst bare litt nå og. Merkelig syklus og mens etter sa'n. Kanskje det ikke er så lett å bli gravid etter sa likevel
Irriterende... jeg begynner å bli nervøs for om syklusen min nå er stabil og... nærmer meg el, og har på følelsen at tr kommer like fort som sist :/
Det er bra at noen har trua [emoji14]Nei, huff, hjelper kanskje ikke på at vi er flere med tullesyklus her Men, seriøst, nå MÅ syklusen din være normal! Håper du har en feil følelse Jeg har virkelig troa