Uff da god bedring, og lykke til i neste ppNå blør det skikkelig og jeg har ordentlig smertefulle menskramper, det er nok TR som har kommet. Skuffa
Har tatt en Ibux, hopper i badekaret og håper på en mer stabil syklus i månedene fremover!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da god bedring, og lykke til i neste ppNå blør det skikkelig og jeg har ordentlig smertefulle menskramper, det er nok TR som har kommet. Skuffa
Har tatt en Ibux, hopper i badekaret og håper på en mer stabil syklus i månedene fremover!
Nei så dumtNå blør det skikkelig og jeg har ordentlig smertefulle menskramper, det er nok TR som har kommet. Skuffa
Nå blør det skikkelig og jeg har ordentlig smertefulle menskramper, det er nok TR som har kommet. Skuffa
Så leit du har mistet så mange ganger, men godt dere har lyktes én gang hittil og håper dere lykkes igjen!
Vi får vente å se da, om du klarer å ha is i magen eller ikke. Hvis ikke, så får du spise masse is i uka her.
Har ikke tatt det så veldig tungt å miste. I hvertfall ikke de 2 første gangene for de skjedd med 1 års mellomrom og var ikke planlagte. Sist gang jeg miste (heller ikke planlagt) altså 12 mars var det tyngre da jeg var mer dårlig, spydde i 2 uker, og siden jeg allerede har en og aldersforskjellen ville blitt veldig fin var det ganske tungt å miste.
Det som gjør det vanskelig å vente med å teste er at jeg er så kvalm. Brekt meg flere ganger i dag og å gå rundt i 1 uke og være kvalm uten å vite er så kjipt [emoji23]
Oi! Men da MÅ du jo bare være pregger allerede da, for det er jo ikke bra/normalt å gå rundt å brekke seg sånn!
Du...? TEST-TEST-TEST! NÅ!!
Testet til i dag morges bare for å se en negativ test så jeg kunne si til meg selv "du er ikke gravid, du er ikke kvalm!" Fikk en supersvak skygge som kom innen fristen så hjalp ikke så mye [emoji23]
Oioi,spennende!Testet til i dag morges bare for å se en negativ test så jeg kunne si til meg selv "du er ikke gravid, du er ikke kvalm!" Fikk en supersvak skygge som kom innen fristen så hjalp ikke så mye [emoji23]
Testet til i dag morges bare for å se en negativ test så jeg kunne si til meg selv "du er ikke gravid, du er ikke kvalm!" Fikk en supersvak skygge som kom innen fristen så hjalp ikke så mye [emoji23]
Hehe, se der ja. Men oi oi oi da! Vi får håpe det blir stigning og en klar, fin strek dukker opp snart.
Jeg har hatt jevnlig mensmurringer fra 7dpo og er nå 19dpo, og gravidNeeei - mensmurring
Jeg har hatt jevnlig mensmurringer fra 7dpo og er nå 19dpo, og gravid
Første test var 9dpo (forrige mandag/tirsdag, går litt surr) men da kunne det kanskje likegodt se ut som skygge Håper for deg!Ah - da får jeg bare avvente negativiteten Det bare kjennes ut som at mensen skal komme... men samtidig så matcher det ikke med søvnbehovet og gråtingen min Eller et bekken i ubalanse!!
Når fikk du positiv test?
Første test var 9dpo (forrige mandag/tirsdag, går litt surr) men da kunne det kanskje likegodt se ut som skygge Håper for deg!
Lykke til hvertfallHåper også, men i dag er snertene så kraftige at det kjennes ut som de er i ferd med å eksplodere. På begge sidene (eggstokk) og bak i ryggen.
Kjennes ikke positivt ut Tester i morgen, hvis ikke TR har dukket opp i løpet av dagen!
Da er det over og ut for meg. Tr kom i kveld 5 dager for tidlig. Tror sa'n har rota til syklusen min helt
Lykke til med testing til dere andre
lykke til med neste pp
Da er det over og ut for meg. Tr kom i kveld 5 dager for tidlig. Tror sa'n har rota til syklusen min helt
Lykke til med testing til dere andre