IKM UKE 14

Det ser ikke ut til at det går veien for meg denne gangen :( Har hatt murringer i 5-6 dager og egentlig trodd at det var fordi jeg var gravid, men i dag var det rosa på papiret. Regner altså med at TR kommer i løpet av dagen, selv om jeg bare er 9 dpo.

Må innrømme at jeg ble ordentlig skuffa nå.

Det ser ikke ut til at det går veien for meg denne gangen :( Har hatt murringer i 5-6 dager og egentlig trodd at det var fordi jeg var gravid, men i dag var det rosa på papiret. Regner altså med at TR kommer i løpet av dagen, selv om jeg bare er 9 dpo.

Murringer er et bra tegn. Pleier du ha så kort lutefalse? Det kan være en festeblødning.

Murringer er et bra tegn. Pleier du ha så kort lutefalse? Det kan være en festeblødning.
Dette er første gangen jeg hadde eggløsning etter pilleslutt, så jeg vet ikke hvor lang fasen er :) I dag er det vondere enn tidligere, men det ikke blør mer i løpet av dagen, får jeg litt håp tilbake!

Jeg hadde festeblødning på 9 DPO da jeg var gravid! Hold fast på håpet. ;)

Usikker. Har testet sent positivt de andre gangene jeg har vært gravid så burde drøye til ikm, men svir vel av en par (les mange) tester fra (forhåpentligvis [emoji85]) Tirsdag/onsdag en gang. Har du noe symptom eller følelse?

Hahaha! Du altså, er en av "de" (testetøstene)? :hilarious:

Kroppen er bare so far out siden MA, at alt kan være tegn og ikke. :meh: Det har stukket litt som nåler par ganger, på et punkt her og der i begge puppene i dag. Hadde det sånn da jeg ble gravid, men det er sikkert ingenting. Tror ikke vi klaffet heller på EL, eller noe, så. :P

Blir med å tester dagen etter IKM (søndag), forutsatt at TR ikke kommer først. Er du game? ;)

Hahaha! Du altså, er en av "de" (testetøstene)? :hilarious:

Kroppen er bare so far out siden MA, at alt kan være tegn og ikke. :meh: Det har stukket litt som nåler par ganger, på et punkt her og der i begge puppene i dag. Hadde det sånn da jeg ble gravid, men det er sikkert ingenting. Tror ikke vi klaffet heller på EL, eller noe, så. :P

Blir med å tester dagen etter IKM (søndag), forutsatt at TR ikke kommer først. Er du game? ;)

Jeg er bare testetøs når jeg har symptomer [emoji16] vært gravid 4 ganger, men bare ett barn, og lagt merke til det tidlig alle gangene så sa har jeg vært testetøs [emoji13] blir med å teste søndagen etter ikm men kan ikke love at jeg greier å holde meg [emoji849]

Jeg er bare testetøs når jeg har symptomer [emoji16] vært gravid 4 ganger, men bare ett barn, og lagt merke til det tidlig alle gangene så sa har jeg vært testetøs [emoji13] blir med å teste søndagen etter ikm men kan ikke love at jeg greier å holde meg [emoji849]

Så leit du har mistet så mange ganger, men godt dere har lyktes én gang hittil og håper dere lykkes igjen!

Vi får vente å se da, om du klarer å ha is i magen eller ikke. Hvis ikke, så får du spise masse is i uka her. :P

Jeg hadde ganske kraftige murringer hvertfall 7dpo, og litt murringer hele veien til og fra :) jeg spottet også litt den ene dagen, men testene blir bare sterkere og sterkere! Så ikke gi opp håpet enda :)

Hei! Alt bra med deg? Hvordan ligger du an mtp. neste uke? :)

5 eller 6 dpo nå. Siden jeg egentlig ikke er så interessert på klaff denne uka kanskje jeg klarer drøye med å teste noe....

Gratulerer

Allerede positive tester gitt!

5 eller 6 dpo nå. Siden jeg egentlig ikke er så interessert på klaff denne uka kanskje jeg klarer drøye med å teste noe....

Me too... Ble et halvhjertet forsøk og knapt nok det, ettersom vi var med familien 24/7 i forrige uke og at jeg fortsatt ikke er helt all-in. :rolleyes:

Da kanskje vi kan ha testedate SAMMEN til en forandring, hvis vi kan vente? Med mindre TR dukker opp, hvilket jeg forventer da. Tenkte å vente til dagen ETTER IKM, ikke for det, aner ikke 100% når den er...:bored:

Me too... Ble et halvhjertet forsøk og knapt nok det, ettersom vi var med familien 24/7 i forrige uke og at jeg fortsatt ikke er helt all-in. :rolleyes:

Da kanskje vi kan ha testedate SAMMEN til en forandring, hvis vi kan vente? Med mindre TR dukker opp, hvilket jeg forventer da. Tenkte å vente til dagen ETTER IKM, ikke for det, aner ikke 100% når den er...:bored:
Haha. Da er det jo greit å vente.
Jeg tenkte se litt på hvordan kroppen kjennes ut til uka, om/når jeg tester. Greit å vite om jeg skal forvente mensen. Påska går både til å reise bort og til å jobbe så litt greit å være forberedt.
Snakket ikke du om kanskje ikm neste fredag?

Haha. Da er det jo greit å vente.
Jeg tenkte se litt på hvordan kroppen kjennes ut til uka, om/når jeg tester. Greit å vite om jeg skal forvente mensen. Påska går både til å reise bort og til å jobbe så litt greit å være forberedt.
Snakket ikke du om kanskje ikm neste fredag?

Ja, FF har satt IKM på fredag plutselig. Selv trodde jeg det var lørdag, men tenkte å vente med å teste til søndag, dersom TR ikke har kommet. ;)

Men du! Du brukte jo å være termingruppas lille leksikon. ;) Jeg har hatt småstikninger, som nålestikk på sidene av begge puppene i dag. Hva er greia med det? Tror jeg hadde noe lignende da jeg var gravid sist, og puppene holdt på å vokse, men tviler på at det er årsaken nå. Burde jeg ha fått de små speileggene mine avgårde på mammografi? :nailbiting: Er ikke vondt, bare fryktelig ubehagelig.

Jeg hadde ganske kraftige murringer hvertfall 7dpo, og litt murringer hele veien til og fra :) jeg spottet også litt den ene dagen, men testene blir bare sterkere og sterkere! Så ikke gi opp håpet enda :)
Så fint å høre :) Det har bare spottet i dag, ikke skikkelig blødning. Hvor mye skal det blø? Er rosa på papiret hver gang jeg er på do, men aldri ordentlig rødt (uten at jeg skal gå i detalj, haha).

Tror du det er for tidlig å teste i dag?

Så fint å høre :) Det har bare spottet i dag, ikke skikkelig blødning. Hvor mye skal det blø? Er rosa på papiret hver gang jeg er på do, men aldri ordentlig rødt (uten at jeg skal gå i detalj, haha).

Tror du det er for tidlig å teste i dag?
Jeg hadde bare litt rødbrunt på papiret et par ganger den ene dagen, men mengde kan vel variere. Er det festeblødning kan den også variere veldig, tror jeg at jeg har fått med meg :) man har vel alle hørt om de som har hatt "vanlig" tr gjennom hele svangerskapet ;)
Hvis det nå er festeblødning så bør man vente noen dager med å teste :)

Nå blør det skikkelig og jeg har ordentlig smertefulle menskramper, det er nok TR som har kommet. Skuffa :(

Har tatt en Ibux, hopper i badekaret og håper på en mer stabil syklus i månedene fremover!

Back
Topp