Ranja
Betatt av forumet
Hvilken eltest bruker du?Ja, har gjort det, i tillegg til tempet. I følge tempen og andre tegn har EL vært, men i følge EL-testene er jeg ikke sikker. Tror bare jeg ikke har særlig streksyn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken eltest bruker du?Ja, har gjort det, i tillegg til tempet. I følge tempen og andre tegn har EL vært, men i følge EL-testene er jeg ikke sikker. Tror bare jeg ikke har særlig streksyn.
Hvilken eltest bruker du?
Ja, tenke skulle høre om du ville kjøpe en uåpnet pakke fra clearblue? Send meg en melding, sletter denne kommentaren når den er sett
Da er det bare å sende en meldingTakk for tilbudet, men nei takk. Mulig @Bukett vil kjøpe de, dersom hun må inn i en ny PP, men får håpe hun slipper.
Som dere skravler!!!! Kan ikke ha noen dager uten å rekke på forum her gitt..
Jeg har ingen symptomer, så vet ikke hvorfor jeg tar tester. Tok en nå nettopp - de er like hvit alle sammen! Men det ER jo alt for tidlig, så NÅ skal jeg slutte. Får be gubben gjemme de
Hvilken symptomer har du "Gullgrisens 2gull"?
Ja, du kan bare fjerne megSkal jeg fjerne deg fra lista?
Synes det er mye forsinka el nå..
Testene er vanskelige altså.. men om tempen klart sier el har vært så har du vel hatt en mild el da kanskje? Om du ikke har kjent det på kroppen [emoji14]Ja, har gjort det, i tillegg til tempet. I følge tempen og andre tegn har EL vært, men i følge EL-testene er jeg ikke sikker. Tror bare jeg ikke har særlig streksyn.
Testene er vanskelige altså.. men om tempen klart sier el har vært så har du vel hatt en mild el da kanskje? Om du ikke har kjent det på kroppen [emoji14]
Herreguuuud, jeg sitter på jobb og klarer ikke konsentrere meg i det hele tatt. Dette er min første PP, og jeg har hatt murrende smerter i nedre del av magen og korsryggen siden lørdag. Har ikke IKM før tirsdag 04. april, så det er tidlig for min del å få menssmerter - de er heller ikke like vonde som smertene jeg vanligvis har. Er også litt kvalm, men det kan nok også være litt psykisk.
Googler meg selvfølgelig i hjel for å se om dette kan være tegn på noe, men det meste jeg finner er ganske tvetydige svar. Har også mye utflod (æsj), har trodd flere ganger at TR har kommet tidlig fordi det er helt texas nedi der. Klarte ikke å holde meg og tok en test i går, selv om jeg egentlig skulle vente til tidligst lørdag. Den var selvfølgelig negativ, helt bortkastet.
Kommer ikke til å gå gjort noenting i dag, blir moro om jeg skal gå slik i flere måneder fremover
10 / 11 dpo i dag, hatt veldige mens murringer i et par dager nå. Så føle på meg at mensen er på vei. Husket så lite om jeg hadde sånne smerter sist jeg ble gravid.
Lurer på om ska prøve ein i kveld. Vis testene er komt i posten
Ska gjørr detDel gjerne resultatet med oss senere. Tvi tvi.
Lykke tilLurer på om ska prøve ein i kveld. Vis testene er komt i posten