IKM UKE 14

Merk
Har tatt TRE tester allerede... og vet at jeg ikke klarer å stoppe før det er tomt:(

Har hatt så lyst til å svi av noen tester jeg også, men har klart å holde meg. Er alt nok for tidlig, men det er sååååå vanskelig med den ventinga. Blir ikke noe bedre av at symptomene kommer på løpende bånd (mistenker at mye av det er psykisk).

Jeg har ingen symptomer, så vet ikke hvorfor jeg tar tester. Tok en nå nettopp - de er like hvit alle sammen! Men det ER jo alt for tidlig, så NÅ skal jeg slutte. Får be gubben gjemme de:)

Hvilken symptomer har du "Gullgrisens 2gull"?

Folk har jo testet positivt allerede jo! :D Gratulerer så mye og lykke til videre i Desember 2017. :)

Hvordan ligger dere andre an i løypa? Alle er vel DPO-land nå, eller?

Hvordan gikk det med deg Shoegrl? Ble det lagt inn aksjer på rett tid?

Hahaha! :hilarious: Vel... *Kremt* Vet ikke helt hva jeg skal svare på det. :rolleyes: For å si det sånn, det var ikke viljen det stod på, men med familie rundt oss 24/7, så var det heeelt håpløst. :arghh: Vi forsøkte febrilsk å komme oss unna, begynte å bli veldig kreative mtp. hvor og når, men vi er ikke lengre 20 år noen av oss til å kunne ta oss friheten til å ta en kjappis på toalettet her og der! :hilarious:

Hvordan går det med deg? :)

Sitter prøvevakt for elevene mine nå, har følt i hele formiddag at jeg har fått mensen :dead: Føler jeg må løpe på do og sjekke, men jeg kan ikke gå fra elevene, haha.

Håper det er innbilning!

Sitter prøvevakt for elevene mine nå, har følt i hele formiddag at jeg har fått mensen :dead: Føler jeg må løpe på do og sjekke, men jeg kan ikke gå fra elevene, haha.

Håper det er innbilning!

Får ikke vakta avløsning også da? ;) Får inderlig håpe det ikke er TR!

Hahaha! :hilarious: Vel... *Kremt* Vet ikke helt hva jeg skal svare på det. :rolleyes: For å si det sånn, det var ikke viljen det stod på, men med familie rundt oss 24/7, så var det heeelt håpløst. :arghh: Vi forsøkte febrilsk å komme oss unna, begynte å bli veldig kreative mtp. hvor og når, men vi er ikke lengre 20 år noen av oss til å kunne ta oss friheten til å ta en kjappis på toalettet her og der! :hilarious:

Hvordan går det med deg? :)

Takk som spør. Venter på el jeg[emoji85] eller går det bare fint fint

Hadde helt glemt denne gruppen :P men jeg har ikke fått el enda så ikm for meg blir senere.. men jeg har fått noe jeg tror er elslim i dag, men har negative el tester så blir usikker på om det er elslim eller noe rester fra ma`en, det er litt brunt i såe...Er på syklusdag 22...

Hadde helt glemt denne gruppen [emoji14] men jeg har ikke fått el enda så ikm for meg blir senere.. men jeg har fått noe jeg tror er elslim i dag, men har negative el tester så blir usikker på om det er elslim eller noe rester fra ma`en, det er litt brunt i såe...Er på syklusdag 22...
Skal jeg fjerne deg fra lista?

Synes det er mye forsinka el nå..

Back
Topp