Håper jeg kan få være med her
Glad sau - pp 14 - b2 - el 26/3 - ikm 9/4.
Denne pp trapper jeg ned til enkel dose med letrozol.
Fører deg opp på lista
Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg kan få være med her
Glad sau - pp 14 - b2 - el 26/3 - ikm 9/4.
Denne pp trapper jeg ned til enkel dose med letrozol.
Endelig!!!
Hvor mange dpo er du hvis du er gravid? Kan være sein el. Tester du etter el? [emoji5]Siden EL-smertene ikke kom/har kommet, så tenker jeg "kan det være fordi jeg er gravid?!". At smertene kommer etter EL, når egget ikke er befruktet
Sånn kan det gå når man (tror) man er i DPO-land! Kjenner etter allslags ting; gråter jeg til luksusfellen pga gravid? Karbonadene luktet SÅ ille!!!! Kjenner smerter i hofte/bekken, som har vært tegn før... og ikke minst, blødningen fra tannkjøttet!! ALT som skjer nå om dagen, er i mitt hode små tegn - ikke rart man blir ekstra skuffet for blendatester!!!!
Hvis jeg hadde hatt 28 dager, så ville IKM vært 1.april - når kunne jeg begynt testingen da?!
Og jeg som har 31 og 34 dager, bør vel ikke starte testingen før 3-4.april?? OMG!!!!!
Ser streken ^^ du står ikke på lista her, ser jeg, har jeg oversett deg?
8 dpo. Stammer alle poster jeg har sett innom nå
Nei, ikke oversett. Har mest fulgt med på det andre har lagt ut. Ventet ikke det skulle treffe på første forsøk. Forsøkte i 6mnd med en annen mann for 4 år siden, da hadde jeg eggløsning kun en gang iløpet av 6mnd så har vært ganske tvilende.Ser streken ^^ du står ikke på lista her, ser jeg, har jeg oversett deg?
Ser jo lovende ut (jeg er en sniker)
8 dpo. Stammer alle poster jeg har sett innom nå
Så bra får sjekket med cbd på tirsdagSer jo lovende ut (jeg er en sniker)
Lykke til! Og husk, oppdatering er viktigSå bra får sjekket med cbd på tirsdag
Spørsmål:
Begynner dpo når man får negativ el-test etter positiv? Haddr positiv i går og negativ i dag, er jeg 1 dpo i dag?
Burde vi fremdeles legge inn aksjer i dag?
1 dpo er i morgen.Spørsmål:
Begynner dpo når man får negativ el-test etter positiv? Haddr positiv i går og negativ i dag, er jeg 1 dpo i dag?
Burde vi fremdeles legge inn aksjer i dag?
Hvor mange dpo er du hvis du er gravid? Kan være sein el. Tester du etter el? [emoji5]
Kan være du må vente litt med å teste da [emoji5] sikkert bare litt for tidlig. Hvis du hadde el rundt 18. mars er du 7 dpo, dvs dager etter eggeløsning, og det kan være du må vente ennå en uke til før du får positiv test krysser fingrene for at d du skimter på testene er babystrek [emoji4]Beklager, men forsto ikke helt spørsmålet
Men tester ikke EL og har ikke noe fast å gå etter - kun at forrige IKM var 4.mars (og hatt 31 og 34 dager mellom mensen før).
Er svak og tok G-test i dag. Min mann er sikker på at den var hvit, mens jeg tror jeg kan skimte strek Usynlig strek Skal ikke være mulig å få frem strek nå.... hadde sex første gang 18/3, så kan ikke skjedd noe før da.
Jeg vil være med, er første ordentlige prøveperioden min
Sellanraa-pp1-B1- el 21.03- ikm 04.04 (ifølge app, dette er første syklusen min etter pilleslutt)
Denne gangen har jeg hatt 40 dagers syklus, håper det er pga. pilleslutt og at den justerer seg litt etterhvert...