IKM UKE 14

Haha, ikke bare lett med alle disse hormonene løpende rundt ;)
Åjsann. Hadde visst ett skikkelig hormonutbrudd her tror jeg[emoji23] Ble sint på samboer helt plutselig. Fordi han sovnet på sofan[emoji23] Hjelpes..... Hahaha må le litt av meg selv.

Haha, ikke bare lett med alle disse hormonene løpende rundt ;)

Blir ei spennende helg når vi skal teste ;)

Haha nei jeg pleier da aldri bli sint for noe sånt[emoji23]
Ja blir spennende med denne testingen[emoji85] Jeg føler egentlig at det ikke har klaffet denne pp men. Vi får se[emoji1]

Føler du noe lillyzilly?:)

Hvordan føler du deg AnneS?:D Klart å "slå deg til ro" med at du har ett lite nurk i magen eller er det vanskelig å tro fortsatt?<3

Ja blir spennende med denne testingen[emoji85] Jeg føler egentlig at det ikke har klaffet denne pp men. Vi får se[emoji1]

Hvordan føler du deg AnneS?:D Klart å "slå deg til ro" med at du har ett lite nurk i magen eller er det vanskelig å tro fortsatt?<3
Det er vanskelig å tro enda, jeg distanserer meg litt fra det for å være ærlig :confused: i tilfelle noe skal skje.. Jeg føler meg ikke særlig god nå ikveld, kvalm og svimmel. Men det har vært en tøff jobbehelg i tillegg til at jeg har styrt med å levere jenta til barnevakt. Og lite søvn inatt med kveldsvakt igår og tidligvakt idag, med stilling av klokke :p men skal ikke klage, jeg har fått oppfylt ønsket mitt :Heartred og jeg håper dere alle får oppfylt deres snarest! :happy:

Det er vanskelig å tro enda, jeg distanserer meg litt fra det for å være ærlig :confused: i tilfelle noe skal skje.. Jeg føler meg ikke særlig god nå ikveld, kvalm og svimmel. Men det har vært en tøff jobbehelg i tillegg til at jeg har styrt med å levere jenta til barnevakt. Og lite søvn inatt med kveldsvakt igår og tidligvakt idag, med stilling av klokke :p men skal ikke klage, jeg har fått oppfylt ønsket mitt :Heartred og jeg håper dere alle får oppfylt deres snarest! :happy:

Må være vanskelig å ikke ta noen gleder på forskudd [emoji16] Da jeg ble gravid i oktober ble jeg alt for glad. Jeg sa til meg selv at jeg ikke skulle ta hæla i taket med en gang for ting er jo så usikkert i starten. Men for meg var det umulig. Det gjorde det jo også verre da vi desverre mistet i november. Men da man får to streker er det vanskelig å ikke sveve på rosa sky[emoji854]
Flink du<3

Mye symptomer, men føler igrunn at det ikke går veien denne pp heller:( Håper jo så klart, men har lissom ikke helt følelsen enda.

Jeg fikk positiv el-test for en uke siden, men ingen av de symptomene jeg har kjent da jeg har fått positiv test de andre pp og som jeg da har trodd var el-symptomer.
Idag kjenner jeg plutselig alle de symptomene jeg har trodd var el-symptomer, så måtte ta en ny el-test for å sjekke, men den var negativ altså. Merkelig. Mistenker at det har blitt kluss denne pp, så har ikke trua på positiv test neste uke [emoji53]

Som dere skravler!!!! Kan ikke ha noen dager uten å rekke på forum her gitt.

Hvordan tester dere? Hvor lenge holder dere dere? Og når på dagen?

Har hørt at EL-tester helst skal tas på ettermiddag, men for meg er det enklest å ta om morgenen. Hvis jeg får det for meg å teste på ettermiddag/kveld i tillegg holder jeg meg minst 3 timer.

Joda, her takka han nei. Og hele kvelden ble dårlig! Så jeg har lagt meg :/ Det gode humøret mitt ble revet bort, den lykken over at kroppen min forhåpentligvis funker, og alt det gode jeg følte i dag - endte i tårer og ødelagt kveld. (Ikke for at han sa nei altså, men ting så ble sagt).
Så kjedelig. håper det går bedre med deg.

Nemmen:( Det var da dårlig gjort syns jeg! Håper det går bra med deg [emoji173] Her i huset vil ikke gubbeluren vite når el er for da får han "prestasjonsangst" som han så fint sier[emoji28]
Hehe. Jeg tenker det holder med at en av oss vet eller stresser med det. Blir litt mindre "plikt" da.
Er det? Jeg har alltid tenkt el er første dag med negativ test og dermed er 1 dpo dagen etter det igjen...
Det tenker jeg og.

9c98e77fa98310bc943d88f97b19c7c4.jpg

Shit. Det ble plutselig så virkelig. Og på 1. Forsøk.

Back
Topp